If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Aceleasi simptome le am si eu. Am mers cam jumatate de ora prin oras si am ajuns la destinatie mai transpirati decat daca as fi mers cu geamul deschis. Problema e ca pe toti pe care i-am intrebat au raspunsuri subiective si mai ales in functie de ce masini au. Eu aveam o alta asteptare de AC, evident nu la nivelul unei clime, dar parca nici asa. Abia pe treapta 4 se simte ceva aer rece (nu inghetat) si imi lasa impresia ca abia la un drum lung, dupa 1 ora de mers, va fi racoare in masina.
Am avut raspunsuri de la alti posesori de Logan care imi spuneau ca le ingheata diferite parti ale corpului :-) si alti care care m-au consolat cu celebra "pai la banii astia..." si ca "asa e toate".
Evident urmeaza o vizita la Caremil-Dacia, doar ca nu am mari sperante.
In caz ca mai intereseaza pe cineva: Astazi am fost in reprezentanta si diagnosticul a fost ca lipseau cca 150g de freon/lichid de racire care a fost completat.
Problema e ca nu simt mare diferenta! Mor de ciuda ca am uitat sa le cer sa verifice filtrul de habitaclu, care spunea un coleg, ca daca e imbacsit poate influienta puterea AC-ului.
"Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
"Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."
Pai tocmai ca este. La Logan II filtrul e sub un capac prins cu 2 cleme si 2 suruburi cu cap torx (15?) sigilate cu vopsea, deci se observa daca umbla, mai ales daca nu a facut prima revizie!
@Bazilman Freon+ulei si/sau antigel?
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Pai tocmai ca este. La Logan II filtrul e sub un capac prins cu 2 cleme si 2 suruburi cu cap torx (15?) sigilate cu vopsea, deci se observa daca umbla, mai ales daca nu a facut prima revizie!
Mea culpa!
@t0rquemada: Mulţumesc pentru precizare, chiar nu am vrut să-i dau un sfat nepotrivit colegului @Bazilman!
In In instalatia AC la Logan nu mai e freon, ci un alt agent de racire ecologic. Acesta are avantqjul ca racirea se produce mai repede decat cu freon care are, in schimb, avantajul ca racirea, desi mai lenta, este mai puternica.
Si nu inteleg cum au determinat specialistii de la Dacia, ca lipseau 150g , cand freonul e un gaz, iar in dituatia de fata se masoara presiunea in instalatie.
Last edited by sebi.vas; 17 June 2014, 21:48.
Reason: Automerged Doublepost
prin masurarea presiunii se constata probabil ca nu e incarcata instalatia la parametrii corespunzatori, probabil colegul a vrut sa spuna mililitri (unitate de volum) pentru ca freonul este gaz in stare naturala dar se transforma in lichid la anumite presiuni - proprietate exploatata in aparatele de aer conditionat - ai un circuit de presiune mare care cedeaza caldura cand gazul se comprima(radiatorul de clima din fata masinii) si mai ai un circuit de joasa presiune unde lichidul se evapora, se transforma in gaz, absorbind caldura...
ca si chestie - si gazele au masa
@Bazilman> ai scris "lipseau cca 150g de freon/lichid de racire"(adica freon si /sau antigel).
@sebi.vas> R134a
Ai dreptate, am gresit. Era vorba doar de freon. Am adaugat fiindca stiam ca acum nu se mai spune freon ci acel R13a care cica tot freon e dar e altfel spus: dupa normele europene.
"Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
"Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."
ma bate si pe mine gandul sa trec pe la service sa verifice cantitatea de freon din instalatie - cand e cald tare parca nu face fata clima...dar daca zici ca tot la fel e, incep sa-mi pierd speranata intr-o posibila imbunatatire
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
pai arata bine la tine - cum se simte in masina pe canicula? simti ca ar face fata? ar mai fi cred si o combinatie de geamuri mari, volum interior mai mare (mai inalt tavanul)... ma gandesc si la niste folii pe geamurile spate si luneta , poate mai opreste caldura sa intre, la masinile mai scumpe se monteaza geamuri atermice care cred ca izoleaza mai bine masina din punct de vedere termic
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment