La loganul MCV 2 1,2 ce il detin bunatatea de toba finala se termina nu cum ar fi normal la cativa cm de spatele masinii ci la peste 50 cm . Practic toba evacueaza sub masina gazele.
Am observat asta dupa montarea rezervorului toroidal de gpl cand baietii nu au mai astupat gaura din caroserie care e fix in mijlocul locasului de roata de rezerva.
Poate ziceti ca nu e nici o problema dar azi stand cu motorul pornit dupa vreo 10 min am simtit in masina miros specific de gaze arse....
Cum baietii de la gpl au zis ca e bine ca sa las gaura aia neastupata, au argumentat logic ca daca ar fi sa refuleze supapa de la rezervor ar fi excelent ca sa aiba pe unde sa iasa gpl-ul din masina nu am de gand sa o astup. Asa ca ma gandesc serios sa prelungesc cu 50 cm teva de dupa toba finala.
Ceva pareri, sugestii?
Am observat asta dupa montarea rezervorului toroidal de gpl cand baietii nu au mai astupat gaura din caroserie care e fix in mijlocul locasului de roata de rezerva.
Poate ziceti ca nu e nici o problema dar azi stand cu motorul pornit dupa vreo 10 min am simtit in masina miros specific de gaze arse....
Cum baietii de la gpl au zis ca e bine ca sa las gaura aia neastupata, au argumentat logic ca daca ar fi sa refuleze supapa de la rezervor ar fi excelent ca sa aiba pe unde sa iasa gpl-ul din masina nu am de gand sa o astup. Asa ca ma gandesc serios sa prelungesc cu 50 cm teva de dupa toba finala.
Ceva pareri, sugestii?
Comment