Functia ESP pe LOGAN 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Cristi_Xp View Post
    ESP neavansat...si alte chestii de 3 lei.Suntem totusi in secolul 21.ESPul ala nu e facut de Dacia ,e facut de firme care studiaza si fac asa ceva , e imposibil sa nu functioneze cum a fost proiectat.

    aia cu sistemul avansat am zis-o eu si intr-adevar am zis-o cam din burta, foarte simplificat :P

    pe scurt ma refeream la ideea asr-ului (sistemele la vag mai au si alta denumire) care iti blocheaza roata care patineaza, dar nu-ti taie si acceleratia. tot din esp fac parte, dar in functie de masina, unele sisteme se pot decupla (ex. pe octaviile mai vechi poti mentine acceleratia si asr-ul sau cum s-o chema la vag iti blocheaza putin roata care patineaza de nebuna).

    esp-ul e bun in orice conditii de cele mai multe ori si e adevarat ca mai mult iesi din necaz cu esp decat fara.
    internal combustionizer

    Comment


    • #17
      Astazi, dupa o plimbarice ceva mai ampla pe ,,drumurile" laturalnice ale patriei am ajuns la concluzia ca nu esp-ul sau masina au fost sambata de vina ci abilitatile mele de sofer bland. Astazi pe un drum/aratura a facut fata la fel de bine ca un SUV, doar ca a trebuit sa ma dau ceva mai tare la masina. Daca o iei usurel ca in rodaj se inpotmoleste si greu mai pleci de acolo. Si una peste alta nici sambata nu am ramas in drum si nici n-am impins/tractat la golan. Asa ca e la fel de bun ca vechiul logan pe drumurile patriei.

      P.S. Eu am cauciucuri de vara Continental EcoContact 5. Pun pariu ca si acest factor influenteaza - negativ, nu pozitiv - performantele pe drumuri de piatra pline de mazga seminghetata.
      soselele din România au prea putin RAM si video pentru NFS

      Comment


      • #18
        Originally posted by pilifida View Post
        - eram sigur ca trebuie sa apara unu' care sa ridice in slavi esp-ul, neputand intelege ca unora poate nu le place, sau nu sunt obisnuiti cu asa ceva. De regula discutia degenereaza, sustinatorii esp-ului facandu-i pe ceilalti (in mod ironic evident) piloti de raliuri si alte cele.
        felicitari tu cel care esti impotriva tehnologiei ...ABS+ESP+TC asta are in spate o intreaga industrie automotive si zeci de ani de cercetare in care s-a concluzionat tocmai ca porcaria asta te ajuta nu te incurca.Faptul ca tie nu iti place, nu inseamna ca nu e util sau ca nu isi face treaba cum a fost proiectat sa si-o faca si anume sa te ajute sa te tina pe drum,sa puna cat de cat ok si gradat jos puterea etc...

        Originally posted by zeegermans View Post

        pe scurt ma refeream la ideea asr-ului (sistemele la vag mai au si alta denumire) care iti blocheaza roata care patineaza, dar nu-ti taie si acceleratia. tot din esp fac parte, dar in functie de masina, unele sisteme se pot decupla (ex. pe octaviile mai vechi poti mentine acceleratia si asr-ul sau cum s-o chema la vag iti blocheaza putin roata care patineaza de nebuna).
        nu iti blocheaza roata , ci transfera putere la cea care nu patineaza cum zicea mai sus.Puterea in principiu o transfera intre ele asadar invarte cat de putin si cealalta care patineaza.Toate iau gazul,ca asa sunt programate sa faca,ca doar asa pot pune doar un pic de putere jos.Si in curba daca intri prea tare si esti cu gazul jos nu ai deloc putere la roti.
        Last edited by Cristi_Xp; 25 March 2013, 22:03. Reason: Automerged Doublepost
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          Eu chiar nu inteleg cu te poate deranja un ESP.
          Este o protectie in plus.

          Daca merg ca un cioban, ma dau de garduri si cu si fara ESP, dar in conditiile in care merg defensiv si preventiv...ESP-ul chiar ajuta si poate evita evenimente nedorite.

          Comment


          • #20
            Cam asa sta treaba. ESP este genial daca ai o roata cu tractiune buna si una nu, dar daca ambele sunt cu tractiune zero, recte zapada afanata mare si esti in rampa, cam acolo ramai daca nu poti sa-l deconectezi. La fel stau lucrurile pentru noroi mare, fie pe plat fie in rampa.
            In rest, este superior abilitatilor a 99,99% dintre utilizatorii masinii respective la gasit si pastrat tractiunea.

            LE > pe majoritatea nu ii duce capul, la plecarea de pe loc in conditii dificile, sa patineze ambreiajul mai mult ca sa permita sistemului sa-si faca treaba. Eliberand ambreaiajul rapid nu fac decat sa-si omoare motorul instant. Cam asta-i buba necunoscatorului.
            Last edited by dr_mke; 26 March 2013, 00:21.
            sigpic

            Comment


            • #21
              La Kia ai buton de dezactivare dar imediat ce treci de 40kmh se activeaza.
              Mi se pare cea mai buna solutie.

              Comment


              • #22
                @Cristi_xp: nu sunt neaparat impotriva chestiilor astea, dar consider ca un buton de decuplare e vital. Cunosc 5 persoane care au facut accident din cauza ABS-ului. Pe distante scurte (de ordinul metrilor), fara abs, masina se opreste mult mai repede. In alte cazuri ESP-ul te incurca. La duster am avut cateva impotmoliri, din care, ca sa ies a trebuit sa decuplez ESP-ul, ca altfel nu as fi iesit de acolo. Totodata la pornirea de pe loc in zapada, iarasi ARR-ul sau cum puii mei ii zice incurca groaznic, existand riscul sa trebuiasca sa fi impins. Toate chestiile astea au fost testate de mine si confirmate de multe ori, asa ca nu vorbesc din flori. ESP-ul iarasi are un stil haotic in care intra: am fost cu duterul pe un drum pe care era doar gheata, tineam de volan de numa fiindca imi fugea masina non stop si nu a intrat deloc esp-ul desi ar fi trebuit sa intre non stop. La un golf 6, am coborat niste serpentine cu viteza foarte mare (consum mediu golf 6=5 l la suta, eu am scos IN COBORARE 6 la suta - asta ca sa va dati seama de viteza) si nu a intrat decat la ultima serpentina. Ca sa concluzionez in experienta mea: ABS - pe distante mici (pana in 10 metri) daca intra risti sa te tamponezi cu cel din fata, pe distante mari e inutil, deoarece oricine in conditii de ploaie sau alte chestii ar trebui sa isi adapteze viteza pentru "neprevazut". ESP - nu a intrat deloc cand a fost nevoie. ARR (sau cum ii zice) - a incurcat la pornirile facute pe drumuri inzapezite. Toti astia care ii dati inainte cu tehnologia din spate, incercati pe pielea voastra si dupa ridicati in slavi. Ca asa e si cu E-urile din alimente. Se folosesc de zeci de ani, dar SUNT cancerigene, nefiind bune pentru organism.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                  Comment


                  • #24
                    Ce tampiti astia de la Bosch, TRW, Ferodo, Ate, Continental si altii ca au investit sute de milioane in dezvoltarea sistemelor ABS si ESP. Sa le faca eficiente si sigure pentru noi.

                    De banii aia puteau sa plateasca un pitic care sa stea sub frana si sa impinga in sus pedala.

                    Comment


                    • #25
                      - bai einstein, le-ai testat tu si ai comparat sa vezi cum e mai bine?
                      - mananca ma numa' margarina cu E330, dupa cum am zis, ca si industria asta are decenii in spate, sa vedem in cat timp dai in cancer!
                      - in chestiile astea, procente bune din adevar sunt datorate marketingului. Ca acum trebuie sa iasa o masina in evidenta cu ceva in fata concurentei. Si evident sunt multi care pun botu'. Inca o data, ma repet, poate chiar nu intelegi ce zic: or fi bune in anumite situatii nu zic nu, dar: jumate e marketing, trebuie un buton de decuplare pentru cine nu vrea. Ti-am dat exemple in care nu au functionat cum trebuie. Tu in afara de remarci goale poti veni cu un contraargument viabil? pana nu poti discuta rational, tine-ti replicile astea neargumentate pentru tine.
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by pilifida View Post
                        trebuie un buton de decuplare pentru cine nu vrea.
                        Ghinion...special pentru tine...nu se poate

                        Comment


                        • #27
                          - s-au inventat sigurantele, spre marele noroc al celor putini
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Renault avea alta politica inainte, de exemplu la Laguna 2 este buton de ESP OFF. Si fara sa decuplezi ESP-ul, nu pleca de pe loc pe zapada mare, fiind si joasa.

                            Comment


                            • #29
                              Si daca la tractiune fata o mai pacalesti cumva, pe tractiune spate lucrurile sunt si mai dramatice cu ESP-ul pornit prin zapada . Tocmai d-aia exista si optiunea dinamica pentru ESP/ASR, adica nu mai taie puterea de la roti cand simte ca face overspin, motivatia constructorului fiind tocmai faptul ca in anumite situatii, ai nevoie de acest lucru pe drumurile cu zapada sau noroi.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by pilifida View Post
                                - bai einstein, le-ai testat tu si ai comparat sa vezi cum e mai bine?
                                - mananca ma numa' margarina cu E330, dupa cum am zis, ca si industria asta are decenii in spate, sa vedem in cat timp dai in cancer!
                                - in chestiile astea, procente bune din adevar sunt datorate marketingului. Ca acum trebuie sa iasa o masina in evidenta cu ceva in fata concurentei. Si evident sunt multi care pun botu'. Inca o data, ma repet, poate chiar nu intelegi ce zic: or fi bune in anumite situatii nu zic nu, dar: jumate e marketing, trebuie un buton de decuplare pentru cine nu vrea. Ti-am dat exemple in care nu au functionat cum trebuie. Tu in afara de remarci goale poti veni cu un contraargument viabil? pana nu poti discuta rational, tine-ti replicile astea neargumentate pentru tine.
                                "Bai Einstein" am testat eu mai multe decat ai testat tu vreodata (ca prea te dai rotund), si ce zici matale tine de simturi.
                                E adevarat ca te incurca putin la franare, insa doar in cazul in care zapada este afanata. Cu alte cuvinte, fara ABS reusesti sa intri "sub" zapada si sa ai contact cu astfaltul. Ce te faci daca sub zapada e gheata? Mai reusesti sa faci vreo manevra de evitare? Mai faci un rahat, ca vei tine rotile bracade, iar masina o va tine pe traiectoria ei...
                                In cazul a ce ai testat dumneata cu Esp-ul, problema este cam la fel: cum reusesti sa decizi dumneata cand trebuia sa intre ESP?
                                De unde stii cand aveai aderenta si cand nu?
                                Te-ai dat de-a latul si n-a intervenit? Te-ai rasturnat si n-a intervenit?
                                Sau care-s argumentele alea supreme pe care le invoci, ca vad ca faci mistouri unde nu trebuie.

                                LE: problema se rezolva simplu pentru dumneata: scoate siguranta si gata. Daca n-ai nevoie, elimina-l.
                                Last edited by Cezar; 26 March 2013, 13:33.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google