M_Radu, dupa un timp de utilizare ai sa simti ca sa incalzit motorul. Nu poate nimeni sati zica cit de repede se incalzeste, deoarece depinde de multe. Daca mergi la deal, la vale, daca mergi in rupturi in ambuteiaj, sau mers constant. Important e sa nu dai talpa primele 5-10 minute.
Motor 1,5 Dci Logan 2
Collapse
X
-
Originally posted by M_Radu View Postmargelatu, tocmai asta era intrebarea mea, cam dupa cat timp ajunge la temperatura de regim, avand in vedere ca nu am in bord indicatorul pentru temperatura?
Zilele trecute, când a fost mai cald am avut şi patru pavele, asta după aproximativ 35 de minute de mers într-un trafic normal, nici foarte aglomerat, dar nici trafic de Duminică!
Sper să-ţi fie de folos!
Comment
-
Loganul 2 nu mai are pavele, nu mai are indicator de temperatura.
Indicatiile din manual au in vedere si protectia mediului (adica sa nu poluezi pentru a proteja motorul), insa e bine sa nu pleci cu masian de pe loc pana ce motorul nu ajunge la 60 grade, stiu ca in cazul loganului 2 nu ai cum sa iti dai seama de temperatura, dar pacar 2-3 minute sa o lasi pornita pana sa pleci cu ea de pe loc. Eu o las cam 2-3 minute acum, când sunt in jur de 0 grade dimineata, iar când sunt -8 o las 5-6 minute (dau un exemplu).sigpic
Comment
-
Originally posted by M_Radu View Postmargelatu, tocmai asta era intrebarea mea, cam dupa cat timp ajunge la temperatura de regim, avand in vedere ca nu am in bord indicatorul pentru temperatura?
Comment
-
Originally posted by Ampt View PostTu când te trezeşti dimineaţa, nici nu te dai jos din pat şi începi imediat să alergi prin casă?Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
daca in manual scrie ca poti sa-i dai bice imediat dupa pornire ,nu cred sa dauneze motorului.o fi vreo conspiratie si se strica motorul daca faci dupa manual.ai dracu astia de la Dacia.nu e rau nici asa dar e vorba de ceva economie la carburant si timp.e adevarat si cant te bagi int-o masina la cald e alta viata.fiecare face cum pofteste.Last edited by margelatu; 17 January 2014, 18:13.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Din întâmplare, acum vreo doi ani am avut ocazia să răsfoiesc un manual de instrucţiuni de folosire de la un miniexcavator japonez nou (motorul care echipa utilajul era Mitsubishi, filtrele de pe motor erau scrise în japoneză, furtunele la fel, toate provenienţă Made in Japan).
După pornire era recomandat să laşi motorul să funcţioneze 2-3 minute, exista chiar un desen care reprezenta motorul făcând câteva exerciţii de înviorare!
Poate că sunt mai exageraţi japonezii aştia!
P.S Manualul nu avea decât vreo 700 de pagini!
Comment
-
nu comparam utilaje cu turisme.ala are sisteme hidraulice care necesita un timp sa mearga in gol pana creste presiunea in instalatii sau mai stiu eu ce alte minuni.asa si cu un camion nu poti pleca pana nu faci presiune in sistemul de franare.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Are dreptate margelatu. Eu nu inteleg de ce unii vor sa inventeze mersul pe jos si apa calda. Daca in manual scrie sa pleci de pe loc imediat dupa pornire, unii trebuie sa se gandeasca ei ca totusi e mai bine sa faca altfel. Cum de ex. sunt persoane care au o problema cu antifonatul, fiindca asa stie el ca se facea sau tot la fel scoteau uleiul din cutie si punea un amestec de ulei cu vaselina, frate, unii sunt bolnavi , sa nu mai spun de un mos care a desfacut motorul masinii noi si a schimbat setul, ca ala de fabrica e de calitate proasta.
Comment
Comment