Multumesc pentru raspunsuri. Nu cred ca e geometria de vina, masina are 5 luni, am mers soft cu ea, nu am lovit borduri, gropi, etc deci cred ca nu asta e cauza. Presiunea in roti am sa o verific sper sa fie cauza dar si aici sunt putin in dubiu, trebuia sa mi se aprinda martorul, nu cred ca sunt atat de ghinionist ca rotile sa se desumfle in acelasi ritm. Am vazut si eu filmuletul pe youtube cu Loganul care nu revenea la drum, la fel se intampla si la mine. Ideea e ca nu revine in ax deloc nu ca revine greu. Daca iau o rotatie completa de volan in curba, la iesire, daca las volanul liber revine partial ramanand cam la 30-40 de grade de axul masinii si acolo ramane. Parca nu facea asa la inceput, nu pot sa bag mana in foc, dar in ultima vreme nu mai am feedback la mers iar mentinerea drumului drept e destul dificil. La viteza mare, spre exemplu 100 km/h, daca o aduc in drum drept si iau manile de pe volan o ia ori stanga ori dreapta, drept nu prea. Am avut si alte masini si am cateva sute de mii de km parcursi si cam stiu cum trebuie sa se comporte o masina, asta nu o face. Luatul mainilor de pe volan nu il recomand nimanui, sunt un sofer prudent, nu am luat niciodata vreo amenda sau am facut vreun accident.
Eu cred ca e mai degraba o eroare de proiectare, fabricatie, problema e destul de grava, e vorba de directie nu de vreo parlita de lumina. Nu stiu cum au obtinut omologarea.
Eu cred ca e mai degraba o eroare de proiectare, fabricatie, problema e destul de grava, e vorba de directie nu de vreo parlita de lumina. Nu stiu cum au obtinut omologarea.
Comment