Functia ESP pe LOGAN 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chiar vreau să văd topicul ESP-ASR dedicat Logan II.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Pentru mine ESP-ul a fost un mare plus cand am cumparat masina, am cautat ca viitoarea mea masina sa aiba neaparat aceasta functionalitate. Eu am avut ABS pe vechea masina insa am avut cateva incidente pe gheata(rasucire de masina la intrare/iesire curbe) mi-am dorit mult aceasta functionalitate. Nu inteleg de ce unii se plang de ea sau vor sa o opreasca insa stiu ca sistemele electronice de asistare a condusului se opresc de obicei la masinile sport - Dacia este o masina tintita pentru familisti si nu are nici o pretentie de sportiva. Mi se pare un risc sa ai buton de Off pentru ca nu toti soferii stiu ce fac acele iconite din bord si ar risca sa mearga cu ESP dezactivat.
      RTFM

      Comment


      • corect! daca mergi cu el dezactivat poti sa o patesti, de aceea la masinile adevarate se reactiveaza automat daca depasesti 30-40 km/h, nu poti sa urci o panta cu nisip, pietris, noroi, zapada afanata cu o viteza mai mare..... (ma refer la ESP+ASR).....apropo .... a incercat cineva sa urce o bordura?
        Last edited by Oti; 31 December 2014, 16:24.
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • Jignesti masina, te pomenesti ca numai poti urca o bordura cu ESP-ASR activ.

          Comment


          • Eu urc frecvent borduri, fără probleme.

            Există o cale de dezactiva tot blocul ABS-ESP-ASR-HSA prin frâna de mână, mai precis prin punerea senzorului frână de mînă trasă la masă printr-un întrerupător cu menținere - din clip rezultă că intră în "avarie" și ia o pauză de 10 - 30minute.

            Probleme: beep-uitul, în mișcare, RVLV nu mai funcționează, și dacă ABS ia și el o pauză risc de răsucire al mașinii la frânare puternică - în ciuda circuitului în X.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Si eu am mai urcat borduri, dar nu imi place sa las masina suspendata pe doua roti pe bordura si doua pe asfalt. Am curat locul de zapada si am plecat azi pana la supermarket si si a tras masina din loc inzapezit pe locul curatat de mine. E greu sa dai la zapada in ziua de azi.

              Comment


              • Originally posted by aris86 View Post
                Jignesti masina, te pomenesti ca numai poti urca o bordura cu ESP-ASR activ.

                nu am avut intentia....nu are legatura cu ESP+ASR, ci mai mult cu o senzatie de discomfort, am sa revin alta data cu detalii..... La multi ani!
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Originally posted by t0rquemada View Post

                  ........Există o cale de dezactiva tot blocul ABS-ESP-ASR-HSA prin frâna de mână, mai .........

                  Daca trag frana de mana putin..... senzorul frana de mana trasa nu este pus la masa? Nu cunosc sch electrica, pana la urmatoarea revizie nu as mai vrea sa fac modificari, erorile le pot sterge cu interfata OBDII (ELM327)?
                  Cred ca pana la urma, iarna asta o las asa cum este, ma obisnuiesc la mersul pe drumurile grele cu ESP+ASR, sunt foarte rare cazurile cand trebuie deconectat. Multumesc pentru informatie.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • Daca trag frana de mana putin..... senzorul frana de mana trasa nu este pus la masa?
                    Ba da, dar frânezi ușor și roțile spate.

                    "erorile le pot sterge cu interfata OBDII (ELM327)?"
                    Nu.

                    Evita scrierea nejustificata cu, culori; in cazul de fata recomand functia QUOTE.
                    Last edited by IancuMIC; 2 January 2015, 19:58. Reason: corectare
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Foarte ok! Este posibil sa fie singura solutie cand dai de greu.....o usoara franare a rotilor spate pe noroi sau zapada nu impiedica mersul masinii asa de mult, motorul are suficienta putere (75CP) sa compenseze franarea faţa de reducerea puterii automat cand actioneaza ASR. La primul drum dificil am sa fac o proba sa vad cum lucreaza...
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Orice nu are legatura cu ESP OFF, e off topic.
                        Daca cineva nu a gasit butonul de ESP OFF pe bordul Logan-ului si nici alta modalitate ortodoxa de a-l opri , nu inteleg de ce se continua acest topic.
                        Binefacerile ESP si ASR pot face obiectul unui topic dedicat.
                        Am modificat titlul topicului, pentru a va da ocazia sa abordati acesta tema fara sa fiti OFF.
                        Apreciez preocuparea pentru ON TOPIC, doar daca e una constanta.

                        Succes la discutii!
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • acum ca a fost zapada si in Timisoara pot sa va spun ca ESP incurca. Cu Logan 1 tot DCI eram tanc (aceleasi gume le-am pastrat si le am montate pe Logan 2). Rar am patinat la iesirea din noroi sau zapada mare. Acelas sofer, aceleasi gume, alta masina Logan2. Mi-e fica sa mai intru in zapada mare sa parchez.... Curbele la 90grade le iau cu grija dubla...se duce ca pe ski
                          Deci era util un buton de dezactivare. Pentru mers in afara sezonului de iarna pe drum ud sau uscat, in situatii limite ii RECUNOSC MERITELE
                          Last edited by gutu1; 4 January 2015, 00:43.

                          Comment


                          • Eu am intrat si in zapada mare si nu m-a incurcat niciodata.

                            Comment


                            • Originally posted by gutu1 View Post
                              Deci era util un buton de dezactivare. Pentru mers in afara sezonului de iarna pe drum ud sau uscat, in situatii limite ii RECUNOSC MERITELE
                              Becul in bord a fost prevazut ( ESP off ), lipseste decit softul corespunzator in ecu ABS si butonul in bord ...

                              Comment


                              • gutu1@ Am ajuns si eu cel patit sa dau sfaturi..... totul tine de obisnuinta, vezi ce am patit eu http://www.loganclub.ro/forum/proble...47939p104.html (postarea 2065 pana la 2128). Totul tine de "piesa dintre volan si scaun" acesta este mesajul pe care l-am primit de la colegi, altfel se pune problema pe drumuri grele, cand urci o panta, cu zapada afanata, topita, pietris in strat gros 10-20cm, noroi.....urmeaza sa experimentez si eu......
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google