Eu am Sandero 2, 1.2 si dupa un drum de 150 km, cand am oprit-o, nu am auzit niciun electroventilator pornind.
Neajunsuri Logan II
Collapse
X
-
Eu nu prea vad cum sa urce temperatura agentului de racire dupa oprirea motorului ... circuitul (traseul) lui este unul destul de lung iar racirea este rapida. Nici la mine nu am auzit ca termocupla sa porneasca ventilatorul dupa ce s-a oprit motorul.
Se spunea mai sus despre lasatul motorului la relanti (in special diesel) dupa ce acesta a fost parcat; asa este recomandat intr-adevar dar nu pentru racirea motorului ci pentru racirea turbinei. asta scrie in mai toate manualele de diesel.
Comment
-
Originally posted by Crs. Sandel View PostEu am Sandero 2, 1.2 si dupa un drum de 150 km, cand am oprit-o, nu am auzit niciun electroventilator pornind.
Mie la 12-15km de mers bara-la-bara prin Bucale, imi porneste electrovent. cand opresc masina, chiar si pe vremea asta racoroasa.
Comment
-
@utopium : Toate neajunsurile semnalate de tine se numesc Cutting Cost, ele având un singur scop şi anume maximizarea profitului ! Şi stai liniştit că toţi producătorii practică "sportul" acesta !
De exemplu la Seat Leon în echiparea de vârf FR, bancheta spate nu este prevăzută cu cotieră, cotieră care la rândul ei avea integrat şi un suport pentru două pahare ! Să mai amintesc de suspensia multi-link care era standard pentru generaţiile anterioare de maşini din grupul VAG şi care acum nu mai există decât la motorizările de peste 150 Cp ?!
La Logan II mi se pare ciudat că nu poţi comanda nici măcar optional încălzirea în scaunele faţă (aproape obligatorii pentru o maşină echipată cu motor Diesel), în timp ce la Lodgy acest lucru este posibil !
Comment
-
Originally posted by Kojak View PostPai dupa un rulaj p-afara, nu preponderent prin oras, racirea s-a facut corespunzator, d-aia nu ti-a pornit. Ia incearca sa mergi 20-30km prin oras, cu trafic din aproape in aproape, sigur o sa-ti porneasca electrovent. Chiar si toamna si primavara nu musai vara pe arsita.
Mie la 12-15km de mers bara-la-bara prin Bucale, imi porneste electrovent. cand opresc masina, chiar si pe vremea asta racoroasa.
Comment
-
Nici la mine nu porneste gmv-ul dupa oprirea motorului. Porneste in timpul mersului si ramane pornit dupa oprirea motorului pana scade tempertura, doar ca dupa oprirea motorului merge pe treapta 1 de turatie. Ce am observat eu diferita fata de loganul vechi (am avut pana acum unul din noiembrie 2006) este ca are doua trepte de viteza.sigpic
Comment
-
Originally posted by M.FLORIN View PostEu nu prea vad cum sa urce temperatura agentului de racire dupa oprirea motorului ... circuitul (traseul) lui este unul destul de lung iar racirea este rapida. Nici la mine nu am auzit ca termocupla sa porneasca ventilatorul dupa ce s-a oprit motorul.
Se spunea mai sus despre lasatul motorului la relanti (in special diesel) dupa ce acesta a fost parcat; asa este recomandat intr-adevar dar nu pentru racirea motorului ci pentru racirea turbinei. asta scrie in mai toate manualele de diesel.sigpic
Comment
Comment