@aris86 Scrataitul prinderii centurii e de la surubul+saiba elastica prin care e fixata de scaun.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
@aris86 geamul la garantie
Pentru scartait, dai jos carenajul dreapta al scaunului soferului, are un torx in spate, apoi cu o cheie de 16 (preferabil inelara sau tubulara) desurubezi surubul si, dupa ce cureti saiba elastica pui putina(cat un bob de orez si ai rezolvat problema) vaselina, apoi montezi totul la loc .Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Pentru scrataitul prinderii centurii: era vorba de frecare intre 12 11 10 si 15(sudat de scaun), stiu sunt pentru pasager, dar la fel sunt puse si la sofer, in poza de mai jos sunt puse aiurea, corect 20 16 9 si 17(e sudat de scaun)Attached FilesLast edited by t0rquemada; 20 July 2014, 01:05.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Asta seara am luat masina vreo 20 de minute, nu mai mersesem cu ea de vreo 3 zile si voiam sa o alerg.
M-am dus pe centura, i-am dat 150, vreo 2 3 curbe luate tare, 6400 de ture, plecat cu scart pana a intrat espu ).
Opresc 2 minute la cineva. Dau sa plec si trag de volan pe loc. S-a auzit un zgomot ciudat si s-a simtit si in volan.
Un zgomot cam ca acela cand zgarii cu o piatra ascutita pe asfalt si volanul a vibrat. Am mai dat stanga dreapta nu s a mai auzit.
Merg 10 m, opresc iar si cand dau stanga a facut iar dar ff putin apoi deloc. Am mai testat cand am ajins acasa si nimic.
De la ce sa fie?
Comment
-
Vezi daca te incadrezi in simptomele descrise aici: http://www.loganclub.ro/forum/proble...-t47939p7.html
Comment
-
Originally posted by sorin01 View PostVezi daca te incadrezi in simptomele descrise aici: http://www.loganclub.ro/forum/proble...-t47939p7.html
Cred ca fusese doar o piatra prinsa intre rizurile de la cauciuc, sper.
Comment
-
vă rog priviti ce pata faina am eu!! poza e veche, de prin aprilie, acum e mai lunga si mai "frumoasa". am întrebat la service (unde e şi povestea cu garantia!), iar amabilul inginer mi-a zis că: "asta e!"
Când l-am întrebat de cauze! El mi-a răspuns că e o garnitură sau un inel care s-a rupt!
Desigur eu i-am cerut să o schimbe/repare pe garantie că doar nu am tras eu cu dinţii de ea! El, minunat, s-a uitat mirat la mine şi mi-a zis în doru' lelii că: "mai vedem, vorbim la revizie!".
Din punctul meu de vedere eu nu prea am ce vorbi cu el, de fapt aş prefera ca dumnealui să vorbească cu mama lui, care sper să fie decedată... domnule trebuie reparată!
hm!
StimăLast edited by danpetrovan; 22 July 2014, 23:09.
Comment
-
In poza 1, piesa de sus se poate roti fata de piesa de jos, nu mult dar se poate. Porblema e ca pe Dialogis apare tot ansamblul ca o piesa(2) destul de costisitoare - asta fiind si motivul pentru care ti-au dat cu flit.
2 conducta iesire ae 144600661R 251e+tvaAttached FilesPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by danpetrovan View Postvă rog priviti ce pata faina am eu!! poza e veche, de prin aprilie, acum e mai lunga si mai "frumoasa". am întrebat la service (unde e şi povestea cu garantia!), iar amabilul inginer mi-a zis că: "asta e!"
Când l-am întrebat de cauze! El mi-a răspuns că e o garnitură sau un inel care s-a rupt!
Desigur eu i-am cerut să o schimbe/repare pe garantie că doar nu am tras eu cu dinţii de ea! El, minunat, s-a uitat mirat la mine şi mi-a zis în doru' lelii că: "mai vedem, vorbim la revizie!".
Din punctul meu de vedere eu nu prea am ce vorbi cu el, de fapt aş prefera ca dumnealui să vorbească cu mama lui, care sper să fie decedată... domnule trebuie reparată!
hm!
Stimă
Eu am fost deja de doua ori in service si mi-au curatat-o.
Au pus ca sunt vapori de ulei si sa nu-mi fac griji.
Din pacate poze nu am.
Comment
-
Originally posted by danpetrovan View Postvă rog priviti ce pata faina am eu!! poza e veche, de prin aprilie, acum e mai lunga si mai "frumoasa". am întrebat la service (unde e şi povestea cu garantia!), iar amabilul inginer mi-a zis că: "asta e!"
Când l-am întrebat de cauze! El mi-a răspuns că e o garnitură sau un inel care s-a rupt!
Desigur eu i-am cerut să o schimbe/repare pe garantie că doar nu am tras eu cu dinţii de ea! El, minunat, s-a uitat mirat la mine şi mi-a zis în doru' lelii că: "mai vedem, vorbim la revizie!".
Din punctul meu de vedere eu nu prea am ce vorbi cu el, de fapt aş prefera ca dumnealui să vorbească cu mama lui, care sper să fie decedată... domnule trebuie reparată!
hm!
Stimă
daca nu stiti cum e treaba cu motoarele si turbinele ramaneti la 1310Li
nu pot sa ma abtin sa ma gandesc daca numai pentru atat tu te rogi sa moara mama cuiva... daca doamne fereste iti zgarie unu masina in parcare ce faci? i-o dai in tortura si lui si familiei? ii scurgi copiii de sange?
luati-va pastilele dragii mei.
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View Postasa, si? ce crezi ca o sa ii iasa matzele pe acolo? vreun piston?
daca nu stiti cum e treaba cu motoarele si turbinele ramaneti la 1310Li
nu pot sa ma abtin sa ma gandesc daca numai pentru atat tu te rogi sa moara mama cuiva... daca doamne fereste iti zgarie unu masina in parcare ce faci? i-o dai in tortura si lui si familiei? ii scurgi copiii de sange?
luati-va pastilele dragii mei.
Nu, nu ii ies matzele pe acolo dar masina nu a fost proiectata sa aiba pata aia acolo si, in concluzie, trebuie efectuata reparatia imediat.
Eu (pana acum) nu am avut probleme de ordin tehnic, doar greierasi si alte chestii de genul asta si sa stii ca i-am injurat de sute de ori, chiar cu voce tare.
Comment
Comment