Functia ESP pe LOGAN 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by laur_cos View Post
    Eu de aproape 4 ani de cand am masina, nu am dezactivat niciodata dsc-ul si nu am ramas, din contra, eu zic ca numai m-a ajutat. Zicea si Cristi_XP pe aici, daca nu ai anvelope de iarna potrivite, atunci da, la plecarea de pe loc te incurca, dar cu anvelope premium e alta treaba. Daca vreti sa va jucati pe zapada, lasati masina pe liber
    L.E. Cand am cumparat masina, ESP-ul a fost un factor de decizie vital la mine, cele care nu aveau optiunea asta le eliminam din lista si vad ca acum unii se plang de acest sistem...
    Poti sa ai mama anvelopelor de iarna, daca reusesti s-o impotmolesti bine, doar balansul te mai poate scoate, si nici ala cateodata. Tocmai la asta s-au gandit si producatorii, si de asta unii dintre ei au pus functia de dezactivare.
    Nu se plange nimeni de acest sistem, doar de lipsa functiei de dezactivare.
    Last edited by Nepotu123; 1 May 2013, 00:16.

    Comment


    • #92
      Confirm!
      Cand esti in zapada mare si rogi 2 trecatori sa te ajute sa iesi - adica sa te impinga- doar din balans poti scoate masina de acolo.
      Ori daca ai ESP ul activat- adio balans.
      Intr-adevar la zapada mai mica, urcat panta cu zapada pe ea/ghetus- ESP ul te ajuta destul de mult si mai precis TCS ul care nu te lasa sa patinezi.
      Saab 9-5 Aero

      Comment


      • #93
        Asta e, dai la lopata sa faci din zapada mare zapada mica si iesi.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #94
          Loganul nu e facut sa intri in zapada mare gen 60cm.
          Acum cateva zile am ajutat pe cineva sa iasa din noroi , avea un logan 1, am intrat dupa el si datorita asr-ului am reusit sa iesim amandoi.
          Era dupa o ploaie torentiala si se facuse cei 10 cm de noroi si aluneca de mama focului.
          Nu mai vorbesc de balans ca practic masina nu se misca deloc , asa ca nu avea cum sa ii faca balans.
          Am avut un pic de frica ca voi ramane si eu dar nu a fost sa fie.
          Ori ce s-ar spune sistemele astea suplimentare sunt bune sa le ai.
          sigpic

          Comment


          • #95
            ""Cunosc 5 persoane care au facut accident din cauza ABS-ului. Pe distante scurte (de ordinul metrilor), fara abs, masina se opreste mult mai repede.""" Ce am mai ras ! )) DInpotriva abs.ul e sa poti frana mai rapid,fara abs mergi sanie.

            Comment


            • #96
              A reusit cineva sa dezactiveze ESP-ul?
              Am facut un test astazi , am scos siguranta de la ABS-ESC,contactor stop si de la ESC si surpriza , masina nu mai porneste.
              Am pus inapoi siguranta de pe ABS-ESC,contactor stop masina a pornit ier dupa am scos din nou siguranta in timp ce motorul mergea si nu sa oprit.
              In bord erau aprinsi mortorii luminos de la ABS si ESC si am plecat la teste pe un teren nisipos.
              Surpriza toate functionau ca si cum nimic nu sa intamplat inclusiv ABS-ul.
              Cum mama lui putem dezactiva ESC-ul si ASR-ul?
              sigpic

              Comment


              • #97
                Cruise Control / Limitatorul de viteza "da" + pe doi pini din BCM(90%) sau UCE(10%). Posibil si la ESP off sa fie o masa sau un + pe un pin de la BCM si/sau ABS. Mai sapam.

                P.S. La Duster cum e?
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #98
                  Daca reusesti ceva astept o veste
                  sigpic

                  Comment


                  • #99
                    ...ce bine era cu OLTCITUL, daca patina roata in zapada, trageam putin frana de mana si trageau amandoua la fel.
                    Mereu m-am ajutat de acest truc, frana de mana fiind pe rotile fata...
                    "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

                    Comment


                    • Cel mai tare ESP.
                      sigpic

                      Comment


                      • nu toate oltcit-urile aveau frana de mana pe fata. oricum, se poate aplica si la loganurile mai vechi trucul asta, in sensul ca bagi in viteza, o tii accelerata putin si franezi f. putin cu piciorul stang. se zmunceste, dar functioneaza (important e sa nu incercati prima data sa franati cu stangul, cand ramaneti blocati, ca o sa opriti motorul de tot; tendinta e sa apesi tare cu stangul, ca pe pedala de ambreiaj).
                        internal combustionizer

                        Comment


                        • Originally posted by zeegermans View Post
                          nu toate oltcit-urile aveau frana de mana pe fata...
                          Eu am avut 12 TRS si avea discurile sus..
                          "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

                          Comment


                          • Azi am reusit sa opresc ABS-ul ESP-ul.
                            Tragi max volan , de preferat dreapta, tagi max frana de mana si faci cerculetze pana apare eroarea in bord.
                            Nu dureaza foarte mult si raman dezactivate aprox 30min dupa care revine la normal.
                            sigpic

                            Comment


                            • Ai ametit de tot senzorul giroscopic si de acceleratie laterala...

                              Comment


                              • L-am omorat dar am simtit si eu cum pleaca 0.9 de pe loc fara sistemele alea si am ramas placut impresionat.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google