Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu e chiar asa,
    Cu cat turatia ventilatorului este mai mare cu atat transferul termic este mai mare.
    Daca vaporizatorul ajunge la o anumita temparatura(presiune) opreste compresorul dar daca turatia ventilatorului este mare nu mai ajunge la acea temperatura minima(pres maxi) si nu se mai opreste compresorul sau se opreste mult mai rar si asta stand pe loc.
    In mers este altceva.
    sigpic

    Comment


    • La generatia veche se informa injectia ca vrei AC, nu se stia cat si cum sa porneasca compresorul, functie de viteza aerotermei.
      De aia, la vechea generatie cu compresor Sanden, functioneaza si dupa 9 ani perfect AC, raceste de ingheti in tricou in masina, pe treapta a 2-a, in conditiile in care niciodata nu a fost completat freon in instalatie.
      Last edited by mr.K; 24 June 2014, 15:02.

      Comment


      • Sorry, nu am inteles nimic !
        "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
        "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

        Comment


        • Originally posted by aris86 View Post
          La mine se opresc luminile la prima semnalizare la stanga dupa ce am plecat de pe loc. O sa mai fiu atent, am crezut ca asa fac toate.

          De fapt la mine face si la prima semnalizare la dreapta dupa ce am plecat de pe loc, raman aprinse cele de pozitie.
          Sa stii ca ai dreptate. Am observat din nou la mine, semnalizare stanga, dar doar la prima semnalizare. Ciudat. Daca e sa fie ceva defect, ar fi trebuit sa faca la fiecare semnalizare, nu doar la prima.

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            De aia, la vechea generatie cu compresor Sanden, functioneaza si dupa 9 ani perfect AC, raceste de ingheti in tricou in masina, pe treapta a 2-a, in conditiile in care niciodata nu a fost completat freon in instalatie.
            Te invit la o plimbare in al meu Logan sa vedem daca ingheti le fel de mult.
            Toyota are sitemul asta start -stop ac de 10ani si merge perfect si acum.
            Asa ca nu mai tine in brate compresorul ala cu presiune variabila.
            P.S. Este acelas producator si la japoneza si la romanesca.

            Originally posted by Bazilman View Post
            Sorry, nu am inteles nimic !
            Nu ai cum ca vine mr.K si da pietre in balta si tulbura apa.
            Last edited by stoicanu; 24 June 2014, 17:48. Reason: Automerged Doublepost
            sigpic

            Comment


            • Salutari tuturor. Am un Logan diesel din 2008. Astazi cand am plecat de acasa am avut probleme cu servodirectia, volanul mergea foarte greu, dupa ce am rulat un pic si-a revenit. Dupa ce am lasat masina in parcare un pic si am pornit din nou aceasi problema. Ma poate ajuta cineva cu un sfat ceva, poate mai e cineva care are aceasi problema
              Last edited by calinbd; 24 June 2014, 18:14.

              Comment


              • Te invit la o plimbare in al meu Logan sa vedem daca ingheti le fel de mult.
                Eu as vrea sa merg cu un L2 1.2 16V sa vad daca inghet.

                Comment


                • Revin cu problema semnalizare. Asta seara am fost prin oras. Dupa ce am aprins luminile de intalnire am semnalizat stanga. S-au stins cele de intalnire si au ramas pozitiile, inclusiv martorul din bord s-a stins. Am oprit semnalizarea, au revenit luminile de intalnire. Am dat dreapta, la fel a facut, m-am jucat cateva minute si apoi era doar o mica intrerupere intre momentul comenzii si semnalizarea efectiva. Pare a fi o problema cu maneta. Maine o sa fac o programare pt joi la reprezentanta.

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    Eu as vrea sa merg cu un L2 1.2 16V sa vad daca inghet.
                    Incearca la iarna.
                    On topic: na, ca radeam de un prieten cu Kia si am patit-o si eu - mi s-a blocat portbagajul pe incuiat. Inchiderea centralizata face tac, se vede cum se misca un pic butonul, dar nu se descuie. Nici cu cheia. Ala cu Ceed-ul macar si-a scos bagajele rabatand bancheta. E totusi posibil sa nu fie vina masinii: acum cateva luni a fost in service de i-au indreptat si vopsit capota dupa ce cazuse gheata pe ea. Vreo sugestie?
                    Last edited by ParuLuScorilo; 24 June 2014, 23:42.

                    Comment


                    • Pai deschizi usa spate si rabatezi bancheta din buton.
                      Ups...nu ai Logan II.


                      Faci rost de o cheie de tubulara 13 demontezi spatarul banchetei, demontezi traversa si vei avea acces la broasca portbagajului.
                      Data viitoare posteaza pe aria dedicata.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Originally posted by mr.K View Post
                        Eu as vrea sa merg cu un L2 1.2 16V sa vad daca inghet.
                        Ingheti, garantat.

                        Comment


                        • Din ce citesti pe aici, nu ingheti in toate.

                          Comment


                          • Cred ca am tras lozurile castigatoare.
                            E Dacia doar.
                            sigpic

                            Comment


                            • Si la mine merge foarte bine aerul, il folosesc la treapta 2 maxim. Bănuiesc ca o sa meargă si mai bine după ce montez tubulatura spate
                              My Ride sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by Dangulica View Post
                                Sa stii ca ai dreptate. Am observat din nou la mine, semnalizare stanga, dar doar la prima semnalizare. Ciudat. Daca e sa fie ceva defect, ar fi trebuit sa faca la fiecare semnalizare, nu doar la prima.
                                Am fost azi la reprezentanta si mi-au inlocuit pe loc blocul de lumini. Se pare ca este o problema des intalnita la dacia. Cine observa i se inlocuieste, cine nu baga de seama merge cu el defect.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google