If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mai bine il tratezi cu un spray de lantz dupa mine sunt cele mai bune pentru uns.
Wd40 are mai mult scop de curatzare decat de ungere.
La mine sunt pline balamalele de acest spray si brostele usilor.
Usa aia a fost deschisa brusc si tare (pala de vant, parcata cu botul in vale) si tirantul ala a fost intins rau, fara nici o legatura cu Sonax sau WD40. Eu nu plateam aia in garantie.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Salut, vin cu o rugaminte pentru posesorii de TCe0.9: Imi puteti spune (scrie) daca se mareste turatia la pornirea AC si ce valoare indica pe bord? Ma intereseaza valoarea de la ralanti cu si fara AC pornit.
Multumesc anticipat.
Normal ca se marsste turatia la relanti atunci cand porneste compresorul. La mine urca si pana la 1200 rot/min - mai rar ce-i drept - in general undeva la 1000 rot/min.
Tratata si cu Sonax si cu de toate ... iar opritorul arata cam asa acum ...
[ATTACH]481229[/ATTACH] [ATTACH]481230[/ATTACH] [ATTACH]481231[/ATTACH]
Urmeaza inlocuirea pe garantie. Cei din reprezentanta mi-au spus ca se va inlocui fara probleme ... mai trebuie doar sa imi fac timp sa ajung la inlocuit.
In acea zona pentru un confort si fizic si psihic, si pentru evitarea oricaror neplaceri, treaba e simpla:
La achizitia masinii:
1. Pe tija respectiva se pune vaselina solida din belsug, astfel incat sa ajunga in toate partile de contact ale tijei
2. Imediat dupa aceea se pun obligatoriu obturatoarele de praf (fara a se desface torx-ul - conditie obligatorie deoarece acela are pasta de sigilare)
3. Pe balamale se da cu wd40.
4. Nu se deschide niciodata usa cu forta pana la maxim.
Punctul 4 : se respecta 24 din 24
Punctele 1 si 3 : se respecta o data pe an sau odata la 2 ani.
Orice mecanism in miscare trebuie uns regulat. Nu are legatura cu vechimea masinii.
De acord. Pistoane, biele, transmisie, astea se misca mult.
Masina ta nu falfaie din portiere ca sa se deplaseze, nefiind necesara gresarea in permanenta a balamalelor si opritoarelor, ci doar ocazional, hai odata pe an sa zicem.
Normal ca se marsste turatia la relanti atunci cand porneste compresorul. La mine urca si pana la 1200 rot/min - mai rar ce-i drept - in general undeva la 1000 rot/min.
Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
Orice mecanism in miscare trebuie uns regulat. Nu are legatura cu vechimea masinii.
Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
Am incercat si eu chestia cu turatia. Cu motorul cald sta la 750. Cand dau drumul la aer, scade putin apoi urca spre 1000 si se stabilizeaza pe la 800. Daca virez putin stanga-dreapta, iar da sa scada si creste spre 1000.
Problema la opritoare este acel nit sau stift care este pe stalpul usi care in timp capata joc.
Este mult pana isi face putin ca dupa se duce mult mai repede.
Eu la 80.000 km ar fi trebuit sa il schimb de 5 ori pana acum , ma urc si cobor de cel putin 30 ori pe zi in masina.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment