Functia ESP pe LOGAN 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Iar despicam firul in patru? La masina mea de exemplu, pana si calculatorul e diferit fata de modelele dotate doar cu ABS, dar nu asta e ideea.

    Pe bord am doar buton ESP, nu intereseaza pe nimeni ce se intampla mai apoi, dupa ce apesi butonul ala (ca mai merge sau nu ASR, etc). Denumirea e generica.

    Comment


    • E topic de Logan II?
      Ai studiat să vezi ce ABS are x52, ce coduri, ce funcții?

      Singurul care despică firul ești tu.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Originally posted by stoicanu View Post
        Acum ca a venit zapada sa testam asr-ul
        Se vedem cine se plange de el ca a ramas inzapezit din cauza ca nu poate fi dezactivat.
        Eu am facut destule teste si este destul de permisibil in cazul in care vrei sa faci balans la masina

        eu cred ca ASR-ul ajuta, nu lasa roata sa patineze aiurea. Am vazut ca usor, usor te scoate dintr-o zapada in timp ce accelerezi.
        laureate 1.5l, albastru marin

        Comment


        • Daca citeam topicul cap coada nu mai scriam prostii la "probleme tehnice....", am vazut ca au patit-o si altii in iarna 2013, in concluzie ESP+ASR isi face treaba cu brio, problema este intre volan si scaun, cum a spus old_radu......inca nu am urcat o panta.....de "30grade"
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • Daca l-au pus acolo normal ca te ajuta la ce sa il dezactivezi ... doar daca vrei sa faci patinoar sub roti shi sa iesi doar impins si tras, parca e mai simplu sa iesi cu a doua si asr esp on....testat azi si iesit cu brio din troiene

            Comment


            • Sistemul este foarte slab - mai mult incuraca . Chiar si intr-o panta usoara daca derapezi putin si apuca sa se activeze sistemul i se reduce puterea motorului si pur si simplu cand ti-e lumea mai draga nu mai poti urca (o panta pe care cu loganul meu din 2007 o urc cu a 3-a!!!!!!!!!!!!) . Iesit din zapada = acelasi rezultat - daca zapada trece de 30 cm poti sa chemi vecinii. Am cauciucuri Continental de iarna noi.A reusit cineva pana la urma sa opreasca esp, a mers cineva cu masina in service sa cera dezactivare - pierzi garantie?

              Comment


              • Nu ti dezactiveaza nimeni nimic la masina,tine de siguranta masinii.La V.C.vei primi acelasi răspuns...
                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                Comment


                • Si eu tot cauciucuri continental detin. Cu a 2 de pe loc, masina porneste foarte usor, in schimb cu a 1, are tendinta sa derapeze si intra ASR si numai poti pleca.

                  Comment


                  • Originally posted by bobogeiu View Post
                    daca zapada trece de 30 cm poti sa chemi vecinii.
                    Păi la 30 cm îţi stă maşina suspendată. Zăpada îţi ajunge la mijlocul roţii, e de două ori garda. Văd tot felul de probleme, nu se pot urca pante de 30%, nu se poate ieşi din zăpadă de 30 cm. V-aţi luat până la urmă un autoturism, nu o utilitară făcută pentru mers în cele mai vitrege condiţii. Are şi autoturismul ăsta limite. De mers prin zăpadă şi noroi, se descurcă mai bine decât restul din clasă, asta nu văd cum asta s-ar traduce prin "ar trebui să meargă în orice condiţii".

                    Comment


                    • Problema apare ca un Logan fara ESP se comporta mai bine pe zapada mare, decat unul cu ESP.
                      De aici si dorinta unui buton ESP OFF. Nu are legatura cu cerinta de a concura un Touareg, pe zapada.
                      Probabil ca Dacia va introduce acel buton la modele viitoare, odata ce se va aduna un teanc mare de plangeri.

                      Comment


                      • la octavia de la serviciu egzista buton asr off, esp n-are
                        am incercat diferite combinatii si niciodata nu s-a descurcat mai bine fara asr
                        bine, nu comparam octavia fie ea si 2004 cu loganul ... e totusi altceva
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Laguna 2 n-a plecat din zapada/noroi fara a dezactiva ESP-ul. Deci e un lucru bun ca are buton de OFF.
                          Si ca sa nu mai apara unul care tot comenteaza pe aici ca e de vina piesa dintre volan si motor, precizez ca era aceeasi piesa, si cu ESP activ si cu ESP OFF.
                          Last edited by mr.K; 30 December 2014, 10:38.

                          Comment


                          • Daca inca incurcam ESPul cu ASRul e clar.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Originally posted by mr.K View Post
                              ..., precizez ca era aceeasi piesa, si cu ESP activ si cu ESP OFF.
                              Ai omis să precizezi: "piesa" fiind pe ON în ambele cazuri!

                              Comment


                              • Topicul e despre ESP.
                                ESP-ul la Logan e separat de ASR?

                                Ai omis să precizezi: "piesa" fiind pe ON în ambele cazuri!
                                Hahahahah, da, era LED-ul aprins.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google