Functia ESP pe LOGAN 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ce nu studiezi o schema de Duster 4x4, eventual Laguna cu buton de ESP off?

    Comment


    • Crezi ca nu am facut sapaturi pe scheme de x79(duster ph1). E de dat o masa, problema e daca calulatorul de ABS/ESP/ASR stie sa o interpreteze. Vorbim totusi de un sistem de siguranta al masinii.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Duster are esp BOSCH, loganul paremise ca ar avea Conti....
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Cand spui ESP te referi la partea mecanica sau la partea electronica?
          Se lucreaza la posibilitatea de oprire a esp-ului.
          Cea mai buna varianta ramane tot cea cu anularea unui senzor de abs .
          sigpic

          Comment


          • La Logan II BCM e Continental T4. La Duster ph 2 e identic. ABS-ul cred(90%) ca e(ca a ramas) bosch.

            ABS fizic include in soft ESP si ASR.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Pai cam asa este deoarece Continental nu face sisteme de franare.
              Daca nu ma insel au fabrica undeva pe langa Sibiu si fac module electronice pentru diferite marci( chiar si pe Sclass am gasit module Made in Romania Continental)
              sigpic

              Comment


              • Am vreut sa profit de vremea de afara si am facut cateva teste la ASR-ESP.
                Concluzia , sistemul este destul de permisibil si nu actioneaza instant la plecarea de pe loc daca rotile patineaza chiar am reusit sa intru in balas cu masina .
                sigpic

                Comment


                • Din tester nu se poate "bifa" ESP off ?

                  Comment


                  • in concluzie d-le stoican,face fata la zapada dupa parerea d-ta?

                    Comment


                    • Esp-ul de la logan isi face treaba cu brio. Intra doar atunci când vede ca soferul accelereaza ca prostu`. Daca ai piciorul fin poti face balans fara probleme, fara sa se aprinda martorul esp in bord. Cine spune ca nu a putut pleca de pe loc, cu loganul, din cauza esp-ului, vorbeste aiurea. Concluzie e ca e util si nu are nevoie de buton OFF.
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by MihaiiahiM View Post
                        Esp-ul de la logan isi face treaba cu brio. Intra doar atunci când vede ca soferul accelereaza ca prostu`. Daca ai piciorul fin poti face balans fara probleme, fara sa se aprinda martorul esp in bord. Cine spune ca nu a putut pleca de pe loc, cu loganul, din cauza esp-ului, vorbeste aiurea. Concluzie e ca e util si nu are nevoie de buton OFF.
                        Si-l face bine dar pe timpu asta parca ar avea nevoie de un buton OFF pentru putina nebunie prin zapada :P

                        Comment


                        • Te poti juca cu masina fara probleme. Poti face cerculete pana ametesti, treaba e sa nu accelerezi aiurea, fara rost, adica sa te invarti cu masina pe zapada si sa ai motorul in 3000 ture, merge sa te invarti si cu 1500-2000 fara probleme.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by Cromatic View Post
                            Din tester nu se poate "bifa" ESP off ?
                            Doar asa se poate deconecta ESP-ul fara alte nebunii - sigurante chestii d-astea.

                            Originally posted by MihaiiahiM View Post
                            Esp-ul de la logan isi face treaba cu brio. Intra doar atunci când vede ca soferul accelereaza ca prostu`. Daca ai piciorul fin poti face balans fara probleme, fara sa se aprinda martorul esp in bord. Cine spune ca nu a putut pleca de pe loc, cu loganul, din cauza esp-ului, vorbeste aiurea. Concluzie e ca e util si nu are nevoie de buton OFF.
                            asta pot sa o confirm si eu ... am reusit sa-i fac balans fara sa intre esp-ul. totul e sa stii cum sa controlezi ambreajul si acceleratia in asa fel incat sa nu turezi motorul inutil. plus ca masina stie sa adapteze si cuplul la roata functie de ce ii ceri tu.
                            Last edited by M.FLORIN; 25 January 2014, 17:53. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpic
                            This is My Ride!
                            !Visit and enjoy!

                            Comment


                            • Originally posted by costin_aph View Post
                              in concluzie d-le stoican,face fata la zapada dupa parerea d-ta?
                              Face fata destul de bine.
                              Cum s-a mai spus nu este novoie sa il opresti daca nu accelerezi inutil masina.
                              Daca vrei nebunii o ametesti pana intra in eroare sistemul si dupa ii dai bice.
                              sigpic

                              Comment


                              • Mi se pare ca daca tragi frana de mana o pozitie, doar cat sa se aprinda becu in bord, practic, ESP-ul nu mai functioneaza

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google