Originally posted by taf
View Post
Logan II 1.2 16v Pe GPL, Impresii
Collapse
X
-
Asa este. Aveam plinul facut. La asta chiar nu ma asteptam. Dealer-ul mi-a spus sa alimentez si benzina si gpl. Probabil nici ea nu stia. Asta este. Am primit un plin de gpl la cumparare. Macar atat.
Originally posted by M.FLORIN View Post... hai ca asta-i tare rau ... iti vand o masina noua pe care nu o poti alimenta ... scuze daca sunt poate ironic, dar chestia asta m-a distrat la culme.
Una peste alta felicitari de achizitie si sa te plimbe sanatos.
Te asteptam si la my ride ...
Bafta
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostAr trebui sa ai si un indicator de cat de incarcata este butelia de gpl.
Comment
-
Originally posted by taf View PostAm. Dar indica numai atunci cand mergi pe gpl. Iar trecerea se face manual, din buton. Cel putin prima data, dupa ce se incalzeste motorul. Cand motorul e cald am vazut ca imediat trece singura pe gpl, dupa ce porneste pe benzina. Asta m-a indus in eroare ieri. Am crezut ca sta pe benzina pentru ca nu are gpl. Din manual am aflat ca e un buton de trecere. Nu mi-am dat seama ca e buton. Am crezut ca sunt doar led-uri. Asta e. Invatam din mers.
Intrebam ca sa invatam.
Sa o stapanesti sanatos.
Asteptam primele impresii.sigpic
Comment
-
Originally posted by cell1 View PostAveti ceva impresii?
1. Fiind pe Gpl o sa simti diferenta in buzunar
2. Pentru oras este mai mult decat suficient motorul de 1,2 (in caz ca nu vrei sa faci raliuri)
3. A mea fiind noua (1000+ km) consuma cam mult in afara 8%gpl in oras cam 10%(Bucuresti)
4. Scaunele sunt destul de confortabile, nu am simtit dureri de spate cum se intampla pe versiunile anterioare
5. Bordul este tot plastic dar ceva mai bine texturat.
Daca mai ceva intrebari te astept
Comment
-
Originally posted by cell1 View PostA cumparat cineva pana acum logan 2 1.2 16v cu GPL? Astept impresii.
Am facut comanda si trebuie sa astept cam pana la jumatatea lui Mai.
Nu ma intereseaza putere ci economie. Am 2 masini pe GPL (Supernova cu motor de 1.4 si logan 1.4MPI) si sunt foarte multumit de ele.
Numai bine.
Comment
-
Multumesc Eugen pentru raspuns.
Am luat in final un MCV cu motor de 1.2 +gpl care mi-a venit prin August.
Masina este foarte frumoasa din punctul meu de vedere dar trebuie turata mai mult decat cea cu motorul de 1.4.
La oras cam mananca 10% dar schimb treptele pe la 2500. Daca ma iau dupa indicatorul de la bord parca merg cu ea putin cam subturata, oarecum la limita.
In afara, cu masina goala imi consuma undeva la 8.5 cu viteza de 100km/h Pitesti-Bucuresti. Presupun ca se mai lasa, am doar appx. 5000km la bord.
Dar te rog sa-mi spui daca ai intampinat urmatoarele probleme:
- cand este motorul cald, uneori cand dai la automat si dupa ce o ia motorul se opreste imediat apoi porneste ok
- cand comuta dupa benzina pe gaz se simte o intrerupe momentana a motorului
- cand trece pe gaz si motorul este rece ii fluctueaza puterea atunci cand este in sarcina dar pentru primele 20secunde
- la schimbarea vitezelor parca ingatuie, face frana de motor, trebuie sa accelerezi anticipat ca la masinile vechi pe motorina
- acceleratia reactioneaza tarziu. Din aceasta cauza se opreste motorul cand vreau sa plec dupa loc.
Comment
-
Originally posted by cell1 View PostMultumesc Eugen pentru raspuns.
Am luat in final un MCV cu motor de 1.2 +gpl care mi-a venit prin August.
Masina este foarte frumoasa din punctul meu de vedere dar trebuie turata mai mult decat cea cu motorul de 1.4.
La oras cam mananca 10% dar schimb treptele pe la 2500. Daca ma iau dupa indicatorul de la bord parca merg cu ea putin cam subturata, oarecum la limita.
In afara, cu masina goala imi consuma undeva la 8.5 cu viteza de 100km/h Pitesti-Bucuresti. Presupun ca se mai lasa, am doar appx. 5000km la bord.
Dar te rog sa-mi spui daca ai intampinat urmatoarele probleme:
- cand este motorul cald, uneori cand dai la automat si dupa ce o ia motorul se opreste imediat apoi porneste ok
- cand comuta dupa benzina pe gaz se simte o intrerupe momentana a motorului
- cand trece pe gaz si motorul este rece ii fluctueaza puterea atunci cand este in sarcina dar pentru primele 20secunde
- la schimbarea vitezelor parca ingatuie, face frana de motor, trebuie sa accelerezi anticipat ca la masinile vechi pe motorina
- acceleratia reactioneaza tarziu. Din aceasta cauza se opreste motorul cand vreau sa plec dupa loc.
Comment
-
Originally posted by cell1 View PostDar te rog sa-mi spui daca ai intampinat urmatoarele probleme:
- cand este motorul cald, uneori cand dai la automat si dupa ce o ia motorul se opreste imediat apoi porneste ok
- cand comuta dupa benzina pe gaz se simte o intrerupe momentana a motorului
- cand trece pe gaz si motorul este rece ii fluctueaza puterea atunci cand este in sarcina dar pentru primele 20secunde
- la schimbarea vitezelor parca ingatuie, face frana de motor, trebuie sa accelerezi anticipat ca la masinile vechi pe motorina
- acceleratia reactioneaza tarziu. Din aceasta cauza se opreste motorul cand vreau sa plec dupa loc.
Mi s-a intamplat sa dau cheie si sa nu o ia din prima la - 5 grade iar vara cand e motorul cald mai moare motorul la a doua cheie - la cateva min de cand am oprit motorul. Rar ce-i drept dar mai are toane - la Dacia mi-au zis sa dau pedala.
Despre consum numai de bine.
Nu cred ca o sa ia vreodata 6 pe gaz dupa cum a spus colegul Dan dar oricum 1.2-ul asta cu GPL scoate consum mai bun si decat varianta Diesel daca mergi cum trebuie, de asta m-am convins.
Oricum sa faci Constanta-Bucuresti cu 70 / ora ajungi probabil a doua zi, recunosc ca nu ma incumat sa aflu cum e pt un consum ok
Salutari !Last edited by ready2rumble; 25 December 2013, 21:49.
Comment
Comment