Eu am pus cam 100 ml in aproape 22.000 km, jumatate la vreo doua, trei luni dupa ce am luat-o, jumatate in vara ce tocmai a trecut.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Antigelul se amesteca cu apa distilata / dedurizata, cele doua fluide sunt miscibile. Cu toate astea, apa se poate evapora din solutia formata. La toate masinile se completeaza uneori cu apa distilata micile pierderi prin evporare. In mod eronat se completeaza cu antigel concentrat sau in amestec, dar acest aspect nu prea afecteaza instalatia. Se foloseste amestec doar in cazul pierderilor cauzate de lipsa de etanseitate a sistemului. Puteti verifica cu un densimetru daca doriti sa fiti foarte exacti.
La Dacia si la toate automobilele moderne instalatia de racire este presurizata, ceea ce inseamna ca dopul este etans. Puteti verifica desfacand capacul vasului de expansiune atunci cand motorul este cald. Veti constata ca instalatia va pierde presiune. Cu atentie sa nu va opariti din cauza stropilor fierbinti. Chiar si in aceste conditii apa se mai poate evapora, capacul vasului de expansiune are o supapa care se deschide la o anumita presiune pentru a proteja instalatia.
De acord cu george.sce folositi doar antigel recomandat de Dacia, preferabil original dar aici e optiunea fiecaruia. Cred ca tipul este glaceol rx tip d. Alt tip de antigel poate afecta anumite componente ale sistemului de racire. In realitate sunt doar doua tipuri de antigel, etilen glicol si propilen glicol. Culorile nu sunt tot timpul respectate. Nu amestecati mai multe tipuri sau marci de antigel.
Scuze pentru postul prea lung, o ultima precizare mai fac. Antigelul este folosit si vara deoarece creste densitatea amestecului si asigura o racire mai buna, impiedica coroziunea si lubrifiaza presetupa pompei de apa.
- Likes 4
Comment
-
In timp antigelul din instalatie nu-si pierde rezistenta la inghet? Din acest motiv nu este mai bine sa completam cu amestec antigel-apa sau chiar cu antigel? Ma refer la cei care nu respecta intervalul de schimb (3-4 ani) a lichidului de racire.
Comment
-
De cateva zile a inceput sa se audă un zgomot in treptele de viteza 2,3 in mers,dar mai accentuat in frana de motor circuland in oras.
Masina are aproximativ 6000 de km 0.9 tce cutie manuală.
Poate sa fie de la ulei sau de la pinioane,diferential?
mai poate astepta pana la revizie sau sa merg la o verificare.
- Likes 1
Comment
-
Face cu orice ulei in sezonul rece, daca mergi 10-15km pe zi. Motorul nu apuca sa se incalzeasca cum trebuie si se formeaza condens. Eu fac in jur de 40.000 km pe an dar daca o zi doua circul putin se formeaza la fel. Cu cat este mai frig cu atat vei gasi mai multa mazga.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by jr65 View Post30k intr-un an. Nu cred ca de la drumuri scurte.
Apropo, cate schimburi de ulei ai facut ?
Si la mine a facut. Si cu primul si cu al doilea ulei.
De luni pana vineri fac deobicei drumuri scurte, fac drumuri lungi in weekend-uri.
Comment
-
Salutare baieti! A mai patit cineva ca tensiunea alernatorului in mers sa fie oscilanta? Uneori este 11 si ceva alteori 12 si ceva mai rar 13 si 14,5, uneori se duce chiar in 15,1. este vorba de logan 2 1.5 dci 2016. iar cand se intampla asta farurile sunt chioare si cand iau de volan stanga dreapta se vede in lumina farurilor cum oscileaza.
Comment
-
Salutare baieti! A mai patit cineva ca tensiunea alernatorului in mers sa fie oscilanta? Uneori este 11 si ceva alteori 12 si ceva mai rar 13 si 14,5, uneori se duce chiar in 15,1. este vorba de logan 2 1.5 dci 2016. iar cand se intampla asta farurile sunt chioare si cand iau de volan stanga dreapta se vede in lumina farurilor cum oscileaza.
- Likes 1
Comment
Comment