Iti dau dreptate...Intr-adevar uneori incurca si ABS-ul si ESP-ul insa sunt mai mult decat folositoare si este extrem de mica rata cand te incurca. Si Laguna de care povestesti poate nu era echipata corespunzator si atunci "nu vroia domnule s-o ia din loc ).Intr-adevar cand ai posibilitatea de a decupla ESP-ul poti face o proba la plecarea de pe loc sa vezi daca te ajuta, fapt pt care ai si reusit accelerand-o pana "i-au sarit pistoanele prin capota "Ai prins un pic de aderenta si ala a fost un lucru care te-a ajutat sa o iei din loc.
Chiar vazusem 2 cazuri in acelasi loc zilele trecute pe un drum drept cu gheata. Un Kalos n-a putut pleca de pe loc si patina continuu(nu avea ESP).A trebuit sa coboare din masina si sa impinga de ea. Un golf 5 in acelasi loc a plecat fara nici cea mai mica problema vazandu-se cum lucra ESP-ul distribuid forta pe roti...
ESP-ul si ABS-ul te incurca doar in momentul cand ai putea accelera brusc ca sa "iei un pic din zapada" sa ajungi la asfalt si ABS-ul la franare cand ai avea posibilitatea sa prinzi asfaltul repede, altfel nu te poti descurca mai bine fara cele 2 sisteme...
PS: sunt destule filmulete pe youtube in care demonstreaza acest lucru...
Aici este unul la repezeala:
Chiar vazusem 2 cazuri in acelasi loc zilele trecute pe un drum drept cu gheata. Un Kalos n-a putut pleca de pe loc si patina continuu(nu avea ESP).A trebuit sa coboare din masina si sa impinga de ea. Un golf 5 in acelasi loc a plecat fara nici cea mai mica problema vazandu-se cum lucra ESP-ul distribuid forta pe roti...
ESP-ul si ABS-ul te incurca doar in momentul cand ai putea accelera brusc ca sa "iei un pic din zapada" sa ajungi la asfalt si ABS-ul la franare cand ai avea posibilitatea sa prinzi asfaltul repede, altfel nu te poti descurca mai bine fara cele 2 sisteme...
PS: sunt destule filmulete pe youtube in care demonstreaza acest lucru...
Aici este unul la repezeala:
Comment