Si pentru ca Dacia ofera un interior mai bine lucrat acum cu noul model si cateva chestii ce au zis ei romanul nu apreciaza fiabilitatea la o masina sa arate bine la exterior si interior sa porneasca stergatorul cad spala prbrizul si e de ajuns de ce sa punem o caseta de directie fiabila. Da facand haz de necaz nu sunt ok aceste probleme (casete directie, zgomote, scurgeri de ulei...etc) dupa cativa km. Totusi e vb de Logan 2 masina nu se fabrica de ieri la anul modelul are 10 ani de cand e pe piata.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Eu apreciez progresul celor de la Dacia si susțin adoptarea de noi tehnologii, mai performante, în locul celor vechi, indiferent cât de fiabile s-au dovedit acestea în cei 9 ani de la lansarea Loganului.
Înțeleg și faptul că la primele loturi pot apărea o serie de defecțiuni (deși nu ar trebui), însă important este cum gestionezi tu ca producător aceste probleme.
Am optat pentru o masină nouă, în principal pentru garantie. Ori daca atunci cand am probleme cu masina, in garantie, tu o dai cotită, in loc sa-ti cer scuze pentru neplaceri si sa-mi rezolvi problema, atunci s-ar putea sa ma intreb de ce nu mi-am luat una din targ sau de ce mi-am dat loganul vechi pe asta nou, că la ala am avut baftă și nu am avut nicio problemă.
Eu unu consider ca aici e buba când iei o mașină nouă, orice firmă ar fi ea - relatia producător - cumpărător post vânzare (ca si la asigurari).
Comment
-
Dupa mine cele mai bune teste sunt facute de clientul final al unei masini nou lansate.
Sa ma intamplat si la marci ma consacrate sa aiba probleme cu masini noi lansate pe piata.
Cei drept cei de la Dacia se misca mai greu cand e vorba de gantie dar pana la urma cred ca s-au rezolvat problemele.
Avem cateva exemple chiar si la colegi de forum.
Iti pot dau un exemplu de defectiune care mi sa intamplat acum 2 saptami la un Q7 care ia cazut fulia de la arbore in scutul motor, masina avand 72.000 km.
Raspunsul celor de la reprezentanta a fost " daca nu umblati cu masina mai mult timp se poate intampla acest lucru"sigpic
Comment
-
Logan 2 nu are aceeasi platforma B0 ca Logan 1? De unde rezulta ca Logan 2 e masina noua in proportie de 90%? Ca are un singur motor nou (0.9tce), restul (1.2 16V, 1.5dci fiind prezente si pe Logan1), tablaria altfel ondulata si alt interior?
N-are trebui sa aiba prea multe probleme tehnice, Dacia ar trebui sa se concentreze sa le elimine in scurt timp.
Comment
-
Pai pana acum se pare ca placutele de frana nu mai sunt aceleasi deci sistemul de franare nu mai este acelas.
Caseta de directie nu mai este aceasi deci sistemul de directie nu mai este aceasi.
Compatimentul motor imi pare ca nu mai este acelasi si de aici rezulta alte tampoane motor.
La forma clar ca nu mai are nimic in comun.
Nu stiu suspensia pe spate dar avand in vedere ca are senzori abs si la tambur este posibil sa difere ceva si pe acolo.sigpic
Comment
-
Originally posted by djxhouse View PostAstazi a fost ridicat masina, pentru a se monta scutul metalic.
Si asa am avut si eu ocazia sa ma uit mai atent.
Intradevar, si la mine (masina are 4.000km) deja se vede destul de accentuat la radiator. dar nu DOAR la partea inferioara (pe desen cu nr.2), chiar si la partea superioara (pe desen cu nr1) (adica sar pietricele si pe partea cu nr.1.
Deci ma gandesc ca nu ar fi mai bine sa se monteze un grilaj care acopera intregul radiator.
Dar cum sa fie prins aceea plasa metalica, sa nu faca zgomot?
2. Cum ai reusit sa bagi manasi acel grilaj intre spoiler si radiator?
Inca ceva. La spalatorie spuneti-le sa nu dea cu jetul de apa direct in radiator. De la distanta.
La toate masinile grila radiator AC e indoita. La unele mai putin deoarece e mai calitativ facut. Uite cum arata radiaoturl cuiva de la Logan dupa 3 ani. In zona aia de jos a fost clar de la spalatorie, iar in cea de sus de la insecte.
Singura masina din lume care nu are probleme cu radiatorul indoit
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostPai pana acum se pare ca placutele de frana nu mai sunt aceleasi deci sistemul de franare nu mai este acelas.
Caseta de directie nu mai este aceasi deci sistemul de directie nu mai este aceasi.
Compatimentul motor imi pare ca nu mai este acelasi si de aici rezulta alte tampoane motor.
Una e sa stii niste lucruri la sigur, si alta e sa ti se para, sau sa iti doresti sa nu fie aceleasi ca la vechiul Logan. Atata timp cat tamburii spate inca scartaie la Logan 2, testat de mine in showroom, clar ca nu au schimbat nimic la sistemul de franare. Mecanica e aceeasi pt a putea avea aceleasi preturi competitive. Daca ar fi schimbat toata masina altele ar fi fost preturile. E aceeasi bomboana insa cu alta crema la interior(motor), invelita in alt ambalaj.
Comment
-
Placutele nu se potrivesc de la logan 1 , daca vrei ti le dau tie , le am in portbagaj.
Cum sa mai spus caseta de directie are un furtun exterior pentru egalizarea presiuni in burdufe deci axul nu mai are gaura pe centru rezulta ca nu se mai potriveste la loganul vechi.
Cat despre compartimetul motor te inseli amarnic.
Nu am loc sa pun o sirena este foarte inghesuit, am impresia ca nu ai vazut o capota deschisa la un 0.9
Si mai sunt multe.sigpic
Comment
Comment