Neajunsuri Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am Sandero 2, 1.2 si dupa un drum de 150 km, cand am oprit-o, nu am auzit niciun electroventilator pornind.

    Comment


    • Eu nu prea vad cum sa urce temperatura agentului de racire dupa oprirea motorului ... circuitul (traseul) lui este unul destul de lung iar racirea este rapida. Nici la mine nu am auzit ca termocupla sa porneasca ventilatorul dupa ce s-a oprit motorul.
      Se spunea mai sus despre lasatul motorului la relanti (in special diesel) dupa ce acesta a fost parcat; asa este recomandat intr-adevar dar nu pentru racirea motorului ci pentru racirea turbinei. asta scrie in mai toate manualele de diesel.
      sigpic
      This is My Ride!
      !Visit and enjoy!

      Comment


      • Originally posted by Crs. Sandel View Post
        Eu am Sandero 2, 1.2 si dupa un drum de 150 km, cand am oprit-o, nu am auzit niciun electroventilator pornind.
        Pai dupa un rulaj p-afara, nu preponderent prin oras, racirea s-a facut corespunzator, d-aia nu ti-a pornit. Ia incearca sa mergi 20-30km prin oras, cu trafic din aproape in aproape, sigur o sa-ti porneasca electrovent. Chiar si toamna si primavara nu musai vara pe arsita.
        Mie la 12-15km de mers bara-la-bara prin Bucale, imi porneste electrovent. cand opresc masina, chiar si pe vremea asta racoroasa.

        Comment


        • @utopium : Toate neajunsurile semnalate de tine se numesc Cutting Cost, ele având un singur scop şi anume maximizarea profitului ! Şi stai liniştit că toţi producătorii practică "sportul" acesta !

          De exemplu la Seat Leon în echiparea de vârf FR, bancheta spate nu este prevăzută cu cotieră, cotieră care la rândul ei avea integrat şi un suport pentru două pahare ! Să mai amintesc de suspensia multi-link care era standard pentru generaţiile anterioare de maşini din grupul VAG şi care acum nu mai există decât la motorizările de peste 150 Cp ?!

          La Logan II mi se pare ciudat că nu poţi comanda nici măcar optional încălzirea în scaunele faţă (aproape obligatorii pentru o maşină echipată cu motor Diesel), în timp ce la Lodgy acest lucru este posibil !

          Comment


          • Originally posted by Kojak View Post
            Pai dupa un rulaj p-afara, nu preponderent prin oras, racirea s-a facut corespunzator, d-aia nu ti-a pornit. Ia incearca sa mergi 20-30km prin oras, cu trafic din aproape in aproape, sigur o sa-ti porneasca electrovent. Chiar si toamna si primavara nu musai vara pe arsita.
            Mie la 12-15km de mers bara-la-bara prin Bucale, imi porneste electrovent. cand opresc masina, chiar si pe vremea asta racoroasa.
            Am mers eu asa timp de vre-o saptaman si nu a pornit deloc ventilatorul dupa oprirea motorului.
            sigpic
            This is My Ride!
            !Visit and enjoy!

            Comment


            • La temperaturile de acum este de înţeles, dar astă-vară tot aşa se comporta ?!

              Comment


              • Asta se intampla in vara asta (luna august) cand am stat o saptamane in Brasov - timp in care faceam naveta dintr-un cap in altul al brasovului.
                sigpic
                This is My Ride!
                !Visit and enjoy!

                Comment


                • Brasovu' e-n depresiune, e racoare + traficul incomparail cu cel din Buc, mai ales in august cand e-n plina perioada de concedii.

                  Comment


                  • Nici la mine nu porneste gmv-ul dupa oprirea motorului. Porneste in timpul mersului si ramane pornit dupa oprirea motorului pana scade tempertura, doar ca dupa oprirea motorului merge pe treapta 1 de turatie. Ce am observat eu diferita fata de loganul vechi (am avut pana acum unul din noiembrie 2006) este ca are doua trepte de viteza.
                    sigpic

                    Comment


                    • Si loganu' vechi are 2 trepte...cel putin al meu (iun. 2006)

                      Comment


                      • Revenind la neajunsuri:S-a ars siguranta la incalzirea scaunelor din dokker.Probabil subdimensionata.Am pus 25 A in locul cele de 20 A si vad ca tine.

                        Comment


                        • Originally posted by Kojak View Post
                          Si loganu' vechi are 2 trepte...cel putin al meu (iun. 2006)
                          Toate Logan-urile echipate cu A.C au GMV-ul cu două trepte de turaţie !

                          Comment


                          • Corect!!!!

                            Comment


                            • Originally posted by M.FLORIN View Post
                              Eu nu prea vad cum sa urce temperatura agentului de racire dupa oprirea motorului ... circuitul (traseul) lui este unul destul de lung iar racirea este rapida. Nici la mine nu am auzit ca termocupla sa porneasca ventilatorul dupa ce s-a oprit motorul.
                              Se spunea mai sus despre lasatul motorului la relanti (in special diesel) dupa ce acesta a fost parcat; asa este recomandat intr-adevar dar nu pentru racirea motorului ci pentru racirea turbinei. asta scrie in mai toate manualele de diesel.
                              E vorba de apa care ramane pe traseul pana la radiator inclusiv cea din blocul motor care are o temperatura mai ridicata decat cea de dupa radiator. Audi Q7 are o pompa suplimetara(sau e chiar cea principala electrica) care recircula apa dupa oprirea motorului.
                              sigpic

                              Comment


                              • Mercedes-ul meu are acea pompa electrica.Pompa este pentru recuperarea caldurii reziduale si climatizarea interiorului cu motorul oprit !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google