Au strâmbat puțin papucul sa nu mai atingă cablul de carenaj și au reparat cu banda. Daca venea strâmbat corespunzător din fabrica, nu mai atingea.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Acel cablu nu se carpeste cu banda, trebuie inlocuit ! fa-le putin scandal si pomeneste si de ANPC sa vezi ce-l schimba daca masina este in garantie, cum sa carpesti asa ceva ? eu cred ca astia nu sunt sanatosi la scufita.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Conductorul de cupru nu pare afectat. E cablul de masa, nu are nimic, practic toata caroseria e un conductor de masa. Va merge asa, cu putina banda izolatoare peste, pana la casarea masinii.
Sa vedeti la alte firme cu pretentii cand oxideaza cablul de masa in interiorul papucului si nu se mai incarca bateria si in final nu mai porneste. Aici e ok, nu merita sa iti bati capul.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Maskatu View PostSalut. Revin.
S-a verificat si vopseaua sarita de la bara spate la colturi si se poate rezolva pe garantie prin retus local dar trebuie lasata masina 2-3 zile.
Pentru detalii despre revizie, voi scrie in topicul Revizii Logan ll.
Multumesc
Comment
-
Salut, am o problema cam ciudata din punctul meu de vedere. Dupa cum se vede si in poze becul din dreapta merge mereu pe faza scurta ( cel din stanga functioneaza normal), iar in bord imi apare tot timpul martorul de faza lunga.
Mentionez ca am schimbat deja becurile si blocul de lumini fara succes...
Comment
-
Originally posted by DragosP View PostSalut, am o problema cam ciudata din punctul meu de vedere. Dupa cum se vede si in poze becul din dreapta merge mereu pe faza scurta ( cel din stanga functioneaza normal), iar in bord imi apare tot timpul martorul de faza lunga.
Mentionez ca am schimbat deja becurile si blocul de lumini fara succes...
Detalii:
- an fabricație
- modificări (alarmă etc)
- alte becuri ?
Nu e din uch, posibile probleme:
- în far dreapta, bec neconfirm, cablaj terminat in far, lipsă masă
- cablaj calandru
- monomanetă
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 2
Comment
-
Scoți siguranțele de fază scurtă și lungă, pe rand, pe parte și vezi ce se întâmplă sau
lasi doar un bec H4 pe stânga/dreapta și vezi dacă pe FS sau FL ai probleme cu martorulPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 2
Comment
-
Am fost sa alimentez masina acum cateva zile, trag de clenciu ala de la sofer, si nu sare capacul de benzina.... am tras de 20-30 de ori pana la urma a sarit. Apoi acasa am incercat iar, ba merge ba nu merge. Am analizat mai mult si am constatat asa... cablul se aude ca "circula" pe unde naiba e bagat, DESCUIE capacul, dar NU SARE capacul. Am verificat tija aia cu resort si e in tensiune adica opune rezistenta cand imping cu mana dar nu vrea sa sara. Deci trag de clenci, si nu sare dar daca imping in capac intr o parte, se deschide..... Nu trece o luna sa nu stau si eu linistit cu masina asta. )
- Likes 1
Comment
-
Am gresat cu vaselina clenciul care impinge capacul... nu a mai facut probleme daaaaar revin cu alta anomalie...
Facut plinul, mers extra urban cu consum de 5.8% conform cb si abia abia dupa 300 km parcursi si 17 litri consumati (tot dupa CB), a scazut prima pavela de benzina... e normal? O pavela are 6-7 litri dupa calculele mele. Abia dupa 17 L consumati si 300 km facuti sa scada prima?
Apoi evident ca a doua a scazut dupa doar 60 km si inca 4-5 litri consumati....
Cand e sus da rateuri... cand e jos devine din ce in ce mai exact...
Comment
-
Iar începem... s-a mai discutat
8pavele = 45L
rezervorul are = 50L
deja ai diferențe de 5L + jumătate din pavela 8, adică 3L, deci mergi de 8L până se stinge pavela 8 dacă ai 50L în rezervor.
Dacă ai peste 50L, nu contează nu se iau în calcul decât 50LPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
Comment