Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aoleuuu, iarasi trepidatii (glumind putin).
    @ mariocluj , poti oferi mai multe detalii? Cred ca ar fi interesant de stiut cum se "manifesta" si la ”tractorasele” TL4 (parca s-au mai relatat cateva dar nu mai tin minte prin care topicuri).

    Comment


    • Desigur ca ultima descriere (bine relatata) a fost aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...37#post3654737
      Si au mai fost alte cateva.

      Comment


      • Nu există combinația K9K + TL4 (6 rapoarte) pe Logan II, ai doar K9K + JR5 cu problemele aferente ambreiajului eco.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Asa este, ai dreptate, scuze pentru asta, dar am discutat atat de mult despre TS4 si cele 6 trepte, si din graba...., desi stiam ca cele manuale au 5 trepte, am dat de atatea ori rapoartele cutiilor.
          Multumesc pentru corectarea greselii mele.
          Mda, tot ambreiajul asta ECO, si se pare ca apar tot mai multe cazuri cu "clantanitul dintilor" egal de motorizare, vor avea si stomatologii din ce in ce mai multi clienti dacioti. sau mecanicii de lucru cu schimbatul ambreiajelor.

          Comment


          • Sau ar fi varianta sa devenim din ce in ce mai ”gingasi” cu ele (si eu cu robotizata mea am grija mai ceva ca si cu o ”fata mare”). Apoi si la manuale (si la benzinare au fost descrise destule ”tremuriciuri”, iar alea cu un cilindru lipsa sunt ”dezechilibrate” din nascare plus ca nu "rasucesc" prea tare ) vor incepe discutiile despre metodele de ”curatare”? Dar bine macar ca la astea nu sunt si celebrele ”calibrari”. Sau poate ar trebui ”recalibrate” ambele picioare (mai ales stangul dar si dreptul)?
            Mama ei de ”evolutie”, s-au dus ambreiajele de altadata cu care puteai sa ajungi si la 200k km cu cel original.
            Last edited by Gil26; 3 October 2020, 05:47.

            Comment


            • Asta-i viitorul....mergem inainte si cu bune si cu rele!
              Last edited by jelly; 3 October 2020, 07:45.

              Comment


              • Mai lasati „nimicurile” astea in pace.
                Numai la Dacia tremura ?!
                In 35 k km s-a intamplat de cateva ori ...maxim 5 ori sa tremure la plecare (prima plecare a zilei), tot de cateva ori s-a intmaplat si la fosta (fiat)..dar in trafic, deci la cald
                Puneti mana faceti intretinere „ca pe vremuri” la 10-15 k km uleiul, filtre și restul dupa caz...și bucurativa de masina
                Last edited by anduvirgil; 3 October 2020, 08:19.
                Logan 0.9 TCe 2018

                Comment


                • Asa este, am mai scris ca eu fac reviziile la 10-12k km, ma bucur de masina si sunt foarte multumit de achizitia facuta. Fara absolut nici o problema tehnica in peste 3 ani de zile (ca sa fiu ontopic) inclusiv "trepidatiile" astea. Masina mea pare una fiabila si reusita de cei de la Dacia iar daca am grija de ea nu voi avea nici alte "griji".

                  Comment


                  • Ambreiajul. Materialul de frictiune din care sunt facute ferodourile face asa. Face mai ales la rece. O sa te prinzi cum sa faci cuplarea.

                    Comment


                    • Originally posted by valioglu View Post
                      Ambreiajul. O sa te prinzi cum sa faci cuplarea.
                      Poti sa explici? Eu am observat ca daca o cuplez rapid cand incepe vibratia in viteza intai se potoleste. Daca o cuplez mai lent vibreaza incontinuu.

                      Comment


                      • La a mea daca patinez ambreiajul la rece si turez motorul trepideaza. Daca o cuplez mai repede nu face.

                        Comment


                        • Salutari la un logan 2 Ph2, septembrie 2017, prestige, usa din dreapta fata nu se mai deschide din interior, atunci cand usiile sunt inchise din butonul din bord. Mai bine zis, am activa functia de autoblocare, si astazi am observat ca trag de clapeta de deschidere si nu se intampla nimic, daca apas pe butonul din bord inainte, usa se deschide, altfel nu. Care ar fi problema?

                          sigpic

                          Comment


                          • s-a rupt un "ceva" sau s-a intrerupt un contact care asigura deblocarea usii prin actionarea de pe portiera, deci; probabil "contact", daca e vorba de autoblocare. sa zici lumii cit si cum pentru "inlocuire incuietoare".

                            Comment


                            • A "sarit de la punct"
                              Acum serios vorbind: se demonteaza panoul si se analizeaza toate parghiile care duc in yala, culisarea fiecareia din ele.
                              Nu cred ca s-a rupt ceva, tinand cont si de vechime (prea putin...)
                              La yalele astea si-au dat concursul niste genii, cand am demontat-o pe a mea, mi-am prins urechile acolo, reusind sa blochez total usa, nu se deschidea nici din interior, nici din exterior...
                              Am tot batut, tras de parghii, cu fermitate, pana la limita ruperii. Am reusit intr-un final cu mare noroc sa o rezolv.
                              Dupa am analizat, montat si verificat functionalitatea fiecarei parghii.
                              Dupa ce trecea testul, ma duceam la urmatoarea.
                              Complicat si nu prea.

                              Spor si...atentie!
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • Broasca are doar un actuator, situația descrisă e datorată unor componente mecanice cu probleme (uzură/jocuri), se poate inspecta, demonta, dar e numai plastic cu ceva metal și nituri - nereparabilă

                                Dacă era Clio4 broasca avea 2 actuatoare, al 2 lea era suprablocare.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google