If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Daca dai scurt de maneta e logic ca nu ajunge apa pe parbriz, ca nu apuca pompa sa reactioneze. Ia tine mai mult tras de maneta, sa vezi daca nici atunci nu ajunge apa pe parbriz inainte de a incepe stergatoarele cursa. Nimic nu va convine ma.
Puneti mana si cumparati cablu + soft, va legati laptoapa l;a masina si va uitati, sigur merg modificati timpii.
Eu vorbesc serios.
Am observat diferentele aste asta vara cand mergea aerul pe max.
Impingeam usa ce de obicei si nu se inchidea si atunci am inceput testele.
Daca inchizi usa cu un geam crapat ai sa observi ca se inchide mult mai usor.
Asta nu poate decat sa fie de bine , masina este destul de etansa.
La Iveco cu geam electri cat timp usa este deschisa geamul se lasa automat 5cm iar dupa inchidere se ridica la loc.
Mentionez ca este geam cu rama.
Nu stiu daca am postat in topicul care trebuia, fiind o chestie strict legata de design, insa am vazut cateva Logan II in oras deja si sincer va spun, eu nu ma pot impaca cu spatele ala. Partea frontala parca arata mai bine ca la Logan I, dar spatele parca e din alt film sau pur si simplu nu arata bine deloc, nu stiu ce sa zic.
Nu ma intelegi gresit, nu e Logan I vreo frumusete, doar ca mi se pare ciudat spatele de la LII.... Voi ce parere aveti?
Din cauza faptului ca nici mie nu imi place spatele de la noul Logan, am ales Sandero, chiar daca e mai scump si mai putin spatios in comparatie cu Logan.
Din cauza faptului ca nici mie nu imi place spatele de la noul Logan, am ales Sandero, chiar daca e mai scump si mai putin spatios in comparatie cu Logan.
Si eu sunt de parere ca spatele de la Sandero arata mai bine decat cel de la Logan!
Jon, sa nu imi spui ca ai incercat ce ti-a sugerat Stoicanu !!
Nu am incercat inca...dar ma rog, nu contest spusele lu` Stoicanu!
Ideea e ca ar trebui sa se inchida mai usor...si fara ghidusii cu geamu...ventilarea...alinierea planetelor s.a.m.d.! DAR, pt cei 5300 euro platiti in total pe sareta...sunt multumit! stiam pe ce dau lovelele!
Problema e cand platesti 9-10-11000 de euro! atunci sa tot turbezi!!!
Cat despre spatele de logan...eu il consider considerabil mai estetic decat generatia anterioara! iar eu de portbagaj mare chiar am nevoie! in rest...candela masii....aia e!
O alta chestie deranjanta e pozitia mult prea joasa la yala! la modelele anterioare pozitia era mult mai practica! ma rog...asta e valabila doar la varianta acces...unde trebuie efectiv sa te apleci!
Last edited by jonnie007; 10 October 2013, 09:38.
Reason: Automerged Doublepost
Eu nu inteleg de ce ai luat masina asta ca in afara de pret nu iti convine nimic.
Ca sa fiu sincer nu as fi dat 5000 eur pe o coaja de logan.
Mai bine luat ceva sh la banii aia.
O alta chestie deranjanta e pozitia mult prea joasa la yala! la modelele anterioare pozitia era mult mai practica! ma rog...asta e valabila doar la varianta acces...unde trebuie efectiv sa te apleci!
Macar la Logan 2 ai contactorii de la usi pozitionati mai sus, la Logan 1 pasagerii din spate pot sa loveasca cu piciorul in ei si sa-i rupa cand coboara. In special copiii mici.
Ideea e ca ar trebui sa se inchida mai usor...
Eu raman la parerea ca e din vina chederelor prea groase.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment