daca incarci/inlocuiesti bateria trebuie doar sa bagi codul navigatiei, in rest totul va reveni la normal, nu trebuie sa resetezi nimic.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Am repornit mașina după ce m-a încărcat altcineva prin cabluri. Erorile din bord s-au stins singure, urmează să alerg mașina mai des și să schimb bateria cu una mai mare după ce se scoate starea de urgență. MulțumescDacia Logan II, 1.2 16V, Prestige & Securite Pack
Comment
-
Originally posted by danLaza View PostNu știu dacă ,o baterie mai mare te ajuta, alternatorul e dimensionat să încarce un anumit Nr de amperi. Daca pui una mai mare s-ar putea sa umbli cu ea încărcată numai la 90% din capacitatea ei și să o "termini" înainte de termen.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Daca nu ai start/stop, recomand pentru drumuri scurte sau rare, baterie de capacitate cat mai mica posibil la curentul de pornire actual. Asa bateria va ajunge cat mai repede sa fie incarcata. Unei baterie pe Pb nu-i place sa stea intr-o stare semidescarcata (cele EFB / AGM sunt afectate mai putin daca nu sunt incarcate in totalitate dar sunt folosite la start/stop). O baterie de capacitate mare se incarca in totalitate destul de greu daca nu faci drumuri lungi/ nu folosesti redresor.
- Likes 5
Comment
-
Azi s-a aprins martorul asta. Din ce vad in manual, este in stransa legatura cu revizia. Cheia aparuse de vreo luna in CB, si abia azi a aparut si martorul asta. Fix maine masina face un an. E asa cum zic eu sau poate fi altceva?
Tot maine ma programasem la Service pentru revizia de 1 an + verificare SS care nu a intrat deloc anul asta + verificare AC care iar nu mai da randament + verificare spoiler spate la imbinare cu aripa unde e sarita vopseaua... (clasica problema).
De-asemenea in fisa de intretinere scrie ca la 1 an se inlocuieste DOAR uleiul si f de ulei. Cel de polen si de aer apar la 2 ani.... fiind in programul "5 ani fara griji" sunt sigur ca doar asta vor inlocui, iar pentru polen si aer imi vor cere bani extra. ) Dar ma scot in al 4-a an cand tot pe fisa apar curele, bujiile, lichidul de racire si lichidul de frana. )Attached Files
Comment
-
Da, asa e, e legat de revizie; la un an se aprinde martorul portocaliu, dupa ce in prealabil ai avut cheita in bord cateva saptamani.
Filtrul de aer si habitaclu sunt foarte usor de schimbat, le poti face singur daca nu vrei sa le platesti la service.
Habitaclu:
Aer:
This video shows how I changed the air filter of 2015 model Dacia Duster 1.5, 4x2 diesel SUV. (OEM Part No 165467674R)
Filmarea e pe un Duster, dar filtrul de aer e identic cu ce ai tu.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Maskatu View PostAzi s-a aprins martorul asta. Din ce vad in manual, este in stransa legatura cu revizia. Cheia aparuse de vreo luna in CB, si abia azi a aparut si martorul asta. Fix maine masina face un an. E asa cum zic eu sau poate fi altceva?
Tot maine ma programasem la Service pentru revizia de 1 an + verificare SS care nu a intrat deloc anul asta + verificare AC care iar nu mai da randament + verificare spoiler spate la imbinare cu aripa unde e sarita vopseaua... (clasica problema).
De-asemenea in fisa de intretinere scrie ca la 1 an se inlocuieste DOAR uleiul si f de ulei. Cel de polen si de aer apar la 2 ani.... fiind in programul "5 ani fara griji" sunt sigur ca doar asta vor inlocui, iar pentru polen si aer imi vor cere bani extra. ) Dar ma scot in al 4-a an cand tot pe fisa apar curele, bujiile, lichidul de racire si lichidul de frana. )
Comment
-
Salut. Revin.
Am fost la Cobalcescu,de unde am si luat masina, pentru revizia de 1 an . Referitor la probleme semnalate mai sus:
S-au verificat si ac si s-a constatat ca a pierdut 150 Grame (stiam eu ca nu mai baga bine ca inainte). De data asta nu au mai inlocuit teava de tur ca prima data (fusesem la Dacoserv prima data) ci doar au completat cu freon...acum sa vedem cat tine. Probabil tot 4-5 luni.
S-a verificat si ss si s-a constatat ca bateria nu era incarcata pentru ca nu prea s-a mai mers cu masina in ultima vreme, si culmea, tot azi a inceput sa intre pana sa ajung la service. )
S-a verificat si vopseaua sarita de la bara spate la colturi si se poate rezolva pe garantie prin retus local dar trebuie lasata masina 2-3 zile.
Pentru detalii despre revizie, voi scrie in topicul Revizii Logan ll.
Multumesc
- Likes 1
Comment
-
In urma reviziei de 2 ani, am constatat că borna de masa a frecat de carenajul rotii stânga față și a rezultat asta:Attached Files
Comment
-
S-a inventat banda izoler intre timp de cind face astia masinile la pitesti !
Si de geaba izolezi ce sa izolezi cablu de masa fata de tabla caroseriei ?
Izolezi decit doar pentru sa dea bine in poza pe care se uita acoloLast edited by george.sce; 18 May 2020, 11:47.
Comment
Comment