Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am gasit unde e problema, in ceea ce priveste acumularea de apa in locul pasagerului dreapta fata. Apa patrunde prin orificiile de la portiera din zona difuzorului. Se scurge de pe geamul din exterior langa boxa si se prelinge pe podeaua masinii.
    Am Logan II varianta acces si dupa achizitie am fost la reprezentanta pt motarea boxelor. Am sperat sa fi fost eu de vina, geam deschis, usa lasata aiurea...
    M-am progamat pt remediere.
    Pana acum 2 saptamani nu am sesizat apa si aveam masina de un an. Posibil din aceasta cauza nici boxa sa nu se mai auda. Am crezut ca e stricata fiind o facatura de boxa ...si nu de top. Sper sa nu mai ploua pana marti

    Comment


    • Am deschis adineauri capota, cred ca e o scurgere de ulei.
      Ma poate ajuta cineva cu informatii?



      Poza a doua a iesit miscata imi cer scuze.
      Attached Files

      Comment


      • Pe acolo daca nu ma insel, se duc gazele carter inapoi in motor, ar fi suficient sa strangi mai bine colierul, sau daca nu este, sa ii pui unul.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • N are colier si acel furtun era bine infipt acolo, plus ca e f dur deci un colier l-as pune degeaba
          Attached Files

          Comment


          • Am acelasi motor ca si tine , dar la mine nu transpira pe acolo absolut deloc! Ai umblat cumva la acel furtun ? daca da s-ar putea sa se fi largit diametrul la el si din acesta cauza ai ulei in acea zona! inlocuieste-l si ai scapat de probleme.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Nu m-am atins de nimic de ce se afla sub capota cu exceptia sa adaug lichid de parbriz si sa verific joja o data.
              Astazi cand am deschis capota am avut surproza sa vad pata acolo. Acum 2 sapt cand am pus lichid de parbriz nu era acolo.

              Comment


              • minunea aia e sub capacul de plastic?
                Keep walking...

                Comment


                • Daca te uiti in prima poza de am pus-o, cea unde se vede tot motorul, este deasupra capacului motor, in partea stanga? Da zoom pe poza ca sa vezi mai bine.

                  Comment


                  • Am mai vazut la cate cineva acele pete de vapori de ulei. Cica nu e nimic grav, decat estetic. Obisnuit? Destul de. Normal? Nu prea.
                    Unii au scimbat furtunul (in multe cazuri a aparut iar) altii se multumesc sa stearga pe acolo. Te poti astepta (chiar pregati psihic) la acelasi tip de pete tot pe acelasi furtun, mai in spate...la acel T din plastic.
                    Cu toate ca nu e foarte semnificativ, sa nu sara cineva cu "numa' la DACIA..." precizez ca am vazut masina campioana la asa ceva: Toyota Yaris a unui amic. Masina luata de noua prin 2007, motorizare 1.3 benzina...mustea de astfel de vapori la toate furtunasele.
                    El nu deschidea capota...si motorul se stergea la revizii (facute in reprezentanta).
                    DECI: nu ramai cu masina-n-drum de la asa ceva dar, daca vrei, poti ridica problema la reprezentanta.
                    E si o consecinta a faptului ca...o cam turezi! Dar nu scrie nicaieri ca nu iti poti tura masina dupa pofta inimii.
                    Sper sa iti fi fost de folos cu informatie, nu cu sfat.

                    Comment


                    • Multumesc de informatie, chiar mi-ai fost. O sa merg zilele astea la reprezentanta sa rezolve problema.
                      Am tot dreptul sa le arat problemele cu degetul atat timp cat nu sunt din vina mea.
                      Se poate sa fie din cauza ca o mai calc din cand in cand, dar cum ai spus si tu, nu pot ei sa imi spuna la ce turatie sa schimb viteza.

                      Comment


                      • Si la mn avea pata aia de ulei in perioada rece,am sters o si nu a mai aparut. Pe forum mai sunt probleme similare,si din ce am inteles la dacia in garantie ti se spune ca apare din cauza drumurilor f scurte in oras. La mn chiar asa e. Fac naveta la serv ,care este pana in 5 km. Consider ca este o ptoblema care apare pana in 5 k km

                        Comment


                        • Si scrie in carte undeva ca la drumuri scurte va lacrima furtunul??? nu cred...
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • ) m a amuzat postul tau mumus haha
                            Inseamna ca asta ar trb sa fie cauza, maicamea face drumuri destul de scurte prin oras.

                            Comment


                            • Inseamna ca ar trebui sa iti remedieze defectul pe garantie. Nu am vrut sa fiu amuzant. Dar nu mi se pare normal sa se prelinga ulei de nicaieri.
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Originally posted by bc17mic View Post
                                De curiozitate te-ai uitat si la celalat capat al conductei?
                                Eu am fost deja de doua ori in service si mi-au curatat-o.
                                Au pus ca sunt vapori de ulei si sa nu-mi fac griji.
                                Din pacate poze nu am.
                                Deci sa inteleg ca persista problema de la modelul anterior? sau ca asa e la multe masini diesel cu "separator" ieftin?
                                Am vazut mai multe loganuri 1 dci cu probleme similare, inclusiv la mine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google