Ok, dar daca masina e in marsarier, in miscare, la viteza mica si apas frana, nu e valabila situatia?
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Creșterea tensiunii e doar atunci când e ceva de recuperat*, în cazul tău la viteză mică ce să recupereze ?
*de ex. rulezi cu 60km/h și mașina vede (mașina vede cum și cât apeși/eliberezi accelerația și deja se pregătește de frânare) că pui frână și pornește recuperarea de energie, dacă e cazul - poate ai bateria încărcată 100% și nu trebuiePentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Eu tot acelasi motor il am, niciodata nu a fluctuat asa turometrul cand clima este pornita, de altfel, atunci cand AC merge, turatia sta la 1000rpm constant (plus minus 100 cand cupleaza / decupleaza compresorul). Cat de des porneste / opreste compresorul? Daca fiecare fluctuatie a turatiei este din cauza cuplarii / decuplarii compresorului poate fi o problema ma gandesc
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by Onixer View PostEu tot acelasi motor il am, niciodata nu a fluctuat asa turometrul cand clima este pornita, de altfel, atunci cand AC merge, turatia sta la 1000rpm constant (plus minus 100 cand cupleaza / decupleaza compresorul). Cat de des porneste / opreste compresorul? Daca fiecare fluctuatie a turatiei este din cauza cuplarii / decuplarii compresorului poate fi o problema ma gandesc
Apropo spunea mai demult careva, ca cutia Edc a fost scoasa de pe Duster ca vai doamne nu se mai incadra in noxe 1,5dci. O fi scoso din putul gandirii, vorba userului guido de aici.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by pistritu View PostPe loganele 1,6 8v și 1,6 16v nu se întâmpla asa ceva.
Bună seara, grup!! Am un logan 1.6 16v din 2008, am probleme cu el la aerul condiționat pe oraș îmi oscileaza turația în creștere și în scădere! A mai pățit cineva treaba asta sau îmi poate da un sfat cineva care se pricepe?? Mulțumesc!!
Copy-paste de pe alt grupPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
-
Doua anvelope au uzura mai mare, pe latura exterioara, una din ele mai uzata decat cealalta.
Nu stiu sigur daca erau pe fata sau pe spate, am vazut cand am pus rotile de vara.
Am mers sa fac geometria si astea sunt rezultatele.
Care ar putea sa fie cauza?
De cateva saptamani am fost la o revizie, unde era inclus testul de suspensie si a iesit okay.
Va rog sa imi traduceti daca intelegeti valorile.
Multumesc anticipatAttached Files
Comment
-
Ai valori iesite tolerante pentru unghiul de cadere pe dreapta fata. Nu se poate regla, poate fi amortizor stramb sau port-fuzeta.
Valoare iesita din toleranta si pe stanga spate la semiconvergenta, nu se poate regla nici aici.
Poate fi puntea deformata sau butucul.
Ai avut in neregula si semiconvergenta pe fata dar s-a reglat ulterior.
Ai avut vreun eveniment in trafic cu masina?Last edited by adi90; 6 May 2021, 14:33.
- Likes 1
Comment
Comment