Logan II 1.2 16v Pe GPL, Impresii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Rac vreau sa iti spun ca fac ~50000km/an din care ~20000 ii fac prin Europa cu o remorca de 750kg agatata de masina.
    La ce motorizare crezi ca ma incadrez?
    sigpic

    Comment


    • Dupa parerea mea fiecare motorizare isi are rolul ei in societate .
      Eu personal sunt anti diesel 100%, anti gpl 50% si pro benzina.
      Asta in cazul autoturismelor ca nu poti pune un benzinar sau un gpl pe un camion,
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by MihaiiahiM View Post
        @Rac vreau sa iti spun ca fac ~50000km/an din care ~20000 ii fac prin Europa cu o remorca de 750kg agatata de masina.
        La ce motorizare crezi ca ma incadrez?
        Ai facut cea mai buna alegere!

        Comment


        • Originally posted by stoicanu View Post
          Daca mergea catre Banesti este in urcare , daca mergea catre cauciucuri este la vale.
          Cel putin asa se auzea pe statie.
          e clar ca mergea la vale.

          hai sa zic si eu ceva :
          1.ca posesor de diesel si benzina-gpl , amandoua de aproximativ 90 de cai cand am drum lung plec cu dieselu' si cand am foiala in oras prefer gpl-ul.
          2.la diesel e placerea de a conduce , la gpl e placerea dupa ce am condus.
          3.gpl castiga la costuri pe o perioada lunga , clar , iarna e o placere , diesel e bun daca mergi "incarcat" sau vara (cu ac) si... cam atat.

          dar topicul nu e diesel vs gpl.

          am condus 1,2 gpl si nu mi-a placut. e prea anemic pe logan. comparativ am condus mai demult matiz 0.8 euro 3 pe gpl si parca era mai sprinten gol. e cam micut motorul de 1.2 pentru logan si "sugrumat" la euro 5. deabia astept sa conduc 0.9 tce cu gpl.

          ps: daca as lua masina de "dat la treaba" la soferi as lua 1.2 gpl , pentru uz personal si peste 30.000 km anual as lua diesel de 90 de cai E5 cu dpf ... sa o "desfund" cateodata
          Last edited by Costi-bc; 8 January 2014, 06:11.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Originally posted by MihaiiahiM View Post
            Ce consum aveti la loganul pe gpl la drum intins? Eu am: http://www.youtube.com/watch?v=Y5k6ionBy9Y la 1.5.

            Ma gândesc cum s-ar misca 1.2+gpl cu o remorca agatata.
            Eu cel mai mic consum calculate cu metoda plin-plin l-am avut de 6,3l/100km pe gpl si pe benzina 5,3. Dumneavoastra probabil ati inregistrat acel consum coborand o panta in treapta 5-a la 1900rpm. Puteti sa faceti si un video in frana de motor si imi veti spune ca aveti consum 0 dar daca faceti plinul, mergeti 200km si apoi alimentati din nou si faceti calculul nu veti avea consum sub 4.

            Comment


            • Este diesel si este posibi sa scota sub 4 .
              Un 5 l/100km as pute sa scot si eu pe un drum intims.
              Banuiesc si la tine comsumul a fost in aceleasi conditii
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by stoicanu View Post
                Este diesel si este posibi sa scota sub 4 .
                Un 5 l/100km as pute sa scot si eu pe un drum intims.
                Banuiesc si la tine comsumul a fost in aceleasi conditii
                Da la drum intins am facut consumurile acelea, si sunt de acord ca poate avea si consumuri sub 4, insa cu putin, minim 3,5 ( parca 3,7 e consumul dat de Dacia )

                Comment


                • Fiecare sa se minta cat ii place. Ce ramane in buzunar este adevar

                  Comment


                  • Eu m-am referit strict la consum.
                    Nu multa lume vede in ansamblu asa cum la GPL nu a pomenit nimeni de revizia la instalatie din cat in cat timp se face si ce costuri implica sau daca e nevoie sa faci reviziile masini mai des decat daca ai merge numai cu benzina.
                    Ne uitam doar la consum sau la pretul carburantului.
                    sigpic

                    Comment


                    • Reviziile le poti face mai rar daca mergi pe GPL.
                      Costurile pentru revizia de GPL oricum sunt mici. La o instalatie Prins, platesc in jur de 200 lei revizia si o fac la 20.000.
                      Plus ca revizia uzuala pentru masina mea costa undeva la 1000 lei. Deci, imi renteaza daca vreau sa mai merg inca 5000, pe langa cei 20.000.

                      Comment


                      • Temperaturile alea mari de la GPL evapora niste fractii din ulei, daca nu e negru nu inseamna ca e si bun (la dieseluri se innegreste in 3 km dar unge 20 000). EU nu as zice sa lungesti prea mult reviziile.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Stie cineva cati litri mai sunt in rezervor la logan II când mai e doar o pavela a litrometrului aprinsa?
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by stoicanu View Post
                            Eu m-am referit strict la consum.
                            Nu multa lume vede in ansamblu asa cum la GPL nu a pomenit nimeni de revizia la instalatie din cat in cat timp se face si ce costuri implica sau daca e nevoie sa faci reviziile masini mai des decat daca ai merge numai cu benzina.
                            Ne uitam doar la consum sau la pretul carburantului.
                            sunt convins ca daca ar costa cu 200-300 ron in plus la revizie benzina + gpl fata de benzina simplu tot ar fi pomana...

                            300 ron inseamna 3 full de gaz la 1.2 pe care ii fac intr-o luna in oras. daca ne gandim ca revizia gpl se face la 20000 km e cale lunga..

                            incontestabil gazul castiga

                            Comment


                            • Da gazul castiga pe parte de economie la buzunar nu contest lucrul asta dar eu personal nu as pune gaz pe masina din alte puncte de vedere dar cum am mai spus la economie GPL este cea mai buna varianta.
                              sigpic

                              Comment


                              • am spus si mai devreme, daca vrei demaraj si forta nu il gasesti aici si nu mi-e rusine sa recunosc asta.

                                ratiunea mea a fost economica atunci cand am ales sa iau aceasta masina, iar pe langa asta am vrut masina noua / garantie / casco etc..ma saturasem de probleme cu masini sh desi am vazut multe recomandari si la colegi care sa sustina aceasta varianta.

                                acum cred ca tine si de norocul fiecaruia, poti sa ai bafta de masina noua/proasta sau sh/buna.

                                ca sa concluzionez, consumul e punctul forte aici. pt restul sa judece fiecare cum vrea..ramane un logan imbunatatit fata de ph2 si vandut bine.

                                Salutari !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google