If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
"Stie cineva cati litri mai sunt in rezervor la logan II când mai e doar o pavela a litrometrului aprinsa" teoretic putin (0,5 - 1,5l) peste 5 litri.
La 5 litri clipeste ultima pavela, se aprinde pompa si bipaie(din cand in cand), si piezi autonomia pana la alimentare.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Da gazul castiga pe parte de economie la buzunar nu contest lucrul asta dar eu personal nu as pune gaz pe masina din alte puncte de vedere dar cum am mai spus la economie GPL este cea mai buna varianta.
Care sunt motivele?
Cei care spun ca nu au putere, eu unul n-am simtit nicio pierdere in putere.
Cei care spun ca nu au putere, eu unul n-am simtit nicio pierdere in putere.
Deci este numai parerea mea si poate am eu ceva pasarele la cap.
Primul rand este vorba de spatiu , cand am avut GPL la o masina mai veche aveam impresia tot timpul ca miroase a gaze de butelie ( baniesc ca este ceva psihic) si pentru mine ori ce sistem in plus il vad ca o problema in plus .
La GPL-ul pe care l-am avut aveam impresia ca alerga mai bine decat pe benzina.
Banuiesc ca intre timp au mai evoluat sistemele GPL si nu mai este acelas lucru ca acum 10 ani dar probabil au ramas ceva amintiri pe la cutiutza.
Tot ce se poate dar din cate stiu GPL- ul are alta cifra octanica si de aici se modifica mai multi parametri.
Mai taie de aici mai pune acolo si iese cam la fel.
Problema spatiului se rezolva dar fara roata de rezerva eu nu as pleca prea departe de oras.
Dar cum am spus nu sunt contra GPL dar eu nu as pune si cele de mai sus sunt motivele mele personale.
Dupa mine cost/km ,pe termen lung gen 100-200 mii , GPL-ul ramane clar cea mai buna alegere.
Cel mai bine te uiti in curte unei mari firme de taxi si vezi ca la putere este GPL-ul si asta nu numai in Romania.
Deci este numai parerea mea si poate am eu ceva pasarele la cap.
Primul rand este vorba de spatiu , cand am avut GPL la o masina mai veche aveam impresia tot timpul ca miroase a gaze de butelie ( baniesc ca este ceva psihic) si pentru mine ori ce sistem in plus il vad ca o problema in plus .
La GPL-ul pe care l-am avut aveam impresia ca alerga mai bine decat pe benzina.
Banuiesc ca intre timp au mai evoluat sistemele GPL si nu mai este acelas lucru ca acum 10 ani dar probabil au ramas ceva amintiri pe la cutiutza.
Sar-mana de raspunsuri.
Toti avem pasarele pe creier, nu esti unicul:P
Cei care spun ca nu au putere, eu unul n-am simtit nicio pierdere in putere.
Daca simti sau nu pierdere de putere depinde de motor. Am condus un Espero cu motor de 2 000 (2L) pe gpl si apoi pe benzina si diferenta se simtea destul de bine; in schimb pe loganul de 1.2 se simte putin spre deloc.
"Stie cineva cati litri mai sunt in rezervor la logan II când mai e doar o pavela a litrometrului aprinsa" teoretic putin (0,5 - 1,5l) peste 5 litri.
La 5 litri clipeste ultima pavela, se aprinde pompa si bipaie(din cand in cand), si piezi autonomia pana la alimentare.
Si la mine ultima pavela tine putin tare cam maxim 15 km, nush dc .... ...cea din chenar te referi , nu ?
Supernova cu motor de 1.4 pe GPL, Logan cu motor de 1.4 pe GPL, Mcv nou cu motor de 1.2 pe gpl. La nici una din aceste masini pe care merg nu se simte diferenta dintre benzina si gaz referitor la putere. Doar diferenta de consum care este mai mare la GPL.
Numai bine.
Schimba vreunu treptele peste 3000 ture ? Mi se pare incredibil sa-mi zica cineva ca nu se simte diferenta de putere.
DA , se simte diferenta de putere la logan 1.2 pe gpl dar se simte mai ales cand o calci pe coada. Sa nu-mi zica cineva ca e din setari pt ca le-am pus in toate felurile si pe gpl e pierdere de putere. E adevarat ca gpl-ul e pt consum si la mers normal nu observi nimic dar cand ai nevoie de caii aia putini e bine sa stii ca nu-i mai ai pe toti sub capota.
Schimba vreunu treptele peste 3000 ture ? Mi se pare incredibil sa-mi zica cineva ca nu se simte diferenta de putere.
DA , se simte diferenta de putere la logan 1.2 pe gpl dar se simte mai ales cand o calci pe coada. Sa nu-mi zica cineva ca e din setari pt ca le-am pus in toate felurile si pe gpl e pierdere de putere. E adevarat ca gpl-ul e pt consum si la mers normal nu observi nimic dar cand ai nevoie de caii aia putini e bine sa stii ca nu-i mai ai pe toti sub capota.
Eu zic ca depinde si de cum este configurata instalatia.
Cine cumpara un GPL o face pentru economie atunci si instalatia banuiesc ca este setata pe eco ,asa cum la al meu 0.9 tce are buton Eco si cand este activat este lesinata.
Dar cred ca se poate regla in asa fel incat sa si fuga sau sa traga mai tare dar nu mai iese rentabil.
Last edited by stoicanu; 9 January 2014, 23:54.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment