Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Bazilman View Post
    Aceleasi simptome le am si eu. Am mers cam jumatate de ora prin oras si am ajuns la destinatie mai transpirati decat daca as fi mers cu geamul deschis. Problema e ca pe toti pe care i-am intrebat au raspunsuri subiective si mai ales in functie de ce masini au. Eu aveam o alta asteptare de AC, evident nu la nivelul unei clime, dar parca nici asa. Abia pe treapta 4 se simte ceva aer rece (nu inghetat) si imi lasa impresia ca abia la un drum lung, dupa 1 ora de mers, va fi racoare in masina.
    Am avut raspunsuri de la alti posesori de Logan care imi spuneau ca le ingheata diferite parti ale corpului :-) si alti care care m-au consolat cu celebra "pai la banii astia..." si ca "asa e toate".
    Evident urmeaza o vizita la Caremil-Dacia, doar ca nu am mari sperante.
    In caz ca mai intereseaza pe cineva: Astazi am fost in reprezentanta si diagnosticul a fost ca lipseau cca 150g de freon/lichid de racire care a fost completat.
    Problema e ca nu simt mare diferenta! Mor de ciuda ca am uitat sa le cer sa verifice filtrul de habitaclu, care spunea un coleg, ca daca e imbacsit poate influienta puterea AC-ului.
    "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
    "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

    Comment


    • Filtrul de habitaclu îl poţi verifica şi singur, nu-i mare lucru să-l scoţi din locaşul lui şi să vezi cum se prezintă.

      Comment


      • Pai tocmai ca este. La Logan II filtrul e sub un capac prins cu 2 cleme si 2 suruburi cu cap torx (15?) sigilate cu vopsea, deci se observa daca umbla, mai ales daca nu a facut prima revizie!

        @Bazilman Freon+ulei si/sau antigel?
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Originally posted by t0rquemada View Post
          Pai tocmai ca este. La Logan II filtrul e sub un capac prins cu 2 cleme si 2 suruburi cu cap torx (15?) sigilate cu vopsea, deci se observa daca umbla, mai ales daca nu a facut prima revizie!
          Mea culpa!
          @t0rquemada: Mulţumesc pentru precizare, chiar nu am vrut să-i dau un sfat nepotrivit colegului @Bazilman!

          Comment


          • Cu verde sunt marcate clemele
            Attached Files
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • [QUOTE
              @Bazilman Freon+ulei si/sau antigel?[/QUOTE]

              Nu inteleg intrebarea ? A fost vorba doar de freon.Prima revizie va fi in august.
              "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
              "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

              Comment


              • In In instalatia AC la Logan nu mai e freon, ci un alt agent de racire ecologic. Acesta are avantqjul ca racirea se produce mai repede decat cu freon care are, in schimb, avantajul ca racirea, desi mai lenta, este mai puternica.

                Si nu inteleg cum au determinat specialistii de la Dacia, ca lipseau 150g , cand freonul e un gaz, iar in dituatia de fata se masoara presiunea in instalatie.
                Last edited by sebi.vas; 17 June 2014, 21:48. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • @Bazilman> ai scris "lipseau cca 150g de freon/lichid de racire"(adica freon si /sau antigel).
                  @sebi.vas> R134a
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • prin masurarea presiunii se constata probabil ca nu e incarcata instalatia la parametrii corespunzatori, probabil colegul a vrut sa spuna mililitri (unitate de volum) pentru ca freonul este gaz in stare naturala dar se transforma in lichid la anumite presiuni - proprietate exploatata in aparatele de aer conditionat - ai un circuit de presiune mare care cedeaza caldura cand gazul se comprima(radiatorul de clima din fata masinii) si mai ai un circuit de joasa presiune unde lichidul se evapora, se transforma in gaz, absorbind caldura...
                    ca si chestie - si gazele au masa
                    RTFM

                    Comment


                    • M-am uitat si eu dar nici urma de vopsea pe suruburile de la capacul filtrului de habitaclu

                      Comment


                      • Originally posted by t0rquemada View Post
                        @Bazilman> ai scris "lipseau cca 150g de freon/lichid de racire"(adica freon si /sau antigel).
                        @sebi.vas> R134a
                        daca e R134a atunci e tot freon
                        RTFM

                        Comment


                        • Originally posted by t0rquemada View Post
                          @Bazilman> ai scris "lipseau cca 150g de freon/lichid de racire"(adica freon si /sau antigel).
                          @sebi.vas> R134a
                          Ai dreptate, am gresit. Era vorba doar de freon. Am adaugat fiindca stiam ca acum nu se mai spune freon ci acel R13a care cica tot freon e dar e altfel spus: dupa normele europene.
                          "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
                          "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

                          Comment


                          • ma bate si pe mine gandul sa trec pe la service sa verifice cantitatea de freon din instalatie - cand e cald tare parca nu face fata clima...dar daca zici ca tot la fel e, incep sa-mi pierd speranata intr-o posibila imbunatatire
                            RTFM

                            Comment


                            • Problema nu cred ca este de la aerul conditionat sau cantitatea de freon. Am masurat temperatura aerului cu o scula putin mai profesionista.
                              Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
                              Attached Files
                              Last edited by freee; 18 June 2014, 22:38.

                              Comment


                              • pai arata bine la tine - cum se simte in masina pe canicula? simti ca ar face fata? ar mai fi cred si o combinatie de geamuri mari, volum interior mai mare (mai inalt tavanul)... ma gandesc si la niste folii pe geamurile spate si luneta , poate mai opreste caldura sa intre, la masinile mai scumpe se monteaza geamuri atermice care cred ca izoleaza mai bine masina din punct de vedere termic
                                RTFM

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google