If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
După 3 luni de la achiziție, am găsit multă apă în portbagaj, în partea dreaptă! A plouat mult zilele acestea, dar să dai 10.500 euroi pe o mașină nouă și să-ți plouă în porbagaj, e mai mult decât revoltător! A mai avut cineva asemenea probleme?
Aceasta problema am rezolvat-o cu un cheder ce are adeziv pe care il mai gasesti pus la usile metalice de apartament sau casa.Il poti procura din magazine de bricolaj.Eu am luat de la Bricostor 1 m de sunr si a fost de ajuns pentru ambele "aeratoare".
Am masina din 2008 si am schimbat 2 ani la rand aceste garnituri la reprezentanta Dacia, pe garantie si degeaba...dupa o perioada le verificam si constatam ca sunt sectionate.Sper ca ti-am fost de ajutor daca nu ai gasit pana acum solutia.
Toate cele bune!
Era o intrebare retorica.
Voiam sa ii atrag "finut" atentia ca, se prea poate, sa fi gresit aria.
Postul in sine aduce o informatie valoroasa pentru cei cu masini ca ale lui.
"Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
"Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."
Ala e scos demult, in 2005 inca mai era. Daca nu a fost pe Logan 1 ph2, nu e pe Logan 2, ce te face sa crezi ca-l vor introduce pe Logan 2 ph2?
Becul din torpedo l-au scos ca se lasa coltul usii si becul era vesnic aprins.
Indicatorul de temperatura l-au scos ca indiferent ce termstat puneai, ce sonda de temperatura, la scurt timp incepeau sa fluctueze liniutele de la indicator 2-4-2. Asa cum e acum, nu mai stii....nu te afecteaza.
Nu stiu de ce au scos geamul cu impuls, sincer ma enerveaza sa stau cu mana pe buton ca sa inchid geamul din dreapta (plus ca pozitionarea dinainte a butoanelor de geamuri era cred mai buna, cand porneai dadeai viteza intaia si doar intindeai degetul cu mana pe schimbator ca sa inchizi geamul). Cu torpedoul ai dreptate, sta aprins de cele mai multe ori, dar asta nu inseamna ca scoti de tot sistemul, ci il faci sa functioneze corect ... si oricum mai bine sa fie aprins permanent decat sa nu fie deloc. Nu-i nimic, daca se "zgarcesc" la prostii pe care le aveau in 2005 la un model care era la 75% din pret, atunci poate eu nu o sa ma "zgarcesc" si o sa mai pun vreo 2000 de euro extra pentru alta masina. Momentan mai trag de asta veche, pana vad ce au de gand astia cu taxa auto (acum nu pot sa-mi vand masina veche si nici la Rabla nu o pot duce). Plus ca trebuie sa vad daca merita un motor de 0.9 sau nu (fiabilitate, consum), celelalte motoare nu ma atrag deloc. In mare imi place ce au facut cu Logan 2, dar ma enerveaza ca se pierd la detalii. Stiu ca sunt si alte masini facute de marci respectabile care nu au geam cu impuls sau bec in torpedo, dar aia au lipsuri de astea la modelele entry ... totusi macar la modelul de varf pune-mi asa ceva, mai ales ca nu ar fi un cost prea mare. Sau macar ofera-mi o solutie OFICIALA dupa cumparare.
Chestia de care zici la indicatorul de temperatura nu mi s-a intamplat niciodata, cand ajunge la 4 liniute, sta acolo, nu mai scade niciodata la 2. Ce mi se pare insa bizar la termostat e ca porneste dupa ce am oprit motorul ... asa mi-am omorat bateria ultima data, era deja slaba, am zis ca hai ca daca merg se incarca un pic, dar cand am oprit mi-a pornit termostatul racirea si mi-a omorat bateria de tot
@utopium, completeaza si tu la profil motorizarea si anu' de fabricatie sa stim si noi cu cine discutam
Gata, motorizarea este, anu' de fabr, probabil 2009?
Termostatul nu porneste nimic, GMVul e pornit de calculatorul de injectie. Daca stateai cateva zecid e secunde la ralanti dupa pornire, se racea motorul si nu- mai pornea GMVul dupa.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Mai pe romaneste termocupla de pe radiator.
La Loganul 2 se pare ca au scos treaba asta.
Eu vad un avantaj pornirea ventilatorului dupa oprirea motorului in cazul in care temperatura urca mai mult decat trebuie.
Gata, motorizarea este, anu' de fabr, probabil 2009?
Am zis deja ca mi se pare penibil ca masina mea Laureate din 2005, care a fost 75% din pretul celei noi pe care vreau sa o iau, are mai multe dotari care nu se regasesc pe noul model ...
Chestia cu bateria omorata de ventilator a fost in contextul in care in ziua aia bateria a inceput sa dea primele semne ca e slaba, am zis ca poate se reincarca, am facut un drum dar nu foarte lung, iar cand am ajuns la destinatie dupa ce am oprit motorul a pornit ventilatorul de racire care a omorat de tot bateria A fost un pic ciudat, ca nu facusem un drum solicitant si a fost chiar scurt, nu trebuia sa porneasca racirea, dar a facut-o chiar atunci cand aveam bateria slaba ... asta e, mi-am dat seama apoi ca bateria avea 5 ani si n-am mai incercat sa o reincarc, am schimbat-o si gata, dar sunt curios daca si astea noi mai au chestia asta cu pornitul ventilatorului dupa ce ai luat contactul. Nu prea inteleg care e rostul chestiei astea, din moment ce am oprit, nu vad de ce mai e relevanta racirea motorului, se presupune ca oricum fac o pauza suficient de lunga. E un pic enervanta chestia asta, mai imi zic unii ca mi-am lasat motorul pornit cand vad ca ies din masina si masina tot suna
Un "neajuns" ar putea fi si faptul ca nu au scos un motor 1.4 16V, ar fi fost o optiune mai ieftina si mai fiabila probabil decat 0.9 TCe. Chiar imi place motorasul asta (l-am condus un pic), imi place si conceptul, insa nu e ieftin si totusi o turbina aduce niste costuri potentiale mari de interventii in viitor. Personal nu fac multi kilometrii, hai sa zicem ca tin un Logan pana la 100.000 de km (9-10 ani), deci ar trebui sa tina turbina, dar un 1.4 16V ar fi fost solutia mai ieftina si mai fiabila zic eu de a avea un motor de 90 de cai. Inca nu sunt complet lamurit cu consumurile reale de la 0.9 TCe, mai ales fata de 1.2 16V. Nu stiu de ce topicurile de consum sunt permanent inchise aici, lasati oamenii sa zica ce au de zis, chiar daca unii mai "exagereaza"
Intr-adevar, gama limitata de motorizari o putem trece la neajunsuri Logan II.
Sa ai pe aspirate doar 1.2 16V care nu place tuturor, le lasi doar alternativa 0.9tce. Dieselul, eu personal nu il pun in discutie la foarte multe marci auto, inclusiv Dacia.
De spun ca este o bine sa porneasca ventilatorul dupa, dupa oprirea motorului tot sistemul de racire al masini se opreste si in primele minute temperatura in compartimentul motor tinde sa urce si atunci intervine ventilatorul, atunci cand este cazul, si asigura o ventilare a acestuia.
Aceasta este teoria mea.
La 0.9 nu l-am azit sa porneasca nici o data dupa.
Nu stiu la 1.2
Legat de dotari la varful de gama are catava in plus fata de Logan 1 cum ar fi ASR-ESP , NAV ,pilot si limitator de viteza , senzori parcare.
De undeva trebuia sa taie.
@utopium: pornirea ventilatorului dupa oprire e intalnita la mai toate masinile si e un lucru bun. Dupa ce opresti motorul, racirea lui nu mai functioneaza si toata temperatura "ridicata ramane sau/si invadeaza blocul motor. Ventilatorul ala extra asigura evacuarea aerului cald. Stiam ca, chestia asta e buna la dieseluri si e si recomandat ca dupa un drum greu (gen transfagarasan) cand ai incins motorul, sa nu opresti masina imediat ce ai ajuns, sa o mai lasi 2-3 minute, ca sistemul de racire sa poata evacua tot aerul foarte cald
Legat de dotari la varful de gama are catava in plus fata de Logan 1 cum ar fi ASR-ESP , NAV ,pilot si limitator de viteza , senzori parcare.
De undeva trebuia sa taie.
NAV, pilot, limitator, senzori de parcare sunt optionale, ma mai costa extra inca vreo 700 de euro (personal nu sunt interesat de ele) ... in 10.200 de euro (cu vopsea metalizata) am in plus ASR-ESP (ESP-ul nu prea ma incalzeste cu nimic dar stiu ca era obligatoriu) si 2 airbaguri extra (astea sunt bine venite), plus acel motor mai puternic. Tinand cont ca Laureate-ul meu a fost 7800 de euro (tot metalizat) si ca alte neajunsuri (gen deschidere portbagaj fara cheie, ABS pe toate) au fost eliminate inca de la PH2, plusul de pret e cam mare totusi, 2400 de euro pentru ESP, 2 airbaguri extra si motorul 0.9 TCe, bun scoatem si motorul din ecuatie si sa zicem ca 1.2 16V ar fi echivalentul lui 1.4 MPI (desi e o idee mai slab ca performante, insa compenseaza prin consum), tot vine 1300 de euro extra. Sigur, au facut si alte chestii extra gen bancheta fractionabila, termometru, DRL, izolatie motor, bluetooth, etc, dar au si pierdut ceva functionalitati gen geam impuls, bec torpedo, reglaj lombar scaun, indicator temperatura motor, carpeta din portbagaj care la versiunea veche acoperea complet, etc.
Sincer mie mi se pare cam bizar sa ai ca optionale navigatie, pilot automat si senzori de parcare cand tu nu ai inca bec in torpedo si geam automat. Adica ma bucur ca au bagat optionalele astea, sunt interesante chiar daca eu nu sunt interesat de ele (am navigatie gratuita pe telefon, cu actualizari automate si posibilitatea de a o folosi si ca pieton - de fapt nu prea am nevoie de navigatie pe masina cat am nevoie ca pieton si oricum sa tot dau 100 de euro sa actualizez hartile e cam aiurea, pe telefon primesc cel putin 2-3 update-uri pe an), dar as fi preferat sa existe si acele dotari de "baza" inaintea unor optionale "smechere". Exista media nav-uri care stiu comunica cu telefonul meu si sa incarce direct hartile de pe telefon, daca stia asa ceva, ar fi meritat luat.
Sa ne intelegem, chiar imi place ce au facut cu Logan 2, doar ca ma enerveaza la culme ca au pierdut cateva chestii pe care eu le consider de "baza". In fine, din cate stiu unii si-au pus singuri asa ceva si la Logan 1, doar ca ma sacaie ideea de a cumpara o masina noua si a face modificari pe ea, pierzand si garantia la sistemul electric. Ma enerveaza impredictibilitatea asta de la Dacia, evolueaza in X directii dar fac tot timpul si cativa pasi inapoi. Cred ca o sa incep sa-i "pistonez" la cap la Vocea Clientului, macar intr-una din optionale sa bage chestiile astea, chiar daca o fac mai scumpa
@utopium: pornirea ventilatorului dupa oprire e intalnita la mai toate masinile si e un lucru bun.
Habar n-am, eu n-am auzit-o la alte masini, dar poate ai dreptate. Logica ar fi ca odata ce ai oprit nu se mai face racirea deloc si creste temperatura? Mie unul mi s-ar parea ok sa-l lase sa se raceasca singur, ca nu e nici o graba sa fie racit, masina sta pe loc Poate confirma cineva ca mai exista la Logan 2 chestia asta, ca Stoicanu zice ca lui nu i s-a pornit pana acum?
Last edited by utopium; 13 November 2013, 20:14.
Reason: Automerged Doublepost
@utopium, daca vrei sa scapi de pornirea electroventilatorului dupa ce ai luat contactul, pur si simplu mai pornesti inca o data motoru' si il lasi pana auzi ca se opreste si electrovent. Nu dureaza mai mult de 10sec. Dupa aia poti lua contactul linistit, nu o sa mai porneasca sigur. Eu cam tot timpu' procedez asa.
E utila treaba asta...dar nu prea cu pornitu electrovent dupa ce ai luat contactu'. Uneori sta ala si 20min si huruie dupa ce ai inchis masina. Clar ca iti omoara in timp bateria + uzura rulmentilor electrovent.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment