Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut. Nu ai precizat daca s-a verificat bateria masinii, circuitul de incarcare \alimentare si daca sunt OK.
    Apoi daca doresti poti sa atasezi cate o captura din PyRen Dacia in care sa se vada tot ecranul cu erorile acestea din UCH, Directie asistata, AC.

    Comment


    • Buna dimineata.
      S-a rezolvat cu becul de portbagaj. Este temporizat destul de mult. Deci se stinge dupa un timp. Eu nu am stat prea mult sa stept stingerea lui.
      Ma gindeam ca se stinge o data cu inchiderea portbagajului ( nu prea are rost sa arda cu portbagajul inchis, mai ales ca are intrerupator).
      Multumesc pentru informatii.
      O zi buna tuturor.

      Comment


      • Are temporizare destul de lunga pentru ca in cazul in care o persoana ramane blocata in portbagaj, sa poata vedea de unde se actioneaza mecanismul de eliberare urgenta a capotei.
        Last edited by prometheus; 13 September 2024, 08:38.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Și unde e ala?

          Comment


          • Becul portbagaj are aceiasi temporizare cu iluminarea interioara si se aprinde oricand o usa se deschide - nu este circuit separat intre habitaclu si portbagaj.

            Comment


            • , corect (si asa cum am scris timpul maxim de temporizare a luminilor interioare in UCH la masina mea este de 180 secunde).

              Comment


              • Iar in procedura de diagnosticare pe care am atasat-o in postul 10314 se poate vedea ce anume activeaza comanda AC158 =Iluminare Interioara timp de 20 secunde, apoi si pentru verificarile lampii iluminare portbagaj este pinul 13E =Comanda Iluminare Plafoniera >Temporizator, in schema electrica ca aceasta este pe pinul 6 din UCH, in locatie si mufa alba UCH am subliniat cele doua iesiri pentru plafoniera fata si lampa portbagaj, ambele temporizate pe acelasi pin.

                Mai adaug si ca de fapt in diagnoza timpul de temporizare al luminilor interioare este de 20 secunde (timpul maxim este de 180 secunde), insa repet ca nu am cronometrat asta pana acum (dar daca am timp maine poate voi face asta din curiozitate, toate celelalte valori din softul masinii pe care le-am verificat s-au confirmat).

                Comment


                • Originally posted by nelu_242000 View Post
                  Și unde e ala?
                  Nu ti-a raspuns nimeni, dar da, ai dreptate, degeaba este temporizare sa poata vedea de unde se actioneaza mecanismul de eliberare urgenta a capotei daca nu stii cum se poate deschide din interior si mai ales unde este eliberarea de urgenta, plus ca asa cum a scris si DFA la Logan III iluminarea tine doar 30 de secunde chiar daca portbagajul ramane deschis si ca sa-l poti re-aprinde trebuie sa incui-descui usile sau sa actionezi un senzor de uși, deci Dacia a renuntat la masura asta de “securitate” iar in cazul in care o persoana ramane blocata in portbagaj nu mai poate vedea de unde se actioneaza eliberarea de urgenta, desigur daca stie unde este si cum se actioneaza.

                  Discutii despre deschiderea portbagajului sau deblocarea acestuia au fost si pe acest forum (mai ales la Logan I), doar ca ex si aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...j-din-interior
                  Apoi se gasesc destule informatii pe net, ex un filmulet haios (cine nu doreste “comentariile” poate sa sara pe la 5:20, sau vedea atasat o poza): https://www.youtube.com/watch?v=jNCNI3A84pM

                  Deci pentru deschiderea din interior a portbagajului \haionului trebuie actionat mecanismul de inchidere \blocare, acesta poate sa difere functie si de model, atasat doua capturi pentru X52 (Logan, Sandero, MCV II).

                  PS: iar despre lampa portbagaj, iluminarea interioara si temporizare si in manualul de utilizare X52 scrie ca “Deblocarea şi deschiderea uşilor sau a hayonului antrenează iluminarea temporizată a plafonierelor şi lămpilor.”:

                  Attached Files

                  Comment


                  • Salut! Am un Logan 1.0 SCE din 2017 la care am montat de curând GPL. După montaj la un anumit număr de km a apărut acest cod de eroare P0420 catalyst system efficiency below threshold bank 1. Puteti să mă ajutati cu niste sfaturi sau daca cunoasteti pe cineva care să mă ajute sa scap de această eroare care reapare la 150 km. Mașina are 51000 km.Sunt din București. Mulțumesc anticipat!

                    Comment


                    • Salut si bun venit in aceasta comunitate.
                      Eroarea P0420 este una generica citita cu o aplicatie multimarca (gen Torgue), sugestia mea este sa faci o diagnoza conforma cu un tester dedicat Dacia \Renault sau macar unul multimarca dar profesional.
                      Iar despre erorile intalnite la L&S2 X52 dupa montarea unei instalatii GPL (inclusiv P0420) s-a discutat de nenumarate ori pe acest forum, informatii si experiente gasesti destule, doar ca exemplu aici, vezi si procedura pentru DTC0420(09) chiar la un 1.0 SCe B4D400\409 (si discutia despre un adaptor pe sonda, reprogramarea injectiei, etc.)
                      https://www.loganclub.ro/forum/forum...16#post3668816
                      https://www.loganclub.ro/forum/forum...11#post3673811
                      https://www.loganclub.ro/forum/forum...94#post3681694
                      https://www.loganclub.ro/forum/forum...23#post3681523
                      plus un topic dedicat deschis acum vreo trei saptamani aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...ow#post3681648
                      etc. …
                      Daca esti din Bucuresti poti apela si la colegul t0rquemada pentru o diagnoza \diagnosticare corecta si conforma a masinii (plus multe alte sfaturi si informatii utile).

                      Comment


                      • Mulțumesc mult pentru ajutor. Am încercat să iau legătura cu t0rquemada dar încă nu mi-a răspuns. Sper că o să-mi dea un semn când va avea timp. Am să vă țin la curent cu evoluția lucrării.

                        Comment


                        • Salut. Problema comutator aer rece / cald.Am demontat panoul aeroterma fara sa scor cablurile care actioneaza clapetele de circulare ale aerului, problema este la rotita de aer rece / cald. Pe pozitia rece sta doar pe prima pozitie(prima bulina albastra)pe cea de a doua si a treia nu sta,doar daca imping mai tare cu surubelnita clapeta albastra( cea pe care o actioneaza cablul ) de sub bord. Cum se poate remedia problema?

                          Comment


                          • după 7 ani se pare ca trebuie sa schimb vasul



                            Eram dypanun drum de 1 ora unde spre final am mers cu 150 vreo 3-4 minute. Antigenul era puțin peste maxim...mai completasem sapt trecuta oana aproape de maxim.

                            Întrebarea este ai mai pățit? E crva normal sau fi ceva pe la termostat etc....
                            sandero 1.4 owner

                            Comment


                            • La Dacia nu stiu, dar la alte modele Renault au mai fost probleme si cu busonul \supapa de expansiune al vasului blocat, suprapresiune, etc... insa asa ceva nu am vazut pana acum.

                              Comment


                              • La ce temperatura porneste ventilatorul? Voiam sa activez din diagnoza, functia aia sa apara pavelele de temperatura. Stiu ca ai un range mai mare pentru fiecare pavela dar decat deloc....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google