If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pentru cei care aveti ESP va rog faceti un test: luati curba pe gheata- zapada (undeva in siguranta fireste) fara sa apasati acceleratia sau chiar punand frana. Sunt curios daca intra ESP ul- la mine 1 nu intra decat dc accelerez.
Multumesc
Ce inseamna ca nu intra?
Nu semnalizeaza in bord?
Test facut de mine. https://vimeo.com/116356882
Ia in calcul ultima parte a filmului
In prima parte ma chinuiam sa iau viteza.
Nu se vede ca actioneaza ESP-ul dar se aude.
Nu semnalizeaza in bord.
Dar nici nu cred ca lucreaza... asa cum ai facut tu curbele e irelevant (cel putin pentru mine). Ia o curba de 90 grade si vezi daca iti fuge fundul (fara sa pisti acceleratia).
Of course reamintesc ca locul sa fie larg si sa nu fie pericole - ideal intr o parcare de supermarket goala.
Nu inteleg
Ce vrei sa faca sa te tina pe sosea cand pe jos e gheatza?
Poate cu senile dar nici atunci nu cred.
ESP-ul face ce trebuie sa faca sa te ajute sa iti pastrezi traiectoria atat cat poate
Nu stiu cum e la logan, dar la unele masini, martorul esp se aprinde doar daca sistemul devine pe alocuri sau constant, depasit de situatie, nu cand chestia isi face treaba.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
pe filmuletul meu, in strand am facut un viraj la dreapta ca sa intru in parcare, mi-a fugit spatele si nu s-a aprins (clipind) ASR, cred ca rotile motoare nu au patinat in momentul acela, cand am ajuns pe pozitie am accelerat usor si s-a aprins (clipind) ASR, era gheata sub zapada, functioneaza perfect mi-a pastrat directia unde vroiam sa ajung.
Bingo! La fel se intampla si la mine- daca pisc acceleratia incepe sa clipeasca in bord si masina tine traiectoria perfect.
Daca nu accelerez- fuge spatele
Ma refer la curba de 90 grade
Puntea spate se dezechilibreaza mai putin daca accelerezi in curba, avand tractiune fata. E un principiu de inertie. Acelasi lucru se recomanda si in linie dreapta, daca masina tinde sa fuga de spate pe carosabil alunecos: sa accelerezi usor, frana mai rau agraveaza.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Atunci cand accelerez in curba ASR ul sau ESP u- ce intervine- o face intr un mod foarte agresiv in sensul ca infraneaza masina destul de tare si masina ia curba perfect fara sa derapeze spatele chiar si pe gheata.
Daca nu accelerez fuge spatele rau de tot.
Intervine ASR-ul pentru ca pierzi aderenta pe tractiune si taie din cuplu
Si face exact cu a explicat darksid3
ESP-ul probabil este deja in lucru in acel moment.
Dar trebuie inteleasa treaba ca AST-ul si ESP-ul sunt 2 lucruri diferite.
Si mai trebuie inteles faptul ca pe un carosabil alunecos, chiar daca ai cele mai bune anvelope de iarna si toate sistemele active, legile fizicii nu pot sa fie anulate ;) Aderenta se rupe mult mai usor decat vara, iar inertiile se manifesta in voie, din acel moment, ESP-ul calculand si actionand degeaba.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Mai pun un filmulet facut in sapt ce a trecut, pe undeva eugenmanea are dreptate... nu am testat, pentru ca nu am avut ocazia, la coborare cu un viraj pe gheata, cum lucreaza sistemul ASR+ESP, nu a am vazut sa clipeasca indicatorul......nu este bine sa te bazezi pe chestiile astea automate....au rolul lor, dar tot "piesa dintre volan si scaun" este baza..... https://www.youtube.com/watch?v=n3l6gpgYPjk
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
...in conditiile acestea , pe coborare folositi frana de motor si poate usor ajutata de frana de serviciu
...nu bruscati comenzile , se observa ca la accelerare usoara "sistemul" isi face treaba
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment