Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta e aplicatia!

    Comment


    • Originally posted by chitziman View Post
      mai postez is aici logan 1.0. sece de ceva vreme intra in rezonanta intre 2700-3000 de ture vibreaza totul bordul apoi peste nimic...
      Ce viteza ai? In toate treptele de viteza face asa?
      De exemplu, la mine mașina din semnătura, peste 120 km/h vibra volanul.
      Chiar azi am fost la service, schimbat amortizoare +flanșe aveau joc flansele, și discuri + plăcute.
      Verificat echilibrarea rotilor și unghiurile, astea erau ok.
      Surpriza, a dispărut vibrația!

      Comment


      • Da în toate treptele face asa același segment aproape de 3 mii dar ușor și pe măsură ce aceleerezei vibreaza borșul cu toată caroseria ...apoi dispare, doar cabd accelerez în segmentul ala. Dacă iau piciorul de pe accelerație nimic doar când bag piciorul.
        sandero 1.4 owner

        Comment


        • Suportii de motor?
          Pe loc ai încercat?
          Accelerează pe loc.

          Comment


          • Deci pe loc nu se aude nimic anormal, sportul de sus a fost schimbat acum 3 ani...si am observat azi cand m-am tot uitat pe youtube ca ii lipseste acea contragreutate...o chestie rotunda.
            Ingienrul de la servicei mi-a zis ins eara asta ca sa sa e normal...dar tot ce am vazut pe youtube avea contragreuttea aceeas.
            O sa incerc sa ajung saptaman viitoare sa vedem si ceilalti 2 suporti cum or fi,,
            sandero 1.4 owner

            Comment


            • Intrebare. Cand pornesc aerul conditionat, mai exact la 3-4 secunde dupa ce il pornesc, cand cupleaza, se aude un zgomot, un scârțâit, un ceva, o pocnitură. Apoi nu se mai aude si totul este ok. Dupa ce merg cu ea gen la magazin, pauza o ora, si revin, nu mai face. Ci abia a doua zi, adica dupa ce a stat peste noapte nepornita.

              Si oricum pe vremea asta, greu de tot incepe sa bage recele ala pe aeratoare. Zilele astea mi-a aratat 45-48 de grade. Abia dupa 2-3 km incepe sa bage calumea. Apoi cand incepe sa bage trebuie sa o tin pe 20-21 ca baga prea rece. La mine asa a fost de la inceput. Senzorul ala de la pedalier e schimbat pe garantie. Freon zic ca am pentru ca de bagat baga la un moment dat. Am masurat temperatura pe aeratoare si cel mai jos ajunge pe la 7-8 grade....

              Comment


              • Zgomotul acela "un scârțâit, un ceva, o pocnitură" poate sa fie generat de cateva cauze (inclusiv clapetele).

                Referitor la "Si oricum pe vremea asta, greu de tot incepe sa bage recele ala pe aeratoare.Zilele astea mi-a aratat 45-48 de grade. Abia dupa 2-3 km incepe sa bage calumea. …” nu cred ca este vreo problema tehnica, este normal ca la temperaturile exterioare din zilele acestea AC “incepe sa bage calumea” abia dupa 2-3 km.

                Ca argument atasez un grafic dintr-o monitorizare facura ieri, temperatura exterioara indicata de senzor 40 C, masina a stat in soare ore bune, pornit motorul si monitorizarea, dat jos folia reflectorizanta de pe parbriz, deschis putin usile, pornit AC pe automat (setat la 22 C), circulat in regim DN –autostrada –urban, se poate observa variatia parametrilor mai importanti.

                Iar pentru comparatie am suprapus valorile cu alte doua monitorizari facute la temperaturi exterioare de 28 C si 20 C, se poate vedea foarte bine ca la 40C AC a functionat “blana”, in toate cazurile a inceput sa “bage rece” pe la aeratoare dupa aprox 2-4 minute, temperatura in habitaclu fiind destul de repede una confortabila, chiar daca este putin mai “zgomotos” la inceput isi face bine treaba, tocmai de aceea il folosesc doar pe automat tot timpul (pe manual doar in cateva teste) temperatura setata de 21-22 C vara si 24-25 C iarna, iar masina isi gestioneaza bine “resursele” (chiar mai bine decat as face eu pe manual) si sunt multumit de functionarea acestuia, fara cea mai mica problema tehnica in cei sapte ani, nu am “intervenit” cu nimic asupra sistemului (evident ca nici completat cu freon), doar schimbat filtrul habitaclu cam la cateva luni de zile atata tot, deci pot scrie ca AC No. 2 automat monozona de la Dacia pe B52 este unul OK daca este exploatat si intretinut corespunzator.

                Drumuri bune si racoroase!
                Attached Files

                Comment


                • Buna ziua
                  Logan II, 1.2 16v. Am observat, accidental, ca becul din portbagaj arde continuu. Intrerupatorul aferent functioneaza corect (se stinge martorul in bord).
                  Becul se stinge doar daca incui masina.
                  Aveti idee care ar putea fi cauza?
                  Multumesc anticipat. O zi buna va doresc.

                  Comment


                  • Poate te ajuta, sau pe alti colegi de forum:
                    Attached Files

                    Comment


                    • LE: Heger , daca ai posibilitatea verifica si via diagnoza, in UCH atat in CLiP cat si in DDT2000 sunt stari, valori, functii aferente.

                      Comment


                      • Originally posted by Heger View Post
                        Logan II, 1.2 16v. Am observat, accidental, ca becul din portbagaj arde continuu. .....
                        Din câte îmi amintesc eu, nu "arde continuu" ci doar că durează destul de mult până este stins de către UCH. Adică tu închizi portbagajul și pleci cu mașina la drum dar el încă e aprins. Deci nu ar fi un defect.


                        La Logan III l-au rezolvat de tot..., ține doar 30 de secunde, chiar dacă portbagajul rămâne deschis... Ca să-l poți re-aprinde trebuie să încui-descui ușile sau să acționezi un senzor de uși
                        Last edited by DFA; 11 September 2024, 10:41.
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • Multumesc pentru raspunsuri.
                          Prima oara trebuie sa verific daca nu se stinge dupa un timp mai indelungat. ( posibil)
                          Dupa care.......
                          Multumesc inca o data si pentru scheme.
                          O zi buna tuturor!

                          Comment


                          • Din cate tin minte (nu pot verifica acum, ma grabesc) la masina din semnatura in UCH timpul maxim de temporizare a luminilor interioare era vreo trei minute (dar nu “cronometrat” asta), se poate verifica via diagnoza si starile aferente deschiderii portbagaj \haion, oricum dupa ce se “descarca” totul becul trebuie sa se stinga, daca nu atunci se pot face verificarile necesare.

                            Comment


                            • Originally posted by DFA View Post
                              ....
                              La Logan III l-au rezolvat de tot..., ține doar 30 de secunde, chiar dacă portbagajul rămâne deschis... Ca să-l poți re-aprinde trebuie să încui-descui ușile sau să acționezi un senzor de uși
                              , da, asa este, la L&S3 s-a "taiat in carne vie" cu gestionarea energiei masinii, la X52 este mai OK cu asta, inclusiv mai putine probleme tehnice aferente.

                              Comment


                              • Logan 1.5 dci din 2016, se aprinde martor ESP in timpul mersului.Daca se oprește motorul cat timp martorul este aprins, nu mai pornește decât dacă se deconectează bateria 15÷20 minute.Daca se continua deplasarea cu martorul aprins, după câteva minute se stinge și dacă se oprește motorul reporneste normal.Pe perioada cat martorul ESP este aprins motorul parca zmuceste puțin însă nu pierde din putere, iar dacă se solicita AC-ul, acesta nu pornește, de asemeni nici geamul de la șofer nu funcționează.Nu am fost atent daca START-STOP mai funcționează.Diagnoza făcută cu PyClip Dacia da următoarele erori:
                                1.Unitate Centrală habitaclu DF013 circuit semnalizare stânga și DF200 circuit contact pedala frana.
                                2.Aer condiționat DF144 tensiune alimentare calculator.
                                3.Directie asistata DF072 senzor unghi volan, DF083 informație multiplex ABS/ESP absența și DF073 senzor unghi volan.
                                Daca are cineva idee cu ce ar trebui sa încep.​

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google