Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acum am vazut ca ai Sandero, macarale identice, culise si usi diferite. Oricum apeleaza la garantie.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • salut ,scrisesem despre o problema la sistemul de rabatare de la bancheta din spate de la loganul din dotare,am zis sa va anunt ca nu apasasem suficient de tare la punerea banchetei la pozitia initiala,deci problema s a rezolvat fara alte interventii( plus ca am descarcat ceva bagaje foarte grele din portbagaj,care erau in fundul portbagajului si care probabil nu lasau bancheta sa se pozitioneze pe inchis)
      apropo,aveti idee daca este vreo problema daca in perioada de rodaj,chiar in primii 400 de km am incarcat masina cu bagaje si materiale grele care faceau ca loganelul sa para sa aiba garda la sol mai mica in spate decat in fata-adica era lasat pe spate masina,dar nu am depasit 3500 de turatii- motor de 1.2
      sper sa nu ii fi cauzat ceva masinii- in caiet la rodaj zice doar de turatii nu si de greutate - la rodaj

      Comment


      • Din câte ştiu în manualul maşinii se recomandă ca în perioada de rodaj să se evite încărcarea cu mai multe persoane sau bagaje sau cu alte cuvinte supraîncărcarea maşinii. Însă din ce am mai observat de pe topicul cu numărul de kilometri recomandaţi tot în perioada de rodaj a maşinii s-au mai schimbat între timp şi indicaţiile din manual.

        Comment


        • Am si eu o mica nelamurire. De vreo doua dati cand am fost cu masina, ceva scartaie, mai ales cand merg pe un drum denivelat, gen linie de tramvai si altele. Sambata trecuta am sesizat scartaitul care practic a a aparut din senin mergand pe linia tramvaiului 5. M-am pus pe scaunul din dreapta fata si a scartaia la anumite miscari bruste daca le-am facut pe loc. Apoi am mai miscat scaunul in fata in spate si l-am fixat. Parea ca problema s-a rezolvat. Azi a mers sotia, iar pe scaunul din dreapta si pe drum cu denivelari, sau la curbe iar a aparut acel scartait enervant. Solutia este sa merg la reprezentanta, dar aia parca iar fac pe prostii, si iar mai iau la misto ca masina nu are nimic, la fel ca si problema la motor. Care v-ati mai confruntat cu astfel de probleme, va rog sa ma ajutati cu vreun sfat. Multumesc anticipat, tuturor!

          Comment


          • Verifica prinderile centurilor de siguranta(partea de pe scaune), si reglajul pe inaltime al scaunului de la sofer.
            P.S. Stiu, ai zis dreapta, dar verifica.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Revin cu solutia propusa celor de la reprezentanta dacia si a uzinei legata de pornirea greoaie a motorului sau a rateului. In cazul in care mi se mai intampla sa nu porneasca motorul la 1 cheie, sa numai incerc la a doua cheie si sa chem dacia asistenta si sa o duca tractata direct la reprezentanta si sa investigheze rateul la pornire.

              Comment


              • Costurile de tractare le suportă uzina, adică sunt acoperite de garanţie?

                Comment


                • Da, sunt acoperite de garantie.











                  Nu este nevoie sa citezi postul anterior.
                  Last edited by vitriol; 6 May 2014, 15:42.

                  Comment


                  • da sa i-o spui lu mutu ...ca e valabila treaba asta ...te mai faci si de ras ...am mai patit si eu sa nu porneasca la prima cheie dar foarte rar ... oricum nu se vede pe tester acea eroare .... stiu pt ca am fost la service ca numi indica bine nivelul de benzina din rezervor(peste jumatate citea eronat) si mi-a zis ca nu a gasit nici un fel de eroare !

                    Comment


                    • Originally posted by Tinuletz View Post
                      da sa i-o spui lu mutu ...ca e valabila treaba asta ...te mai faci si de ras ...am mai patit si eu sa nu porneasca la prima cheie dar foarte rar ... oricum nu se vede pe tester acea eroare .... stiu pt ca am fost la service ca numi indica bine nivelul de benzina din rezervor(peste jumatate citea eronat) si mi-a zis ca nu a gasit nici un fel de eroare !
                      Nu ai de unde sa sti asta.
                      Daca CB e facut sa stocheze un Diagnostic Trouble Code, de genul asta, cu pornirea, daca e proaspata eroarea sigur se poate citi.
                      Daca trecut un numar de Ignition Cycles - cheie - oprire(ex. 128 sau 256), atunci eroare devine "istorie"(daca nu a mai aparut intre timp) si nu se mai poate citi.
                      Acum sigura nelamurire e daca CB a fost proiectat sa stocheaze o astfel de eroare.

                      Comment


                      • Am si eu una ...
                        De vre-o luna a inceput sa pocane balamaua - mai bine spus opritorul usii soferului - boala tipica se pare la logan.
                        Pana acum am trata-o mai cu indiferanta, mai cu WD40 dar astazi m-a cam scos din pepeni si sper ca in week-end-ul asta sa o pot trata cu spray-ul cu ulei de la Sonax.
                        Stiam de spray-ul asta dar m-am convins ca e ok din tutorialul Mastrului (se stie despre cine e vorba ).
                        sigpic
                        This is My Ride!
                        !Visit and enjoy!

                        Comment


                        • Stiu ca WD40 este considerat un lubrifiant, dar eu il consider un cleaner, degripant care in special curata si apoi greseaza, dar intr-o mai mica masura. Eu folosesc spray-uri cu vaselina alba.
                          "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
                          "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

                          Comment


                          • Exact aia face WD40 - in general curata, asta pentru ca are in compezitie: 51% solvent, 25% gaz propulsor, 15% ulei mineral, 9% ingrediente inerte.

                            What does WD-40 do?
                            WD-40 fulfills five basic functions:
                            1. CLEANS: WD-40 gets under dirt, grime and grease to clean. It also dissolves adhesives, allowing easy removal of labels, tape and excess bonding material.
                            2. DISPLACES MOISTURE: Because WD-40 displaces moisture, it quickly dries out electrical systems to eliminate moisture-induced short circuits.
                            3. PENETRATES: WD-40 loosens rust-to-metal bonds and frees stuck, frozen or rusted metal parts.
                            4. LUBRICATES: WD-40's lubricating ingredients are widely dispersed and tenaciously held to all moving parts.
                            5. PROTECTS: WD-40 protects metal surfaces with corrosion-resistant ingredients to shield against moisture and other corrosive elements.
                            sigpic
                            This is My Ride!
                            !Visit and enjoy!

                            Comment


                            • Se discuta la un moment dat despre ce baterie se monteaza pe diferite echipari - ce mi se pare ciudat e ca cineva zicea ca are TCE cu baterie de 60 Ah din fabrica, eu pe Stepway 0.9 TCE am montata o baterie de 40Ah - sa fie o chestie aleatoare montarea bateriilor pe linia de productie, adica pun ce au prin magazie sau e specificat intr-o carte service exact tipul bateriei?
                              RTFM

                              Comment


                              • Eu am pomenit de 60Ah la TCe. Conform Dialogis pentru un Sandero TCe, fabricatie martie2014 (am aproximat),climat temperat, bateria ar fi de 60Ah.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google