de aceea am si subliniat....
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Originally posted by playmaker831 View PostSalutare,am și eu o problema la un Logan 2 0.9 2019,îmi mănâncă cauciucurile pe partea dreaptă pe interior,i-am făcut direcția totul arată ok,verde, mașina nu am lovito,nu am schimbat nimic la direcție, nu înțeleg care este problema,a mai întâmpinat cineva de pe forum problema asta?
Am rezolvat geometria la alt service, de atunci nu am mai avut probleme.
- Likes 2
Comment
-
Salut, detin motorul TCe 0.9 , 90 CP, cu cutie Easy R. Acum 3 saptamani, in trafic bara la bara, am observat ca a palpait scurt martorul "zig-zag". Ieri, tot in trafic aglomerat, mers incet, martorul s-a aprins cateva secunde de data asta, nu am mai putut accelera si in bord, acolo unde este afisat "N" sau "R", au aparut 3 liniute care se roteau. Si-a revenit dupa vreo 3 - 4 secunde si a mers normal apoi. Ma voi duce in service Dacia sa-i faca o diagnoza pe calculator sa vad de la ce ar putea fi. Banuiesc ca e ceva pe injectie, posibil pe la bujii, desi sunt noi, au fost schimbate in noiembrie..
Comment
-
Chiar acum am sunat la Dacoserv, si mi-a zis nenea ala de la mecanica ca daca martorul s-a aprins portocaliu, e de la faptul ca s-a incins ambreiajul (e adevarat ca mergeam in trafic aglomerat) si ca acea decuplare a acceleratiei e de la faptul ca isi ia ragaz sa se raceasca. Prima programare era disponibila taman pe 2 iunie! O sa mai incerc pe la alte reprezentante Dacia..
- Likes 1
Comment
-
Logan 2019, 40k km. Am avut probleme cu AC la inceput... s-a dus tot freonu si au inlocuit conducta de TUR. Dupa 1 an a mai pierdut 200 grame. Acum pare ca nu a pierdut pentru ca are momente cand baga strong. Cei de al reprezentanta dau vina pe senzorul vaporizator sau cum ma-sa se numeste, ala de la pedale de dupa mocheta.
Au zis ca schimba dastea pe banda rulanta si ca de la el e posibil ca uneori sa bage si alteori sa nu bage rece rece. Au zis ca il comanda si ma suna cand vine piesa ca e perioada aglomerata, ca vine greu...
Comment
-
Azi am fost la Meridian Vest cu problema enuntata mai sus. Dupa ce au tinut masina vreo 6 ore in service, mi-au spus ca trebuie schimbat senzorul pozitie ambreiaj care a dat erori pe diagnoza. Costa 1650 de lei si nu-l aui pe stoc. Ca sa-l comande am dat un avans de 1000 de lei. Parca m-au lovit cu o maciuca in cap, nu ma asteptam sa coste atat. Si se mai adauga manopera, desigur.
Comment
-
Oh doamne! Pe bune ca ai fost de acord cu jepcareala aia de tarif? Bai oameni buni, ori va dau banii afara din casa ori nu stiu ce sa zic. Nu te-ai gandit si tu sa te documentezi macar 10-20 minute sa vezi cat costa in alta parte? Uite ce am gasit eu pe net, pare sa fie fix senzorul tau, fabricat de ERA... acum nu stiu daca asta "OEM" e de alta marca sau e fix ERA... in orice caz costa nici 10% din cat ai dat tu.
Comanda online Comutator actionare ambreiaj (tempomat) ERA 330937 la pret avantajos si poti plati in 6 rate fara dobanda, ridica-l din unul din cele peste 40 de magazine raspandite la nivel national fara cost de transport. Primesti factura si garantie, retur in 14 zile.
Pana la urma e un ra**t de senzor. Sunt curios, daca iti recomandau aia sa schimbi motorul si iti spuneau ca te costa 2-3 mii de euro, erai de acord nu? Ca daca aia au zis asa... sunt Dzeu pe Pamant....
PS codul piesei zic eu ca este 253256730R
- Likes 3
Comment
-
Mai degrabă e actuatorul de comandă ambreiaj că Easy-R nu are pedală de ambreiaj, și oricum sunt 2 senzori separați pe pedala de ambreiaj.
JS3
TS4
https://www.loganclub.ro/forum/forum...98#post2500598Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
Comment