Cel mai usor se merge la RAR cu un stop de-ala in portbagaj si se intreaba pe cineva de acolo, un maistru ceva, sef de tura, daca sint admise de RAR la verificari si ITP.
Eu am avut o surpriza mare cind am fost la ITP saptamina trecuta, am luat cu mine un bec H4 de-ala NightBreaker ALBASTRU si l-am intrebat pe mecanic daca e vreo problema cu becurile astea ca sint albastre si nu albe. El mi-a zis ca nu e nici o problema, este bec cu filament, nu e Xenon, LED, nu se face nici o modificare la masina ( drosere, balaste Hi-V. etc ) si ca si el are la masina lui becuri exact la fel, pot merge linistit nu se ia nimeni de mine...
Eu stiam ca becurile albastre nu sint admise, dar vad ca sint reguli cu " geometrie variabila " !!!
Eu am avut o surpriza mare cind am fost la ITP saptamina trecuta, am luat cu mine un bec H4 de-ala NightBreaker ALBASTRU si l-am intrebat pe mecanic daca e vreo problema cu becurile astea ca sint albastre si nu albe. El mi-a zis ca nu e nici o problema, este bec cu filament, nu e Xenon, LED, nu se face nici o modificare la masina ( drosere, balaste Hi-V. etc ) si ca si el are la masina lui becuri exact la fel, pot merge linistit nu se ia nimeni de mine...
Eu stiam ca becurile albastre nu sint admise, dar vad ca sint reguli cu " geometrie variabila " !!!
Comment