Neajunsuri Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu trebuie sa mergi cu 100km/h ca sa strici o turbina cand e rece motorul. ajunge sa depasesti 3000rpm chiar si in treapta 1.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Razvy View Post
      Avand in vedere ca traim in romania si nu prea avem unde sa-i dam talpa...
      Eu unul merg frumos cam 10-15 minute, dupa care stiu ca-i pot da talpa ca e cald motorul.
      Si oricum, talpa si-o ia usor si contstant, nu dintr-o data.
      Loganul se vinde si in alte parti decat in Romania. Ba chiar afara se vinde majoritatea productiei.
      Poate neamtul vrea sa stie cand s-a incalzit motorul si poate sa-i dea talpa pe autostrada, ca intarzie la munca. Talpa la rece la 0.9tce si alte motoare asemanatoare face mai mult rau decat la un aspirat, din ce vorbesc cei care se pricep.

      Comment


      • #48
        Cu ulei bun, nu e asa mare problema. O perioada de sarcina mare de cateva secunde n-a omorat pe nimeni, chiar si la rece.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #49
          Pai vine cu ...Dacia Oil. E ulei bun sau nu? Mai ales ca nemtii cam respecta intervalele de revizie, si se vor duce fix la 20k la schimb. E bun Dacia Oil dupa 19k sa-i dai talpa la rece?

          Comment


          • #50
            Da-l in durerea mea de motor, la cat de mic cat poate dura se se incalzeasca? Ca doar nu dorm in parcare pe autostrada, se trezesc si dau pedala la podea ca sa ajunga la 150.
            Astea sunt griji de tipul: daca cade para din pom direct in sticla de tuica.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #51
              Para creste in interiorul sticlei, dar e alta poveste.

              Daca tot am lamurit-o ca nu are importanta pentru motor lipsa senzorului de temperatura, pot spune ca lipsa iluminatului din torpedo conteaza noaptea cand cauti ceva. Daca la Logan 1 exista la variantele superioare, de ce sa scoti asa ceva?

              Comment


              • #52
                Asta chiar e hilar, sa scoti lumina din torpedou. Da-o naibii de treba. Ma intreb cand nu o sa mai fie nevoie de volan?
                Sa scoti temperatura. Cat poate costa sa bagi in softul masinii niste linii ce indica temperatura?

                Comment


                • #53
                  Senzorul de temperatura exista, nu exista afisajul. Serios acuma, cati soferi folosesc sarcini atat de mari ca sa omoare motorul? Stiu pe cineva nu depasete 3000 de ture cu al lui Symbol tot anul, si e 1.4 16V, eu pot conduce toata ziua sub 3500 de ture si fara sa pun pedala la podea. Oricat de rece ar fi nu omori un motor asa. Racerii poate asteapta sa dea caldura inainte sa faca liniute. O fi bine sa stii o indicatie de temperatura apa, insa sa nu facem din tantar armasar, unii habar nu aveau sa citeasca si afisajul asta.
                  Lumina in torpedou e utila, am si eu!
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #54
                    Nu va mai vaitati cu afisarea temperaturii. Sunt masini din clasa premium care nu au asa ceva. BMW nu are!
                    Altele sunt problemele reale...
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #55
                      Inseamna ca si Logan 2 are inca ceva in comun cu BMW-ul, pe langa roti si volan.

                      Comment


                      • #56
                        Subaru nu are nici el indicator de temperatura.
                        Legat de ulei , nu stiu ce aveti cu Dacia Oil.
                        Eu nu stiu de cand dacia face ulei, firmele producatoare le numeri pe degete de la o mana si mai mult ca sigur ca in bidoanele de Dacia Oil este Elf.
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Si cine vrea neaparat poate avea temperatura la apa direct pe telefonul mobil.
                          Attached Files
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by stoicanu View Post
                            mai mult ca sigur ca in bidoanele de Dacia Oil este Elf.
                            eu parca stiam ca e ulei Total imbuteliat la Brasov.

                            Comment


                            • #59
                              Parca:-)
                              In acelas motor fratzuzii pun ulei elf cand e pus pe Clio si cand e pus pe Dacia pun Total.
                              Imi este greu sa cred , si nu cred ca interesul lor este sa distruga motoare.
                              Si pana la urma dece Dacia nu ar face un ulei de calitate.
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by stoicanu View Post
                                Subaru nu are nici el indicator de temperatura.
                                Nu are, dar ledul martor ramane aprins in culoarea albastra pana cand motorul ajunge la o temperatura la care este safe sa-i dai pe cocoasa.

                                P.S. Daca vreti sa discutati despre uleiuri, aveti thread dedicat.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google