Functia ESP pe LOGAN 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by eugenmanea View Post
    Pentru cei care aveti ESP va rog faceti un test: luati curba pe gheata- zapada (undeva in siguranta fireste) fara sa apasati acceleratia sau chiar punand frana. Sunt curios daca intra ESP ul- la mine 1 nu intra decat dc accelerez.
    Multumesc

    Ce inseamna ca nu intra?
    Nu semnalizeaza in bord?
    Test facut de mine. https://vimeo.com/116356882
    Ia in calcul ultima parte a filmului
    In prima parte ma chinuiam sa iau viteza.
    Nu se vede ca actioneaza ESP-ul dar se aude.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    sigpic

    Comment


    • Nu semnalizeaza in bord.
      Dar nici nu cred ca lucreaza... asa cum ai facut tu curbele e irelevant (cel putin pentru mine). Ia o curba de 90 grade si vezi daca iti fuge fundul (fara sa pisti acceleratia).
      Of course reamintesc ca locul sa fie larg si sa nu fie pericole - ideal intr o parcare de supermarket goala.
      Saab 9-5 Aero

      Comment


      • Nu inteleg
        Ce vrei sa faca sa te tina pe sosea cand pe jos e gheatza?
        Poate cu senile dar nici atunci nu cred.
        ESP-ul face ce trebuie sa faca sa te ajute sa iti pastrezi traiectoria atat cat poate


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        sigpic

        Comment


        • Nu stiu cum e la logan, dar la unele masini, martorul esp se aprinde doar daca sistemul devine pe alocuri sau constant, depasit de situatie, nu cand chestia isi face treaba.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Martor stins = ESP activ
            Martor clipind = ASR activ
            Martor aprins = anomalie, ESP-ASR oprite.
            Attached Files
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • pe filmuletul meu, in strand am facut un viraj la dreapta ca sa intru in parcare, mi-a fugit spatele si nu s-a aprins (clipind) ASR, cred ca rotile motoare nu au patinat in momentul acela, cand am ajuns pe pozitie am accelerat usor si s-a aprins (clipind) ASR, era gheata sub zapada, functioneaza perfect mi-a pastrat directia unde vroiam sa ajung.
              Last edited by Oti; 9 January 2015, 22:08.
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • Bingo! La fel se intampla si la mine- daca pisc acceleratia incepe sa clipeasca in bord si masina tine traiectoria perfect.
                Daca nu accelerez- fuge spatele
                Ma refer la curba de 90 grade
                Saab 9-5 Aero

                Comment


                • Puntea spate se dezechilibreaza mai putin daca accelerezi in curba, avand tractiune fata. E un principiu de inertie. Acelasi lucru se recomanda si in linie dreapta, daca masina tinde sa fuga de spate pe carosabil alunecos: sa accelerezi usor, frana mai rau agraveaza.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Atunci cand accelerez in curba ASR ul sau ESP u- ce intervine- o face intr un mod foarte agresiv in sensul ca infraneaza masina destul de tare si masina ia curba perfect fara sa derapeze spatele chiar si pe gheata.
                    Daca nu accelerez fuge spatele rau de tot.
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • Intervine ASR-ul pentru ca pierzi aderenta pe tractiune si taie din cuplu
                      Si face exact cu a explicat darksid3
                      ESP-ul probabil este deja in lucru in acel moment.
                      Dar trebuie inteleasa treaba ca AST-ul si ESP-ul sunt 2 lucruri diferite.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      sigpic

                      Comment


                      • Si mai trebuie inteles faptul ca pe un carosabil alunecos, chiar daca ai cele mai bune anvelope de iarna si toate sistemele active, legile fizicii nu pot sa fie anulate ;) Aderenta se rupe mult mai usor decat vara, iar inertiile se manifesta in voie, din acel moment, ESP-ul calculand si actionand degeaba.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Mai pun un filmulet facut in sapt ce a trecut, pe undeva eugenmanea are dreptate... nu am testat, pentru ca nu am avut ocazia, la coborare cu un viraj pe gheata, cum lucreaza sistemul ASR+ESP, nu a am vazut sa clipeasca indicatorul......nu este bine sa te bazezi pe chestiile astea automate....au rolul lor, dar tot "piesa dintre volan si scaun" este baza..... https://www.youtube.com/watch?v=n3l6gpgYPjk
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • ai urcat bine cand ai dat sa pleci cu accelerare usoara , iar abs iti intra bine la coborare

                            Comment


                            • ...in conditiile acestea , pe coborare folositi frana de motor si poate usor ajutata de frana de serviciu
                              ...nu bruscati comenzile , se observa ca la accelerare usoara "sistemul" isi face treaba

                              Originally posted by Oti View Post
                              ....nu este bine sa te bazezi pe chestiile astea automate....au rolul lor, dar tot "piesa dintre volan si scaun" este baza...
                              ...

                              Comment


                              • Doar ASR se dezactivează cu impuls pe un pin din ABS-ESP (conform VISU).
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google