Motor 1,5 Dci Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Totusi sa nu exageram intre cele 2 poze e o mica diferenta de vreo 400 de rotatii prin care se explica si diferenta de viteza tinand cont ca treapta a 5-a la diesel e lunga sunt convins ca aceiasi e viteze la ambele masini la aceiasi turatie!

    Comment


    • #17
      Nu obtii 170 km/h in prima poza daca mai creste pana la 3000rpm. Sunt vreo 300 rpm nu 400. Gradatia e din 250 in 250 rpm.
      S-ar putea din cauza pneurilor pe 16.

      Comment


      • #18
        Sunteti oarecum, offtopic!
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #19
          Pai vorbim despre motorul 1,5 dci 90hp de pe Logan 2 comparat cu cel de pe Stepway.

          Comment


          • #20
            Vorbiti despre viteza masinii, la o anumita turatie
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #21
              Motorul e terbil de indentic, diferenta e din alta parte.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #22
                Originally posted by einstein1984 View Post
                Din cauza pneurilor de 16 la stepway.
                einstein, se poate domnule? ce treaba au pneurile pe 16? Diametrul total al rotii nu s-a modificat - 185/65 R15 = 195/55 R16 - cea pe 16 fiind chiar "mai mica" cu 1 mm

                Comment


                • #23
                  Pe stepway sun 205/55/16...;)

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by M.FLORIN View Post
                    Pai daca te prinde cu bateria descarcata ... oricum nu iti mai porneste masina - pentru ca ecu nu mai este alimentat si deci nu mai stie ce sa faca ... asa ca oricum nu mai are importanta daca se amorseaza sau nu pompa de motorina.
                    Daca bateria este obosita - asta nu are nicio importanta - pompa de motorina ramane amorsata tot timpul (exceptand anumite probleme de etanseitate a circuitului motorine); daca ai bateria slabita poatenu iti invarte demarorul etc si de aceea sa nu iti porneasca masina ... dar nu are legatura cu pompa de motorina.
                    Ca idee corpul pomei din rezervor este amplasat pe o asa numita serpentina de presiune - acolo se produce sifonarea circuitului si deci de acolo circuitul ramane amorsat. Atunci cand se inlocuieste filtrul de motorina de obicei se toarna ceva motorina in capacul filtrului - daca el exista - si astfel pana pompa aduce motorina la injectoare motorul consuma motorina din filtru ...
                    Sa înțeleg ca are supapa de sens ca atunci când o desface sa nu se piardă presiunea nu?

                    Comment


                    • #25
                      Serpentina respectiva produce sifonarea si deci are si o supapa de sens.

                      Sent from my ARIA using Forum Runner
                      sigpic
                      This is My Ride!
                      !Visit and enjoy!

                      Comment


                      • #26
                        coleg "ţepos"

                        Un coleg de birou a deschis un topic pe o temă asemănătoare, dar pe un alt forum (fiind posesorul unui alt model de autoturism!). De ce am reţinut "întâmplarea"?! deoarece se amuza la job pe seama "răspunsurilor"/dilemelor pe care le crease!
                        Ce făcuse? Montase pneuri mai mari (de la autoturimul unui prieten cu care era în vacanţă!) şi filmase bordul ("ceasurile": vitezometru, turometru!) în timp ce rula la vale (nu-mi aduc aminte pe ce drumuri ale minunatei noastre ţări era!).
                        Dacă mai avea şi vânt din spate, vă daţi sama că farsa era aproape perfectă!
                        Acum, desigur, nu cunosc în întregime detaliile "întâmplărilor" (din imagini) relatate de colegii de forum, dar ar putea fi luată în considerare şi o astfel de... am putea spune farsă, doar că în cazul nostru există şi posibilitatea ca cineva să încerce să arate cât poate/de tare e maşina lui!

                        Stimă

                        Comment


                        • #27
                          Pot sa te asigur ca nu e nici o farsa in acest filmulet



                          Eu sunt autorul acestuia.

                          Pneurile sunt standart 185/65 R15.
                          Filmul a fost facut pe autostrada A1 segmentul Deva - Orastie, asta ca sa consideri "la deal sau la vale"
                          Te rog sa ma ierti ca nu am stat sa masor vintul daca era din "fata" sau din "spate"

                          Comment


                          • #28
                            Evident, filmuleţul postat pe youtube aduce cam toate informaţiile necesare susţinerii punctul tău de vedere! De asemenea eu, deşi mă raportam la Logan, venisem cu povestea unei întâmplări, şi, mai mult, aş putea spune că doar atrăgeam atenţia că pot exista şi farse! Făăăăără supărări!
                            Iar apropo de vânt Bucuresti - Drajna (pe A2) max. 243 km/h într-un sens şi max. 205 km/h în sens invers (dar fără fimuleţ!) - desigur nu cu Logan, scuze, deja pentru off topic!
                            Stimă

                            PS Ieri era ceva în neregulă, nu cu link-ul, ci cu "youtube-ul" meu, refuza să încarce, mai exact cred că era nevoie de un update pe care refuza Antispy-ul să-l instaleze.
                            Last edited by danpetrovan; 20 August 2013, 22:38.

                            Comment


                            • #29
                              Ati vazut ce turatie are motoru la 170/h? dci 90 cp.
                              Prima data am crezut ca nu vad bine, e drept ca nu prea urca mai mult de ~175-180/h, dar ~3000-3100 rpm la 170 pe ceas???
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Asta da masina de autostrada! (nu dci-ul de 65 - 70 ps care avea 3000 rpm la 120 km/h)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google