Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ok, dar daca masina e in marsarier, in miscare, la viteza mica si apas frana, nu e valabila situatia?

    Comment


    • Creșterea tensiunii e doar atunci când e ceva de recuperat*, în cazul tău la viteză mică ce să recupereze ?

      *de ex. rulezi cu 60km/h și mașina vede (mașina vede cum și cât apeși/eliberezi accelerația și deja se pregătește de frânare) că pui frână și pornește recuperarea de energie, dacă e cazul - poate ai bateria încărcată 100% și nu trebuie
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Știe cineva de ce face așa când este clima pornită, Logan 0.9 2019.
         

        Comment


        • De la benzina pe terminate

          Comment


          • E pe gpl mașina, becul la benzină se reseteaza cand și când, am peste 20 l în rezervor.Face la fel și pe gpl și pe benzină atunci când este clima pornită.

            Comment


            • Era o gluma.
              Posibil sa fie motorul rece?
              Clima automata? Dată pe maxim?

              Comment


              • Nu este rece motorul rece,da clima este automată setată pe 21 de grade,compresorul cuplează și decuplează des și atunci incepe să fluctueze turația la motor.

                Comment


                • Asta este minusul motoarelor mici.
                  Când ai nevoie de curent, ia de unde nu-i!
                  Nici nu vreau sa ma gândesc la sprig, faci 150 km vara.

                  Comment


                  • Eu tot acelasi motor il am, niciodata nu a fluctuat asa turometrul cand clima este pornita, de altfel, atunci cand AC merge, turatia sta la 1000rpm constant (plus minus 100 cand cupleaza / decupleaza compresorul). Cat de des porneste / opreste compresorul? Daca fiecare fluctuatie a turatiei este din cauza cuplarii / decuplarii compresorului poate fi o problema ma gandesc

                    Comment


                    • Originally posted by Onixer View Post
                      Eu tot acelasi motor il am, niciodata nu a fluctuat asa turometrul cand clima este pornita, de altfel, atunci cand AC merge, turatia sta la 1000rpm constant (plus minus 100 cand cupleaza / decupleaza compresorul). Cat de des porneste / opreste compresorul? Daca fiecare fluctuatie a turatiei este din cauza cuplarii / decuplarii compresorului poate fi o problema ma gandesc
                      Pe loganele 1,6 8v și 1,6 16v nu se întâmpla asa ceva.

                      Apropo spunea mai demult careva, ca cutia Edc a fost scoasa de pe Duster ca vai doamne nu se mai incadra in noxe 1,5dci. O fi scoso din putul gandirii, vorba userului guido de aici.

                      Comment


                      • Originally posted by pistritu View Post
                        Pe loganele 1,6 8v și 1,6 16v nu se întâmpla asa ceva.

                        Bună seara, grup!! Am un logan 1.6 16v din 2008, am probleme cu el la aerul condiționat pe oraș îmi oscileaza turația în creștere și în scădere! A mai pățit cineva treaba asta sau îmi poate da un sfat cineva care se pricepe?? Mulțumesc!!

                        Copy-paste de pe alt grup
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • La reprezentanță am primit răspunsul clasic,așa fac toate.

                          Comment


                          • Doua anvelope au uzura mai mare, pe latura exterioara, una din ele mai uzata decat cealalta.
                            Nu stiu sigur daca erau pe fata sau pe spate, am vazut cand am pus rotile de vara.
                            Am mers sa fac geometria si astea sunt rezultatele.

                            Care ar putea sa fie cauza?
                            De cateva saptamani am fost la o revizie, unde era inclus testul de suspensie si a iesit okay.

                            Va rog sa imi traduceti daca intelegeti valorile.

                            Multumesc anticipat
                            Attached Files

                            Comment


                            • Ai valori iesite tolerante pentru unghiul de cadere pe dreapta fata. Nu se poate regla, poate fi amortizor stramb sau port-fuzeta.
                              Valoare iesita din toleranta si pe stanga spate la semiconvergenta, nu se poate regla nici aici.
                              Poate fi puntea deformata sau butucul.
                              Ai avut in neregula si semiconvergenta pe fata dar s-a reglat ulterior.
                              Ai avut vreun eveniment in trafic cu masina?
                              Last edited by adi90; 6 May 2021, 14:33.

                              Comment


                              • sasiu stramb.

                                masina scapata de pe trailar la transport.

                                sa-u mai vazut situatii nu e primul si nici ultimul caz

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google