Din câte îmi amintesc, la al meu 1.0 sce pornește "ventilatorul" pe la aproximativ 100grade și funcționează până la aproximativ 96grade, valori citite cu o aplicație pe telefon, și în funcție de regimul de functionare al motorului ciclul se repeta. La ore de vârf, pe Iuliu Maniu temperatura ajunge la 97-98 grade. Nu știu dacă aceste valori chiar sunt corecte sau sănătoase pentru motor, dar nici nu mi se par exagerat de ridicate. Cu AC pornit în aceeași situație, temperatura nu sare de 89-90 grade.Cine cunoaște mai multe despre aceste temperaturi de funcționare, rog sa ne lămurească. Mulțumesc!
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Stiu ca are 2 trepte. Eu am 0.9 TCE. Am si un mini aparat cu BT si aplicatie pe telefon. Ma tot uitam zilele astea sa vad daca mai pleaca dar a fost rece.
M-a speriat un coleg care a avut probleme, nu i-a mai pornit deloc GMV din cauza senzorului care s-a defectat la nici 30.000 km.
Comment
-
Statistic, ordonate după întâlnirea în IRL (in real life):
- rezistenta de trepte moartă pe 1, 2 ok
- gmv, varză (descentrat, spart, uzat, ars)
- rezistenta de trepte moartă pe 2, 1 ok
- rezistentă de trepte moartă pe 1 și 2
- sigurantă arsă
Pentru necunoscători, la Logan II ai o cutie ce înglobează releele de treaptă 1 și 2, rezistenta treptei 1 și siguranta termică, în același ansamblu, înlocuibil usor, pentru o sumă modică.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 4
Comment
-
Atasat si cateva capturi, poate sunt de folos:
- Likes 1
Comment
-
Am activat liniutele si sunt afisate conform graficului de mai jos. Nu-i 100% exact dar macar ai o idee acolo. Era bine sa fie din fabrica, sa fie ace cum are orice masina normala nu porcariile astea de pavele. Dupa ce ca era prost gandita afisarea inainte, au scos si pavelele de temperatura care erau inainte pe loganurile vechi.
- Likes 1
Comment
Comment