Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa revenim putin la ce a scris noul coleg ugabrielu in postul #9571. Nu despre revenire volanului dupa viraj, ci despre mentinerea directiei pe drum drept. Deviaza ori stanga ori drepta. Aici trebuie focusat. Primul raspuns ar fi ca acest mecanism patrulater nu e rigid. Adica are jocuri, de exemplu in pivoti, bucse de centrare la iesirea axelor din caseta de directie. Nu aprofundez si nu dau denumirile exacte ale componentelor din schema cinematica.
    Doar ca principiu, ar putea fi o supozitie valabila. Jocurile pot fi cu + /- . Deci fie stanga, fie dreapta.
    Apoi daca totul e fix, se poate cauta si la gepda si la soft, etc.
    Doar la un doctor, nu la moasa din sat.

    Comment


    • Asta am sugerat si eu in #9574 referitor la "trage" intr-o parte.
      Cu mersul la doctor e totusi putin discutabil. Daca nimeresti un doctor bun scapi repede de boala. Dar daca nimeresti unul care nu prea stie nici diagnosticul si nici tratamentul, recomanda doar Nurofen pentru toate bolile ("asa face toate") e mai greu. Eventual cauti altul si speri sa fie mai bun (si cand il gasesti tii de el). De aceea e bine sa stii cate ceva si despre boala. Gura satului e sloboda dar poti obtine cate ceva si din comunitate.

      Comment


      • Evident, la doctorul din prima categorie faceam referire.
        Noi pe forum facem brain storming. Din mai multe idei aparent razlete, poate rezulta legatura cu solutia problemei.
        Deci nu criticam nimic si nici nu ar trebui.

        Comment


        • Daca are jocuri in orice componenta a directiei sau suspensiei apar zgomote. Daca nu merge masina drept dupa ce ia mainile de pe volan e convergenta prost reglata. In ambele situatii la reglajul directiei se va diagnostica si se va remedia. Daca volanul tot nu revine se poate desface putin degetul impingator de la caseta. Daca trocane caseta ulterior se schimba cu totul. End of story. Ai toate elementele. Succes.

          Comment


          • Nici la mine nu revine directia decat 90% sa zicem dar a facut de la inceput asa si mi se pare ceva normal pt low cost...

            De ceva vreme cand bag in marsarier si tin piciorul pe frana nu cupleaza in 50% din situatii. Trebuie sa iau piciorul de pe frana si, miscandu-se rotile, cupleaza.
            Asa patiti si voi?

            Comment


            • Poti sa incerci sa bagi in treapta 1 si sa revii in marsarier. Se intampla din cauza ca marsarierul este nesincronizat.

              Comment


              • iatagan
                Pai nu prea cred ca e normal, chiar daca e lowcost, sa ai probleme tocmai la directie sau frane. Eu raman la parerea mea, cel putin pe partea de revenire volan, ca e o eroare de proiectare. Citeam comentarii ca problema cu revenirea volan, au intampinat-o chiar la masinile de drive test
                E greu de crezut ca si la alea de drive test rotile nu au unghiul de fuga cum trebuie sau bieletele in regula ori probleme la caseta de directie.
                E o problema generala, se pare, si Dacia trebuie sa gaseasca o solutie. Eu le-am trimis un email pe aceasta chestiune, la Vocea Clientului, dar se pare ca adresa de email nu mai e disponibila.

                Comment


                • Referitor la directie, am vericat unghurile la service meridian gratuit, au ieÈ™it ok. Că nu revine suficient de repede volanul si mai trebuie ajutat, asta e maÈ™ina. Despre cât de uÈ™or se trage de volan, ordinea tehnologiilor servo întâlnite de mine este:
                  1.sistem EPS gen clio, megan
                  2.sistem pompa servo mecanica gen logan1 1.2 16v
                  3.sistem electrohidraulic gepda gen 0.9

                  Comment


                  • Referitor la problema cu virarea:

                    Portofele personalizate, cusute de mana, cu doua ace. MALVA LEATHER https://www.facebook.com/malvaleatherEchipa noastra:Gicu https://www.instagram.com/ateli...


                    Min 2:20 !!
                    Last edited by Sifredi; 3 March 2020, 23:11.

                    Comment


                    • Parca cea din clip are un pic mai accentuata chestia asta dar si a mea face cam la fel de cand am luat-o. Mi se pare o chestie normala "fiind low cost".

                      Comment


                      • Originally posted by Sifredi View Post
                        Referitor la problema cu virarea:

                        Portofele personalizate, cusute de mana, cu doua ace. MALVA LEATHER https://www.facebook.com/malvaleatherEchipa noastra:Gicu https://www.instagram.com/ateli...


                        Min 2:20 !!
                        Super video ala, n-am ris demult asa !

                        Ridem noi ridem dar ridem pe banii si viata noastra ! ...

                        Comment


                        • Hai si o completare, am incercat acum de curiozitate, la mine tot asa nu revine complet volanul dupe viraj
                          Eu n-am remarcat pina acum pentru ca nu iau niciodata miinile dupa volan stau cu ele permanent ( macar una ! ) pe volan si la rasucire si la revenire. Imi place sa simt control absolut asupra masinii nu sa ma traga Loganul la sant.

                          Comment


                          • Originally posted by iatagan View Post
                            Parca cea din clip are un pic mai accentuata chestia asta dar si a mea face cam la fel de cand am luat-o. Mi se pare o chestie normala "fiind low cost".
                            E vorba de sistemul de directie, adica siguranta ta, cum sa ti se para normal. Si asta cu "low cost" e cam depasita, de mult, dacia nu mai este chiar asa de low cost.

                            Comment


                            • Cum zicea si George.sce, tin mainile mereu pe volan asa ca nu ma deranjeaza, nici nu am observat practic.

                              Comment


                              • Nu e lectie, dar multi nu stiu, https://youtu.be/Lxa6lF-l13c

                                Se ajunge usor la virajul maxim stg/dr si revenire pozitie 0 cu minim de gesturi. Liber sa combateti

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google