Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai bine il tratezi cu un spray de lantz dupa mine sunt cele mai bune pentru uns.
    Wd40 are mai mult scop de curatzare decat de ungere.
    La mine sunt pline balamalele de acest spray si brostele usilor.
    sigpic

    Comment


    • Iti cumperi masina noua ca sa stai sa o ungi, si o tot ungi, o verifici, iar rablele de Golf 3 au usi care se inchid bine si dupa 20 de ani.

      @stoican, poti te rog sa verifici cum arata toba intermediara de la masina ta? Cineva mi s-a plans ca ii rugineste toba dupa doar o iarna.

      Comment


      • Usa aia a fost deschisa brusc si tare (pala de vant, parcata cu botul in vale) si tirantul ala a fost intins rau, fara nici o legatura cu Sonax sau WD40. Eu nu plateam aia in garantie.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Salut, vin cu o rugaminte pentru posesorii de TCe0.9: Imi puteti spune (scrie) daca se mareste turatia la pornirea AC si ce valoare indica pe bord? Ma intereseaza valoarea de la ralanti cu si fara AC pornit.
          Multumesc anticipat.

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            Iti cumperi masina noua ca sa stai sa o ungi, si o tot ungi, o verifici, iar rablele de Golf 3 au usi care se inchid bine si dupa 20 de ani.

            @stoican, poti te rog sa verifici cum arata toba intermediara de la masina ta? Cineva mi s-a plans ca ii rugineste toba dupa doar o iarna.
            A mea era ruginita la prima revizie.
            Cred ca a venit ruginita din parcul auto.
            Si acum este la fel de ruginita dar pana acum nu a facut figuri
            sigpic

            Comment


            • Normal ca se marsste turatia la relanti atunci cand porneste compresorul. La mine urca si pana la 1200 rot/min - mai rar ce-i drept - in general undeva la 1000 rot/min.

              Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

              Originally posted by mr.K View Post
              Iti cumperi masina noua ca sa stai sa o ungi, si o tot ungi, o verifici, iar rablele de Golf 3 au usi care se inchid bine si dupa 20 de ani.
              Orice mecanism in miscare trebuie uns regulat. Nu are legatura cu vechimea masinii.

              Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
              Last edited by M.FLORIN; 30 May 2014, 10:27. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic
              This is My Ride!
              !Visit and enjoy!

              Comment


              • Originally posted by M.FLORIN View Post
                Tratata si cu Sonax si cu de toate ... iar opritorul arata cam asa acum ...
                [ATTACH]481229[/ATTACH] [ATTACH]481230[/ATTACH] [ATTACH]481231[/ATTACH]
                Urmeaza inlocuirea pe garantie. Cei din reprezentanta mi-au spus ca se va inlocui fara probleme ... mai trebuie doar sa imi fac timp sa ajung la inlocuit.

                In acea zona pentru un confort si fizic si psihic, si pentru evitarea oricaror neplaceri, treaba e simpla:

                La achizitia masinii:

                1. Pe tija respectiva se pune vaselina solida din belsug, astfel incat sa ajunga in toate partile de contact ale tijei
                2. Imediat dupa aceea se pun obligatoriu obturatoarele de praf (fara a se desface torx-ul - conditie obligatorie deoarece acela are pasta de sigilare)
                3. Pe balamale se da cu wd40.
                4. Nu se deschide niciodata usa cu forta pana la maxim.

                Punctul 4 : se respecta 24 din 24
                Punctele 1 si 3 : se respecta o data pe an sau odata la 2 ani.

                Nu este un capat de tara. Succes garantat.
                sigpic

                Comment


                • Orice mecanism in miscare trebuie uns regulat. Nu are legatura cu vechimea masinii.
                  De acord. Pistoane, biele, transmisie, astea se misca mult.
                  Masina ta nu falfaie din portiere ca sa se deplaseze, nefiind necesara gresarea in permanenta a balamalelor si opritoarelor, ci doar ocazional, hai odata pe an sa zicem.

                  Comment


                  • Originally posted by M.FLORIN View Post
                    Normal ca se marsste turatia la relanti atunci cand porneste compresorul. La mine urca si pana la 1200 rot/min - mai rar ce-i drept - in general undeva la 1000 rot/min.

                    Sent from my GT-I9300 using Forum Runner



                    Orice mecanism in miscare trebuie uns regulat. Nu are legatura cu vechimea masinii.

                    Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                    Am incercat si eu chestia cu turatia. Cu motorul cald sta la 750. Cand dau drumul la aer, scade putin apoi urca spre 1000 si se stabilizeaza pe la 800. Daca virez putin stanga-dreapta, iar da sa scada si creste spre 1000.

                    Comment


                    • Ai directia asistata electric si normal ca se compenseaza cererea suplimentara de curent, cand virezi.

                      Comment


                      • Problema la opritoare este acel nit sau stift care este pe stalpul usi care in timp capata joc.
                        Este mult pana isi face putin ca dupa se duce mult mai repede.
                        Eu la 80.000 km ar fi trebuit sa il schimb de 5 ori pana acum , ma urc si cobor de cel putin 30 ori pe zi in masina.
                        sigpic

                        Comment


                        • Deci proasta proiectare dublata de proasta calitate a nitului. Si asta nu se rezolva cu Sonax.

                          Comment


                          • Defectele astea` sunt cu atat mai deranjante din moment ce platesti 10-12000+ pe sareta!
                            Last edited by vitriol; 30 May 2014, 16:14.
                            Keep walking...

                            Comment


                            • Un Logan Laureate 1,5 dCi 90 Cp costă 11.400 Euro, ce bine era să fi costat 10.000 Euro.

                              P.S Sunt defecte şi la case mai mari, nu numai la Dacia.

                              Comment


                              • Poate ca 12.400 € costa dciu de 90 laureat...scuze...vb de mcv

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google