Functia ESP pe LOGAN 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    - scuze de off topic: daca are senzxor doar de blocare a rotii atunci la esp cum isi da seama ca masina derapeaza? ia gandeste-te la asta asa un pic. Are si senzori care monitorizeaza traiectoria: daca tu pui frana, virezi si masina merge tot drept atunci intervine abs-ul si deblocheaz rotile. Daca nu aluneci nu e nevoie sa intre
    - niki: mie imi zici ca debitez inpetii. ok sa zicem ca le debitez. Dar cand zice mr.k sau altii ca loganul e lighean, carutza, ca noua ne place ca am sarit de la 1300 la logan, atunci de ce nu te sesizezi sa i jignesti si pe respectivii? pot sa iti arat mii de posturi in care respectivii nu au fost nici macar atentionati sa nu mai jigneasca marca pe care o avem. si acum ca ne contrazicem in chestii tehnice sariti toti cu jignirile.
    PT RAZVY - geniul care sustien ca sunt senzori DOAR IN ROATA: ia uite-te EINSTIN ACILEA CE ZICE:
    "Modern electronic stability control systems are an evolution of the ABS concept. Here, a minimum of two additional sensors are added to help the system work: these are a steering wheel angle sensor, and a gyroscopic sensor. " IA VEZI ce e asta? ANGLE SENSOR si GYROSCOPIC SENSOR pe LANGA cel de BLOCARE tocmai PENTRU MONITORIZAREA TRAIECTORIEI
    - daca nu monitorizeaza decat blocarea de ce puii mei ar baga giroscop in sistem ha?
    Last edited by pilifida; 26 March 2013, 16:46.
    sigpic

    Comment


    • #47
      ABS si ESP n-au nimic in comun. Unul face ca roata sa nu se blocheze iar celalalt face ca masina sa nu iti fuga de cur atat cat se poate.
      Inca o chestie, nu ESP iti taie gazul si incetineste roata care patineaza ci sistemul numit ASR.
      Gata cu offtopicul, mai rasfoieste pe gugal si pe videouri pe youtube ca nu e mare inginerie.
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #48
        Abs-ul si ESP-ul lucreaza impreuna in situatia pe care o prezinti. ESP-ul sesizeaza ca derapezi, iar ABS-ul franeaza roata care trebuie, in caz ca trebuie.
        soselele din România au prea putin RAM si video pentru NFS

        Comment


        • #49
          Originally posted by 827sam View Post
          ABS si ESP n-au nimic in comun. Unul face ca roata sa nu se blocheze iar celalalt face ca masina sa nu iti fuga de cur atat cat se poate.
          Inca o chestie, nu ESP iti taie gazul si incetineste roata care patineaza ci sistemul numit ASR.
          Gata cu offtopicul, mai rasfoieste pe gugal si pe videouri pe youtube ca nu e mare inginerie.
          senzorii pe care i-am enumerat in plus sunt la ABS aici nu mai vorbesc de ESP. Ce imi zici de ESP cand iti descriu ce e la ABS?
          sigpic

          Comment


          • #50
            NU, absul intervine doar cand franezi. Cand fuge de cur intr-o curba intervine esp franand rotile independent, in cazul asta ABS doarme.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #51
              Pai intervine cand franezi.dar cand franezi si ai efevtu de sanie. Ca nu.iti.intervine la orice frana. Sau tie de cate ori apesi frana iti sare inapoi?

              Alunecarea ca si sania nu e egala cu.derapaju mama zmeului de treaba. Eu ma opresc aici. Spor ;)
              Last edited by pilifida; 26 March 2013, 16:54. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic

              Comment


              • #52
                Originally posted by pilifida View Post
                "Modern electronic stability control systems are an evolution of the ABS concept. Here, a minimum of two additional sensors are added to help the system work: these are a steering wheel angle sensor, and a gyroscopic sensor. " IA VEZI ce e asta? ANGLE SENSOR si GYROSCOPIC SENSOR pe LANGA cel de BLOCARE tocmai PENTRU MONITORIZAREA TRAIECTORIEI
                - daca nu monitorizeaza decat blocarea de ce puii mei ar baga giroscop in sistem ha?
                Chit ca risc sa-mi iau ban, iti spun direct: Esti batut in cap frate!
                ce treaba lu'dracu are ESC cu ABS?
                Scrie clar ca ESC-ul modern e o evolutie a ABS-ului. Deci de ce naiba le amesteci jur ca nu inteleg.
                ABS-ul intervine strict cand franezi, nu are treaba cu derapatul.
                Last edited by Razvy; 26 March 2013, 16:57.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by pilifida View Post
                  - sa nu blocheze roata cand nu ai aderenta (adica atunci cand aluneci) si sa poti vira. Daca esti pe asfalt si vrei sa opresti brusc paan la ZERO km pe ora nu are de ce sa intre ca tu nu derapezi si oprirea se face direct si fara alunecare (efect de sanie).

                  Daca vrei sa opresti brusc pe asflat fara abs se face cu alunecare.
                  http://www.tutorialelogan.ro/in urma trimiterii a 3 email-uri catre vocea clientului am primit si raspunsuri:1)"Referitor la intrebarea dumneavoastra, va com...

                  filmulet sa vezi cu ochii tai. Daca loganul acesta avea abs pe toata franrea asta intra abs-ul!

                  Comment


                  • #54
                    "Modern electronic stability control systems are an evolution of the ABS concept. Here, a minimum of two additional sensors are added to help the system work: these are a steering wheel angle sensor, and a gyroscopic sensor."
                    Cica baietii astia zic asa: ca ESC-ul sau ESP-ul (electronic stability program) reprezinta o evolutie a sistemului ABS ce consta in adaugarea (in plus, da, fata de ABS?!) a 2 senzori - unul pt. pozitia volanului si altul giroscopic - necesari pentru reglarea stabilitatii dinamice a autovehiculului.
                    Bun.
                    ABS-ul tine doar de franare, adica ajuta la controlarea si reglarea progresiva a franarii pe suprafete neaderente.
                    ESP-ul, inclus in ABS, ajuta le mentinerea traiectoriei, cum am zis si mai sus.

                    ABS fara ESP se poate, da' invers nu. E destul de clar?
                    If it ain't broke, don't fix it!

                    Comment


                    • #55
                      ok. am sesizat si eu greseala pe care am facut-o la citat. Atunci cum explicati ca pe gheata abs-ul intra mult mai repede si mai des decat in alte situatii? Ca rotile se blocheaza la fel la franarea si pe asfalt si ep gheata, nu are cum sa isi dea seama doar dupa asta
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Totul tine de aderenta, pe gheata aderenta tinde spre zero deci cum calci frana cum sesizeaza abs ca roata se blocheaza, nu e normal ?
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • #57
                          facepalm.jpg
                          If it ain't broke, don't fix it!

                          Comment


                          • #58
                            Si doar ca o scurta completare la cele spuse de Niki ... franarea pe roata este actionata prin senzorii de ABS. Cred ca s-ar putea monta un sistem de ESP fara ABS dar ar fi total degeaba. Ai putea stii doar daca masina a iesit sau nu de pe traiectoria imprimata de sofer -prin actionarea volanului - si cam atat; masina nu ar putea corecta traiectoria fara ABS.
                            Merci

                            Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                            sigpic
                            This is My Ride!
                            !Visit and enjoy!

                            Comment


                            • #59
                              - pai stai mai si pe asfalt nu se blocheaza roata la fel la franare? atunci cum isi da el seama pe care suprafata e mai mica aderenta?
                              - niki eu ti-am mai zis: daca ai fi la fel de activ cand suntem facuti varza de niste useri cu alte masini, care discrediteaza tot ce tine de logan ce bine ar fi
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Sa moara caii lu Vitriol, gata, nu mai pot.
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google