Mai bine te duci la Service, iar din câte mi-aduc aminte au mai fost colegi care au reclamat acelaşi lucru.
Neajunsuri Logan II
Collapse
X
-
Va place mai mult cum merg la sh-urile conduse de "mosi" si "babe" in germania, alea cu "putini" km?
Plus ca la alea, semnalizarea merge de noua, nu agata.
La mine agata semnalizarea si dupa 8 ani, ca am schimbat odata blocul de lumini la 2 ani (de bun ce era, nu mai claxona decat daca rupeam maneta apasand).
E normal sa mearga mai greu, ca e noua.
Toleranta romanului pentru neajunsurile unui bun pe care l-au platit e cauza tuturor lucrurilor ce nu se rezolva, continuand sa ne fie vandute petarde noi pe principiul ca sunt bune si asa.
Va agata blocul de lumini? Fuga la service sa-l schimbe pe garantie.
Eu am testat Logan 2 cu 800km la bord, iar maneta de semnalizare NU agata.
Deci, se poate.
Comment
-
In general romanul renunta drepturile care ii confera garantie. Asa au fost invatati parintii nostrii de pe vremea comunismului. Trebuie sa ne cerem drepturile, daca un produs nu finctioneaza asa cum trebuie la parametrii care a fost proiectat si platit pretul cerut. Eu mi-am propus sa-i bat la cap pe cei de la dacia pana imi rezolva problema la motor. Apropo, mie mi se pare ca intra mai greu on Marsarier, sau asa functioneaza ea.
Comment
-
Sunt aceleasi manete care se puneau pe penultima generatie de renault.
Nu crezi ca fac altele special pt dacia.
Deci daca asa merg pe dacia, asa mergeau si pe renault.
Da, sant unii romani care fac asa si pe dincolo, dar si unii romani care au fite, pretentii si ifose de parca ar fi fii de seici.
Terminati bai cu mofturile si fitele de fata mare.
Cautati problemele reale ale masinii, si pe alea mergeti sa le rezolvat in garantie. ca nu numai dacia are erori de fabricatie. Vezi si grupul wag care e praf. Am mers cu octavia cu 50000 de km si ma zdruncina din toate cele, simteam orice pietricica. Mersi, nu am nevoie de stabilitatea masinii aleia daca asta e pretul pt asta. Prefer sa merg mai incet si sa stau confortabil in masinaLast edited by balooo; 30 April 2014, 12:59.sigpic
Comment
-
Cu trenul nu te zdruncina deloc.
Eu cred ca garantia acopera totul, mai putin subansamblele considerate consumabile, sau asa se lauda Dacia. Care sunt acele probleme reale pentru care merita sa ajungi la Dacia ca sa-ti ceri drepturile legate de garantie?
Motoarele care pornesc la a 3-a cheie, manerele de la usi care ti se dezmembreaza in mana, tabla care rugineste dupa cateva luni, apa care patrunde in portbagaj? Sau si astea sunt de trecut cu vederea ? Trebuie sa cada motorul sub masina sa ajungi la garantie?Last edited by mr.K; 30 April 2014, 13:08.
Comment
-
Chiar mi-a fost dor de tine mr.K.
Observ ca ti-au revenit drepturile.
Cu semnalul asa a fost si la mine , a agatat la inceput dar dupa si-a dat drumul.
Ba mai mult am scapat un pahar de cafea si a ajuns toata dulceatza din cafea( eu beau foarte dulce cafeaua) in blocul de semnalizare si a doua zi nu mai functiona nimic pa acea maneta.
Dupa demontare si facuta bucati , curatata si reansamblata functioneaza perfect.sigpic
Comment
-
-
S-au zgarcit la putina mocheta in plus ca la PH2 )
Eu am observat o alta chestie, cel putin pentru mine, de neinteles: la MCV interiorul haionului nu e captusit complet pe lungime cu plastic ca orice masina normala ci doar 2/3 din lungime si pe mijloc asta inclusiv la echiparea Laureate. Sincer inteleg idea de low-cost dar sa fim seriosi cat putea sa coste inca cativa zeci de cm2 de plastic? Dupa mine e urat si mai ales la un break.
PS: La vechea Dacia 1310 TX (nefiind "full option" ca TLX) break din '89 haionul in interior era captusit tot cu un fel de carton da macar TOT!!!
Comment
Comment