If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sunt functii soft diferite configurabile via ddt+derelek, iar ASRul poate fi oprit via buton dedicat - trebuie configurat special.
Daca pleci de pe loc cu rpm pana in 2000 nu intra ASRul - dar asta presupune sa ai un X52, nu sa faci diverse comparatii cu laguna, skoda, ferrari hummer etc
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Faptul ca nu zice, nu inseamna ca in practica unele elemente de siguranta nu te incurca in unele cazuri.
Majoritatea marcilor au ESP OFF, Dacia nu are pe Logan, poate nici nu va avea.
Soferii De Logan 2/Sandero2 sa stea deoparte de zapada, noroaie, daca nu au niste pasageri care sa coboare si sa le impinga masina.
ASR asta e un fel de diferential (auto)blocant ( electronic ), dar asta din urma e pentru masini scumpe, nu e de nasul la Dacia -Reno.
Si apropo de ESP, daca cineva are destul timp si suficienti bani pentru cercetari, se poate obtine un dump de ABS cu ESP oprit. Daca cineva n-are ce face, poate scoate un dump fitilit cu ESP off.
Last edited by bogdan_cr; 30 December 2014, 13:21.
aseara cand mergeam prin oras, la demaraj mai in forta intra esc-ul combinat cu asr-ul si limita patinarea rotilor si deraparea, chiar l am simtit ca pe un ajutor
azi, am parcat masina intr o zona cu zapada mare , deloc curatata de cand a inceput sa ninga, zilele acestea, - pot sa zic ca s a comportat exemplar, m am bagat unde nu se bagau alte masini, chiar se uitau alti soferi sa vada daca ma inpotmolesc
eu unul sunt foarte multumit de sistemele electronice de asistenta, dar sunt sigur ca a ajutat faptul ca am anvelope michelin de iarna, aproape noi
Last edited by panselin4; 30 December 2014, 15:20.
aseara cand mergeam prin oras, la demaraj mai in forta intra esc-ul combinat cu asr-ul si limita patinarea rotilor si deraparea, chiar l am simtit ca pe un ajutor
În sfârşit este cineva care chiar îl percepe ca pe un ajutor.
Dacă nu erau normele U.E (ESP obligatoriu pentru maşinile noi), parcă văd că cei de la Dacia îl scoteau din dotarea de serie, exact aşa cum au făcut mai demult şi cu consumul instantaneu, tot datorită comentariilor negative apărute la vremea respectivă.
in 80 la suta din cazuri te ajuta .... iar ne intoarcem in era preistorica cand pedalai cu masina pe zapada si nu ieseai nici mort de acolo (ambreiaj incins si cu fum ), aceste sisteme is constructive .spre ex: cine nu a ramas inzapezit cu dacia 1310 nu stie cum este acuma cand beneficiezi de sistemul esp+asr unde ai un confort sporit la mersul pe zapada gheatza si etc.
În sfârşit este cineva care chiar îl percepe ca pe un ajutor.
Dacă nu erau normele U.E (ESP obligatoriu pentru maşinile noi), parcă văd că cei de la Dacia îl scoteau din dotarea de serie, exact aşa cum au făcut mai demult şi cu consumul instantaneu, tot datorită comentariilor negative apărute la vremea respectivă.
Si eu sunt multumit, deocamdata. O sa vedem daca imi schimb parerea dupa un drum de munte
Am anvelope Barum, folosite 4000 km
ESP-ASR sunt facute pentru siguranta, pentru ca rotile sa nu derapeze-patineze, pentru a nu pierde controlul masini, directia de mers. Este facut ca sa poata fi condusa masina in conditii de siguranta si de soferi fara experienta in toate contitiile meteo
Iarna trecuta am urcat pana la cota 1400 m la Sinaia. Pe jos, drumul alterna portiuni uscate cu cele de zapada batatorita si gheata. Pot sa zic ca am urcat lejer, nu am avut probleme. Ce-i drept si anvelopele continental isi fac treaba.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment