Functia ESP pe LOGAN 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dr_mke View Post
    Daca ESP nu.poate corecta traiectoria masinii spre directia dorita, va incerca corectarea spre directia actuala de inaintare a vehiculului pt impact cu zona frontala si evitarea unui impact cu laterala, la care protectia este mult mai slaba.
    Eu nu am vazut asta in nici o strategie de corectie ESP. Cine dicteaza momentul in care ESP ul renunta la traiectoria dorita si hotaraste treaba cu directia de impact?
    Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
    Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

    Comment


    • Gata am reusit sa opresc ESP-ul( impreuna cu ABS-ul si ASR-ul) foarte simplu, deschizi capota si scoti mufa de la calculatorul de ABS.
      Dupa ce faci aceasta manevra directia se intareste mai mult decat de obicei si cateva functii ale C.B. -ului nu mai sunt functionale
      sigpic

      Comment


      • Vezi sa nu-ti intre apa in mufa aia.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Pai directia e legata de ESP, iar info viteza e dat de ABS-ESP pe CAN deci pierzi info viteza, la TdB si Medianav.
          Nu s-a aprins martorul cu alte defectiuni electrice?
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • De ce tineti neaparat sa opriti ESP-ul ?
            V-ati uitat prea mult la Top-Gear la testele alea pe aeroport la Lambo sau Porsche , Ferrari si altele asemenea deconectau ESP-ul pentru spectacol ( derapaje, sub sau supravirari controlate si alte nebunii ... ) ?
            Voi faceti teste cu masina proprie pe pielea voastra ?
            Credeti ca Hammond sau Clarkson la masina personala, in drum spre casa, pe autostrada decupleaza ESP ?

            Citeva intrebari care nu merita atentie sau raspuns ......

            Comment


            • Originally posted by stoicanu View Post
              Gata am reusit sa opresc ESP-ul( impreuna cu ABS-ul si ASR-ul) foarte simplu, deschizi capota si scoti mufa de la calculatorul de ABS.
              Dupa ce faci aceasta manevra directia se intareste mai mult decat de obicei si cateva functii ale C.B. -ului nu mai sunt functionale
              asta in mers sau....? adica, bruce willis a scos siguranta in mers la un mertan...
              stiti voi filmul

              Comment


              • Cu ultima fraza ai perfecta dreptate.
                Cat despre apa la mufa, am desfacut numai pentru teste si am sa mai desfac la momentul potrivit.
                Nu merg cu ea desfacuta ca nu am dece.
                Multumesc de informare.

                Originally posted by skd_ozenel View Post
                asta in mers sau....? adica, bruce willis a scos siguranta in mers la un mertan...
                stiti voi filmul
                Numai in mesc dupa ce m-am catarat pana in compartimentul motor pentru a scoate mufa de la pompa ABS
                Last edited by stoicanu; 5 May 2014, 18:22. Reason: Automerged Doublepost
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by stoicanu View Post
                  Pai cam asa este deoarece Continental nu face sisteme de franare.
                  Daca nu ma insel au fabrica undeva pe langa Sibiu si fac module electronice pentru diferite marci( chiar si pe Sclass am gasit module Made in Romania Continental)
                  Continental face toate sistemele electronice de pe o masina - a cumparat Siemens VDO acum multi ani si avea si vechiul Temic , din cate stiu eu fac si unitatea centrala de airbag de Logan -cel putin pentru Logan1 se facea la fabrica de la Sibiu iar pentru Logan 2 e posibil sa se faca la fabrica din Timisoara (developmentul e la Timisoara).

                  Cat despre sistemul ESP - principul este destul de simplu: exista un senzor pe coloana de directie(pentru a sti pozitia volanului) si un senzor (sau grup de senzori) plasat cat mai central in masina care simt directia de mers reala - daca se constata o abatere a directiei de mers reale fata de directia de mers dorita (data de pozitia volanului) atunci se fac ajustari cu ajutorul sistemului ABS prin blocarea rotilor corespondente astfel incat sa se readuca masina pe directia dorita ( cea data de volan)
                  RTFM

                  Comment


                  • Si mai sunt si senzori ABS care monitorizeaza rotatiile fiecarei roti.
                    sigpic

                    Comment


                    • Senzorul de giratie e in blocul ABS acum, nu mai e in centrul masinii.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • o fi nu zic nu, dar daca nu e pe mijlocul masinii trebuie luat in considerare un ofset - gandeste-te ca senzorul principal este un senzor ce simte viteza de rotatie in jurul axei z (e de preferat sa te raportezi la mijlocul masinii), plus ca unitatea de control ABS este prin compartimentul motor si acolo ai vibratii mai mari si alte regimuri de temperatura - tendinta la toti constructorii sa migreze acesti senzori pe unitatea centrala airbag.
                        RTFM

                        Comment


                        • Este in acelas loc sub suportul de pahare prins foarte bine de caroseria masini in fata manetei de viteza.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by dadan View Post
                            o fi nu zic nu, dar daca nu e pe mijlocul masinii trebuie luat in considerare un ofset - gandeste-te ca senzorul principal este un senzor ce simte viteza de rotatie in jurul axei z (e de preferat sa te raportezi la mijlocul masinii), plus ca unitatea de control ABS este prin compartimentul motor si acolo ai vibratii mai mari si alte regimuri de temperatura - tendinta la toti constructorii sa migreze acesti senzori pe unitatea centrala airbag.
                            Cer scuze, nu l-am mutat eu. Aia de la Continental....
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Originally posted by stoicanu View Post
                              Gata am reusit sa opresc ESP-ul( impreuna cu ABS-ul si ASR-ul) foarte simplu, deschizi capota si scoti mufa de la calculatorul de ABS.
                              Dupa ce faci aceasta manevra directia se intareste mai mult decat de obicei si cateva functii ale C.B. -ului nu mai sunt functionale
                              Sunt curios cate erori o sa ai la urmatoarea intrare in service.
                              Cred ca exista o posibilitate mare, sa existe ceva erori daca anumiti senzori/componente nu mai transmit informatii despre starea lor.

                              Comment


                              • si ce daca ar avea erori istorice? Are omu' interfata, le poate sterge, sau le lasa acolo, care-i deranju?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google