Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La modelele fara senzori in valve e pe baza calculatorului de ABS verificarea presiunii.

    Comment


    • Nu stiu prea bine cum functioneaza ABS ul - am luat in calcul toate posibilele cauze stiute de mine. Daca ziceti ca nu au vreo legatura cu problema mea, eu sunt fericit. Ramane de facut numai o verificare temenica pe partea roti.

      Comment


      • Dupa ce ai resetat, ai observat sau ai fost nevoit sa umflii vreo roată expres? Adică ai avut pana pe vreuna?
        Tmps indirect are o rata foarte mare de alarme false pentru presiune roți. Din n cauze.
        Posibil sa fie totul ok.

        Comment


        • De asta nu e problema la ABS:

          dacă TPMS-ul indirect e defect în secunda 2 ai aprinși martorii TMPS+ABS+alte defecțiuni electrice și în majoritatea cazurilor trebuie înlocuit blocul ABS.

          O diferență de 0,3bar între presiunea setată și cea actuală aprinde martorul TPMS
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Nu am avut vreo pana de cand am masina, pur si simplu am vazut ca mi-a aparut martorul in bord si am zis sa fac o verificare.

            Comment


            • ia incearca sa "set TP" chiar in timpul mersului, nu pe loc. si pe urma mai vezi ce se mai intimpla. apasa-l pe "TP" cind ti se aprinde avertizarea si vezi dupa aia ce mai zice.
              acuma... nu stiu daca tre' sa zic, dar hai s-o fac: presiunile sint pentru diametreel specifice? --adica asa cum scrie pe "eticheta cu diametre si incarcari"?

              Comment


              • Sandero 0.9 tce 2018.....la care am renuntat la garantie dupa prima revizie.
                Acum cateva zile am opservat zgomot puternic si vibratie in aeroterma pe treptele 3 si 4.
                Scot filtru habitaclu sa opserv ca a foat pus invers de mecanici dacia la revizie (intaritirile nu erau puse orizontal ci vertical), partea de sus a filtrului s.a indoit in interior...lasand spatiu la frunze si alte mizerii sa intre in aeroterma.
                Vin si eu cu o intrebare.se poate ajunge la aeroterma fara a da bordul jos ?
                Am ajuns sa regret ca am facut revizie la dacia.

                Comment


                • Din fabrica vine montat cu intariturile pe vertical.
                  Atunci cand desfaci capacul de la filtru se vede partea cu marcaje a filtrului (vezi poza).
                  La prima revizie nu se schimba filtrul de polen daca nu ceri tu asta.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • Mie la prima, dealtfel la toate,mi-au schimbat filtrul de polen din habitaclu , fără a cere eu asta. Bineînțeles am fost facturat ptr asta.

                    Comment


                    • La mine nu e trecut in fisa de intretinere pentru prima revizie si nu l-au schimbat.
                      L-am schimbat eu in regim propriu.

                      Comment


                      • Originally posted by adi90 View Post
                        Din fabrica vine montat cu intariturile pe vertical.
                        Atunci cand desfaci capacul de la filtru se vede partea cu marcaje a filtrului (vezi poza).
                        La prima revizie nu se schimba filtrul de polen daca nu ceri tu asta.
                        La mine pe foaia aia de la service scrie ca a fost schimbat.
                        Sa inteleg ca asa trebuie sa fie pus? Sau doar in fabrica se pune asa ? Peste tot pe net am gasit ca se monteaza cu intariturile orizontale, eu asa l.am montan.
                        Acum...intrebarea....De ce era indoit?....si nu cred ca l.am indoit cand l.am scos....intariturile erau indoite spre interior in partea de sus ,si hartia filtru forma o curba in jos.am incercat sa il indrept....revenea la loc, asta si cum era dispus praful pe el m.a facut sa cred ca asa era indoit si in interior in masina.
                        Acum ce o fi o fi....vad ca pe treapta 3 nu prea se mai aude....si pe 4 si.a redus din intensitate....probabil ca a inceput sa macine ce era in interior.
                        Ms pt raspuns.

                        Comment




                        • 17:50 - 19:30
                          Aici vad ca il demonteaza pe cel vechi ce are intariturile pe orizontal dar cel nou e montat cu intariturile pe vertical. Mai asteptam pareri.
                          Repet, la mine a venit pe vertical din fabrica.

                          Comment


                          • Da, e gresit montat, trebuie sa nu aiba indoituri

                            Indoit scapa aer pe linga el este exact ca si cind nu ar fi deloc montat. E pus degeaba bani aruncati.

                            Eu la chestii deaste simple le fac singur, macar atit am invatat sa montes un filtru de climatizare fara sa-l distorsionez.

                            Poate orice prost eu inclus intre prostii respectivi.

                            Comment


                            • Trebuie montat cu pliurile pe verticala astfel încât mizeria să cadă jos la baza filtrului,dacă este pe orizontală se astupă și nu mai circula aerul.

                              Comment


                              • Din ceea ce am putut vedea la revizie, filtrul de habitaclu se monteaza cu pliurile pe verticala avand grija sa se respecte si semnificatia sagetii fluxului de aer dinspre compartimentul motor spre habitaclu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google