Originally posted by dr_mke
View Post
Functia ESP pe LOGAN 2
Collapse
X
-
Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb
-
Gata am reusit sa opresc ESP-ul( impreuna cu ABS-ul si ASR-ul) foarte simplu, deschizi capota si scoti mufa de la calculatorul de ABS.
Dupa ce faci aceasta manevra directia se intareste mai mult decat de obicei si cateva functii ale C.B. -ului nu mai sunt functionalesigpic
Comment
-
De ce tineti neaparat sa opriti ESP-ul ?
V-ati uitat prea mult la Top-Gear la testele alea pe aeroport la Lambo sau Porsche , Ferrari si altele asemenea deconectau ESP-ul pentru spectacol ( derapaje, sub sau supravirari controlate si alte nebunii ... ) ?
Voi faceti teste cu masina proprie pe pielea voastra ?
Credeti ca Hammond sau Clarkson la masina personala, in drum spre casa, pe autostrada decupleaza ESP ?
Citeva intrebari care nu merita atentie sau raspuns ......
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostGata am reusit sa opresc ESP-ul( impreuna cu ABS-ul si ASR-ul) foarte simplu, deschizi capota si scoti mufa de la calculatorul de ABS.
Dupa ce faci aceasta manevra directia se intareste mai mult decat de obicei si cateva functii ale C.B. -ului nu mai sunt functionale
stiti voi filmul
Comment
-
Cu ultima fraza ai perfecta dreptate.
Cat despre apa la mufa, am desfacut numai pentru teste si am sa mai desfac la momentul potrivit.
Nu merg cu ea desfacuta ca nu am dece.
Multumesc de informare.
Originally posted by skd_ozenel View Postasta in mers sau....? adica, bruce willis a scos siguranta in mers la un mertan...
stiti voi filmulsigpic
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostPai cam asa este deoarece Continental nu face sisteme de franare.
Daca nu ma insel au fabrica undeva pe langa Sibiu si fac module electronice pentru diferite marci( chiar si pe Sclass am gasit module Made in Romania Continental)
Cat despre sistemul ESP - principul este destul de simplu: exista un senzor pe coloana de directie(pentru a sti pozitia volanului) si un senzor (sau grup de senzori) plasat cat mai central in masina care simt directia de mers reala - daca se constata o abatere a directiei de mers reale fata de directia de mers dorita (data de pozitia volanului) atunci se fac ajustari cu ajutorul sistemului ABS prin blocarea rotilor corespondente astfel incat sa se readuca masina pe directia dorita ( cea data de volan)RTFM
Comment
-
o fi nu zic nu, dar daca nu e pe mijlocul masinii trebuie luat in considerare un ofset - gandeste-te ca senzorul principal este un senzor ce simte viteza de rotatie in jurul axei z (e de preferat sa te raportezi la mijlocul masinii), plus ca unitatea de control ABS este prin compartimentul motor si acolo ai vibratii mai mari si alte regimuri de temperatura - tendinta la toti constructorii sa migreze acesti senzori pe unitatea centrala airbag.RTFM
Comment
-
Originally posted by dadan View Posto fi nu zic nu, dar daca nu e pe mijlocul masinii trebuie luat in considerare un ofset - gandeste-te ca senzorul principal este un senzor ce simte viteza de rotatie in jurul axei z (e de preferat sa te raportezi la mijlocul masinii), plus ca unitatea de control ABS este prin compartimentul motor si acolo ai vibratii mai mari si alte regimuri de temperatura - tendinta la toti constructorii sa migreze acesti senzori pe unitatea centrala airbag.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostGata am reusit sa opresc ESP-ul( impreuna cu ABS-ul si ASR-ul) foarte simplu, deschizi capota si scoti mufa de la calculatorul de ABS.
Dupa ce faci aceasta manevra directia se intareste mai mult decat de obicei si cateva functii ale C.B. -ului nu mai sunt functionale
Cred ca exista o posibilitate mare, sa existe ceva erori daca anumiti senzori/componente nu mai transmit informatii despre starea lor.
Comment
Comment