If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Asa trebuie sa stea cupa aceea, nu sta lipita de caroserie. Rolul ei este de a mentine tija amortizorului in pozitie pe caroserie cu masina ridicata pe cric sau elevator.
Scartaitul e probabil de la frane, sunt multe cauze posibile cum ar fi praf din saboti adunat pe interiorul tamburilor.
Doar ce am venit de la service, partea de suspensie este ok,zgomotul la franare nu a putut fi identificat.
la tester a apărut codul Df362,care a fost sters si trebuie sa revin pentru o retestare.Nu stiu daca eroarea poate afecta consumul,prea multe info nu am primit.
Pe langa ștergerea codului mi-a resetat si calculatorul de bord...cel putin asa a spus.Nu stiu daca are legătură cu resetarea,dar la virarea pe loc,trepideaza volanul acum....
Daca virezi pe zapada sau gheata, roata are miscari de "vibratie" - oscilatie pe care nu le percepe caorseria, pe o suprafata mai aderenta (parcari cu suprafata vopsita sau plastic, etc.) acea oscilatie se poate percepe in caroserie.
Mi se aduna apa in portbagaj, mai ales la roata de rezerva. Aeratoarele acționează când închid ușile, am testat cu telefonul mobil (video). Se întâmplă de mult timp, incep sa am mucegai. Am incercat să am cât mai gol portbagajul dar tot așa se întâmplă.
Cel mai probabil pe la aeratoare ( intre tabla si aeratoare). Am patit-o si eu. Se dau jos stopurile si se da cu mastic pensulabil la imbinarea aeratorului cu tabla, pe exterior - cu aeratorul montat, evident
Am șters bine locul, am lăsat să se aerisească portbagajul, nu a plouat și nici nu am spălat mașina și iarăși este la fel de ud. Cumva se formează condens. Am comparat și cu alte Loganuri care au tava de cauciuc și la ei e uscat. Probabil o sa pun un dezumidificator.
Salutare!
Eu nu cred ca e condens, e prea mult..
Legat de aeratoare, problema nu se pune pe faptul ca inchid/deschid, ci pe faptul ca pe langa ele (l(la imbinarea de caroserie) trece apa. De vazut si chederul de la portbagaj, sa nu fie miscat de pe pozitie..
Salut, dacă nu a plouat, ai șters si e la fel, nu poate fi decât condens. De analizat locul unde masina sta parcata, pentru ca, oricum, diferențele de temperatura dintre noapte și zi , sunt propice formarii lui.
Îți dau un exemplu; pe "timpuri", cand aveam zapada, in parcare, la masina din stanga mea, nu statea zapada, pt ca pe dedesupt, trecea conducta de apa calda.
Este posibil ca un mecanic cu experiență să realizeze că o casetă de direcție este defecta fără să urce mașina pe un elevator? (După 3km de condus o mașină)
Cum femeile au al 6-lea simt, ca si produsele Whirlpool, asa au si mecanicii cu experienta un simt dezvoltat pentru probleme de genul. De obicei le tremura degetul mic de la picior cand "simt/miros" o problema.
Mecanicii aia cu experienta dumnezeiasca, cel mai mare grad, pot sa-ti dea un diagnostic pe net sau prin telefon. De obicei ii gasesti pe aici sau alte forumuri.
Logan 0.9 cu GPL,am aprins check engine în bord,pe tester apare această eroare,mașina merge bine,am șters eroarea și după 3 zile a reapărut, mecanicul zice că e posibil pompa de benzină, a mai avut cineva problema aceasta?Mulțumesc!
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment