If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pacat ca nu ai mers pe boxe de 16,5 erau ceva mai bune! La noul logan boxele din spate sunt in usi sau tot pe polita aceea din spate ca nu am apucat sa ma uit atent! Ce pot sa zic sa le bubui cu placere si fa o prezentare la masinuta in rubrica MyRide sa o vedem si noi!
P.S Eu vreau sa o vad live cand este timp intr-o zi!
la Modelul Acces nu am avut deloc boxe iar pe spate adica in usi sunt perfecte cele de 13 cm cum spuneam doar pe fata locasul este mai mare nu stiu exact cat. in fine eu sunt multumit fiind si incepator nu imi place sa dau muzica foarte tare doresc sa aud ce se intampla cu masina atunci cand conduc. trebuie sa imprumut un aparat foto sa fac niste poze la ea sper sapt viitoare.
Da este pe telescop, iar costul total cdplayer, boxe si montat a fost 750ron.
Asa dadeam 1000ron doar cdplayerul lor original numai vorbim de cumpararea boxelor,cablaj plus montajul cdplayerului.
eu atatia bani am avut la dispozitie mi-am luat si cauciucuri de iarna plus jenti, pe langa asta am facut asigurare alti bani, numere provizorii, trebuie sa-mi fac RAR dupa ce vin sapt viitoare actele, taxa de poluare, impozitul, rovinieta pe intreg anul sa ma scap si restul de cheltuieli.
eu sunt multumit de ea, ganditi bine deoarece sa fi cu toate actele la zi: numere, impozit, taxa poluare etc va mai costa 1000ron sau pe aproape.
Nu e adevarat! In tara lui Tonta si Cacarau???
Dinspre rusi vin doua rauri. Unul cu lapte, unul cu miere.
Noi la mijloc...Le dam lor bani sa aiba ce lua si baga in conturi.
Vorba unuia de isi zice chelu
"impozit pe tipete daca ai stat capra"
Pai daca o luai cu cd player de la inceput cat costa optiunea asta?
costa cu 900 de euro in plus optiunea cu CD player deoarece doar CD nu poti pune pe varianta de baza decat contra cost
@danhagiu
eu n-as da cu 900 de euro in plus pe varianta ambiance deoarece mie nu mi-ar folosi nimic din acele dotari care sunt supraevaluate.
-barele de protectie vopsite sunt chestie de gust si design
-jantele de otel sunt asemanatoare ca si calitate daca nu chiar identice diferind doar culoarea
-functia eco-mode care sa zici ca ar fi utila pe motorul 1.2 nu este valabila
-inchiderea centralizata iarasi e o chestie de confort dar pt cei care merg mai mult singuri, nu-i incomodeaza asa tare. Pentru mine cel putin nu este o justificare ca sa dau cu 900 de euro in plus
-geamurile electrice idem
-tetierele la fel
-la iluminarea portbagaj se trage un fir care cu tot cu manopera nu te poate costa mai mult de 50lei
-casetofonul il cumperi separat impreuna cu boxele si nu te ajunge mai mult de 800 lei dar fidelitatea este net superioara fata de ceea ce ofera Dacia standard.
-Pe mine unul tapiteria de la ambiance nu ma incanta deloc deoarece materialul de pe lateralele scaunelor de pe spatar este de culoare foarte deschisa si acolo se murdaresc cel mai repede iar huse nu folosesc pe scaune pentru ca nu-mi plac
-Plansa de bord este identica diferind "cromul" de pe aeratoare, ceasuri
-Iar bancheta rabatabila fractionar nu cred ca este un mare impediment...Cand ai nevoie o rabatezi toata...
Practic cu 200 de euro ti-ai rezolvat investitia pe un model standard Acces iar de 700 de euro iti iei si un set de jante cu cauciucuri de iarna o inmatriculezi si poate iti mai raman si bani de o plimbare...
@nemesradualin sa o stapanesti sanatos si cand ai timp fa-i un topic sa o vedem si noi!
Eu zic sa iei caroseria si pui tu pe urma ce vrei pe ea.
Pui o inchidere de 100ron pui un geam electric la fel la care ai gantie 1an si dupa se strica.
Si inca ceva vopsireau unei piese in service costa 100eur per bucata.
Cei 900 eur in plus meritau pe deplin .
Varianta "Acces" are protectia aceea impotriva zgomotului, pe capota motorului? As vrea sa stiu daca insonorizarea e la fel de buna pe toate echiparile. Multumesc.
Probabil au insonorizarea numai pe 0,9 deoarece sunt motoare mai galagioase avand distributia pe lant si motorul un pic mai dezechilibrat avand numai 3 pistoane.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment