If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
La Duster e mai eleganta solutia in ceea ce priveste filtrul de habitaclu, adica are si partea de capac, nu e doar elementul filtrant ca la Logan. Nu poti gresi orientarea.
Va salut,astăzi am zis sa verific și eu filtru de polen,să văd cum a fost montat la revizia de un an... surpriza a fost să fie montat invers cu pliurile pe orizontală și sensul de intrare aer invers(săgeata de pe filtru).
Că o concluzie cred că îl montează invers pentru că intră mai ușor in locaș,nu trebuie strâns de el pentru a intra.
Puteau să modifice locașul unde intra filtrul fata de Logan 1,acolo tot așa trebuia să îl curbezi că să intre in in locaș îl său din cutie.
Azi am fost la un bun coleg ca sa verific de ce este aprins pictograma cu motor, culoare portocalie.
Apare codul P0141 cred ca este ceva la sonda doi. Din cate am inteles , este circuitul de incalzire al sondei. Puteti sa imi dati un punct de plecare pentru identificarea problemei?
Schimbata cu una Bosch tip LS602 ( primita de la un bun coleg).
Original era o sonda tip 226A44171R.
Cea originala are 4 fire , doua cu rezistenta ( alb si rosu, ,,-,, si ,,+,,) si doua de semnal ( negru si gri).
Cea tip LS602 are tot 4 fire, doua albe ( rezistenta de incazire) si doua de semnal ( negru si gri).
Am cositorit mufa originala la noua sonda. Alb la alb, alb la rosu, gri la gri, negru la negru.
S-a resetat alarma din bord si am sters si cu ELM.
Sunt un pic dezamagit, extrem de greu ( vizavi de numarul de masini) am gasit modalitatea de a converti sonda LS 602 la instalatia masinii. Pe forumurile altor marci sunt mult mai multe informatii...
Ps. poate nu am cautat suficient informatiile necesare....
Salutare , stie cineva daca se poate schimba garnitura de cauciuc de la barele de plafon de la un stepway - la una din bare cauciucul ala s-a dezintegrat, probabil o fi fost un lot prost.. la cealalta bara e in stare perfecta.
Eventual daca ma puteti ajuta cu un cod pentru acele garnituri...
De la stat in soare raze UV se dezintegreaza plasticul de proasta calitate
inainte era plasticul mai bun era calculat sa se autodistruga ( ca toate masinile Renault de altfel ) dupa 7 ani ca sa cumperi alta dar la noi scrie Dacia pe firma si se autodistruge si mai repede.
de schimbat, se schimba. Din cate stiu, iti trebuie o ustensila de plastic, destul de lata si relativ subtire, cu care sa desfaci capacul acela negru care reprezinta inceputul si finalul ansablului de bara longitudinala (se baga intre luftul care se creaza intre capacul negru si garnitura de cauciu distrusa la tine). Tocmai din cauza ca la tine s-a dus garnitura, nu recomand sa folosesti surubelnita metalica, pentru ca risti sa zgarii (in cel mai fericit caz) plafonul masinii.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment