Motor 1,5 Dci Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by black_line View Post
    Daca in manual scrie sa pleci de pe loc imediat dupa pornire, unii trebuie sa se gandeasca ei ca totusi e mai bine sa faca altfel.
    Ceea ce scrie în manualul maşinii se referă la faptul că un astfel de procedeu poluează şi conform normelor UE trebuie evitat.

    Oricum fiecare procedează cum doreşte!

    Comment


    • #62
      Problema timpului este deja prea plictisitoare! Ne trezim în ultimul minu... alergăm.. cafea... mic-dejun, fiecare cu ordinea lui, eu cam obişnuiesc să iau mic-dejun cu cafea (în loc de ceai!).... şi, hopa, dimineaţă, în maşină!
      Având Logan diesel, evident că m-am lovit de aceiaşi problemă! Timpul de aşteptare după ce am pornit motorul şi timpul de dinainte de al opri!
      Stimate, domn, iniţial am încercat să aştept pe ceas! Dar nu e timp!  Aşa că am decis să aştept până poneşte (full!) MediaNav-ul! Iar când opresc, mai stau puţin – pentru răcire, cam cât să se termine melodia de la radio şi să-mi adun ce mai am „aruncat” prin maşină! Acestea sunt sfaturi domestice! Pe forum vei găsi nişte sfaturi foarte fain, pluc video despre „exploatare diesel”, doar trebuie să mai cauţi! Dacă nu găseşti, te rog să-mi dai PM, pentru că le am salvate! Sincer, sunt faine! Munca, domnilor care trebuie respectaţi de pe aici (forum!)!
      Eu, personal, întâmpin, fix vreo 2 „intersecţii” după 100m de la locul de placare unde în 90% din cazuri sunt nevoit să forjez… motiv pentru care.. am decis să aştept măcar acel minut înainte de a pleca de pe loc!
      Un amic/coleg, arel Logan PH2 şi… habar nu are despre forum! Când am cumpărat maşina a venit la mine şi a studiat-o foarte mult, iar eu l-am întrebat chestiuni legate de exploatarea motorului! Am fost, SINCER, îngrozit, nu avea nici o noţiune despre această chestiune. El: „cheie, poc, zbangn, hâţ-hâţ, viteză, zuuum, hââââr, frână, poc oprit!” Maşina, avea 127.000 km şi nu schimbase omul la ea nici măcar o bieletă!
      Acum, fiecare cu norocul lui!
      Să auzim de bine!
      Stimă


      Ayi am observat că acest MENAVRUS porneşte şi atunci când nu am stick-ul în Medianav! Dumneavoastră probabil ştiaţi acest lucru!
      O altă chestiune interesantă este sunetul! Am testat de câteva ori şi se pare că rămâne constantă această descoperire: când folosesc Menavrus sunetul este mai puternic (la radio!) decât pe Medianav. La dumneavoastră e la fel?!
      Stimă

      Comment


      • #63
        Motoarele din ziua de azi sunt facute sa functioneze in forja, uitati de felul cum se exploatau motoarele acum 20 de ani, din aceasta cauza apar problemele la diesel, nu sunt forjate. Imi spuneau cei din service ca au desfacut motoare fiindca se depusese atat de multa calamina incat incepuse sa bata motorul.
        La benzina la fel, mai auzeam pe unii spunand ca o sa vezi tu cum il dai pe ulei, ca il forjezi prea tare, complet eronat, anumite persoane nu pot intelege ca nu mai exista motoarele care erau pe daciile 1300, unde trebuia sa-i faci rodaj, sa stai cu ochii pe ea sa nu se incinga si tot asa.
        Imi spunea la un moment dat un inginer in domeniu ca un motor atata timp cat are un ulei bun cu ungere optima si sta in temperatura tot optima poti sa-i faci ce vrei ca nu va avea de suferit.
        Sunt de accord ca inainte sa se incalzeasca nu trebuie sa-i dai forja, dar nu trebuie incalzit nici la relanti, este inefficient acest lucru. Acum sunt de accord ca sunt si cazuri in care masina e bocna si nu ai vizibilitate, este aburita sau mai stiu si eu. Drept este ca mai sunt si cei care vor sa se urce intr-o masina incalzita, au copil mic sau fata in fustitza, este cu totul altceva, dar el ca si motor nu are nici un fel de problema daca se pleaca imediat la drum dupa pornire.
        Si ca sa va faceti o parere mai buna despre modul de exploatare al dieselului uitati-va de curiozitate la masinile de firma care alimenteza cu card, eu nu am auzit de probleme si priviti de ex taximetristii care vor sa mai faca un ciubuc, care merg subturat sa consume putin sau alimenteaza din surse doar de ei stiute. Este cumva cunoscut faptul ca cei din urma au avut probleme cu dieselul, eu cred ca da.
        Totodata un motor are de suferit la pornirile la rece, din cate stiu o astfel de pornire echivaleaza ca uzura cu 500km rulati. Vedeti bine de ce masini aduse din afara cu 300 sau chiar 400 de mii de km merg ceas, in schimb aceeasi masina in Romania cu 100 de mii este deja cu probleme.
        Last edited by black_line; 18 January 2014, 10:25.

        Comment


        • #64
          Originally posted by black_line View Post
          Motoarele din ziua de azi sunt facute sa functioneze in forja, uitati de felul cum se exploatau motoarele acum 20 de ani, din aceasta cauza apar problemele la diesel, nu sunt forjate.
          Când motorul este bine încălzit, regimul de turaţii la care schimb treptele de viteză este situat undeva între 2.750-3.000rpm!

          În rampă sau depăşiri, atunci când a fost necesar, nu m-am sfiit deloc să-l duc şi la 3.500-3.750rpm, mai ales în treapta a III-a!

          Şi motorul este Diesel!

          P.S Am cunoştiinţe care folosesc motorul pe o plajă de turaţii mai mica decât mine şi au motoare pe ... benzină!

          Comment


          • #65
            La -1...+5 grade ca acum cred ca e de ajuns sa stai pe loc cu motorul pornit inainte de plecare maxim 1minut. La -10grade e de ajuns 2minute daca ai geamurile dezghetate. Am ajuns la concluzia ca masina merge mai prost pe masura ce o "gadili" mai mult. De altfel un baiat de pe un alt forum(inginer in domeniu) a explicat exact de ce un motor lasat la ralanti se uzeaza mai mult decat daca pleci imediat de pe loc. Da, exact in alea 2 minute de stat pe loc desi nu pare ii produci motorului o uzura mai mare decat daca ai plecat imediat de pe loc. Dar fiecare face cum doreste.

            PS(pt. colegul fara pavele): la mine 2 liniute apar dupa 4-5km de mers la limita subturarii cu schimbat treptele la 2200 pe drum drept si cam dupa 2-3km daca merg in acelasi stil la deal. Asa merg eu la prima pornire fie vara fie iarna. Ca timp 6-7minute. Apoi dupa ce apar 2 pavele merg normal.

            Comment


            • #66
              Temperatură exterioară de 6 grade Celsius, după 10 kilometri şi 24 de minute de mers prin trafic, au apărut cele 4 pavele pe ceasul de temperatură lichid răcire motor!

              Comment


              • #67
                A sosit un cetatean trimis de un prieten,sa-i pun tester-ul pe un focus 2008 2,0tdci.Masina scotea foarte mult fum,becurile aprinse pe bord ca in omul de craciun.
                Una peste alta s-a ajuns la motor praf,biele strambe ,DPF infundat din cauza "forjei" recomandate de "mecanici"Omul avea un injector cu mici probleme la relanti."Da-i forja,ca-si revine",asa i-a spus unul.Omul i-a dat,de la pornire pana la oprire.S-a rupt axul turbinei,uleiul din motor a intrat in inercooler,a fost aspirat in cilindrii si s-au strambat bielele.Acum reparatia pe langa turbo ,DPF si injectorul defect,implica si un motor.Cam 4000 euro ,cand o rabla SH costa tot atat !
                De la "forja"....
                Atentie cu motoarele astea noi !

                Comment


                • #68
                  @Rac, vezi ca bielele mai au prostul obicei sa mai scoata una din ele si capul pe afara prin bloc
                  era vorba de un vw passat tdi parca si a luat omu de la dezmembrari alt motor complet cu ajutorul mecanicului
                  ​​​​​​

                  Comment


                  • #69
                    sumedreacris...Stii vorba, pana nu vezi, nu crezi! Prea tare motorul ala, cum suna, etc ce cutie in 8 rapoarte! vis
                    My turbo lag, give your MPI, a chance

                    Comment


                    • #70
                      Acum depinde ce intelege fiecare prin forja. Eu unul inteleg sa o duci aproape in limitare si sa schimbi, iar o duci in limitare, iar schimbi. Poate unii inteleg prin forja sa o tii in limitare de la Bucuresti pana la Ploiesti. Cu siguranta vei scoate bielele prin bloc.
                      Este posibil ca fordul omului sa fi fost deja uzat cand s-a apucat sa-l forjeze. Sunt cazuri cand se intampla astfel de lucruri fara forja, cum spuneam, uzura.
                      Aceasta forja de fapt face un singur lucru, mentine curate componentele motorului. Daca nu ar exista depuneri de la carburant nu ar fi nevoie de asa ceva, dar la noi in mod special este nevoie sa le cureti din cand in cand.
                      Nu v-ati gandit niciodata la faptul ca aceste masini cu care mergem noi in Romania sunt folosite de exemplu in Germania si acolo neamtu o cumpara si iese pe autobahn cu talpa pe podea in anumite cazuri de ex. Logan, ca daca ar fi Ferrari nu ar putea chiar sa o tina pe podea non-stop, dar un logan sigur il tine la podea, fiindca nu prinde o viteza fantastica.
                      Stiti cumva o interdictie in acest sens cand iti vinde masina, lasand la o parte perioada de rodaj, eu unul nu am auzit de asa ceva si nici de biele indoite la masinile lor.
                      Am mai spus intr-un post anterior, atata timp cat motorul functioneaza in parametri de ungere si temperatura optime atunci nu va avea de suferit.
                      Si tot la fel cunosc un caz al unui tip care avea un BMW serie 1 si care il cumparase pe leasing. Imi spuneau cei care ii cipuisera masina ca nu mai putea plati ratele si astepta sa vina sa I-o ridice, dar pana atunci se hotarase sa o distruga cu orice chip si spre surprinderea tuturor nu reusea. Ziceau baietii ca nu exista semafor sa nu o rupa in gura, blana non-stop si nimic. Asta se intamplase timp de vreo 2 luni, probabil I-au ridicat-o intre timp.
                      Last edited by black_line; 19 January 2014, 23:20.

                      Comment


                      • #71
                        Imi poate spune cineva cine are dci de 75 cai, logan 2, tempomat, consumul instant la 100/110/120/130 km/h.
                        Multumesc

                        Comment


                        • #72
                          "Imi poate spune cineva cine are dci de 75 cai, logan 2, tempomat, consumul instant la 100/110/120/130 km/h."
                          Ar bine sa se specifice si marca/tipul anvelopelor, singurul lucru care nu poate fi duplicat foarte usor.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #73
                            ... conditii meteo climatice, planeitatea drumului, traiectoria de deplasare etc. Sunt multe spete si mai mult ca sigur ca nu exista doua consumuri la fel.

                            Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                            sigpic
                            This is My Ride!
                            !Visit and enjoy!

                            Comment


                            • #74
                              doar informativ vroiam, conditii normale, fara vale fara deal...

                              Comment


                              • #75
                                ioiii

                                Originally posted by black_line View Post
                                Acum depinde ce intelege fiecare prin forja. Eu unul inteleg sa o duci aproape in limitare si sa schimbi, iar o duci in limitare, iar schimbi. Poate unii inteleg prin forja sa o tii in limitare de la Bucuresti pana la Ploiesti. Cu siguranta vei scoate bielele prin bloc.
                                Este posibil ca fordul omului sa fi fost deja uzat cand s-a apucat sa-l forjeze. Sunt cazuri cand se intampla astfel de lucruri fara forja, cum spuneam, uzura.
                                Aceasta forja de fapt face un singur lucru, mentine curate componentele motorului. Daca nu ar exista depuneri de la carburant nu ar fi nevoie de asa ceva, dar la noi in mod special este nevoie sa le cureti din cand in cand.
                                Nu v-ati gandit niciodata la faptul ca aceste masini cu care mergem noi in Romania sunt folosite de exemplu in Germania si acolo neamtu o cumpara si iese pe autobahn cu talpa pe podea in anumite cazuri de ex. Logan, ca daca ar fi Ferrari nu ar putea chiar sa o tina pe podea non-stop, dar un logan sigur il tine la podea, fiindca nu prinde o viteza fantastica.
                                Stiti cumva o interdictie in acest sens cand iti vinde masina, lasand la o parte perioada de rodaj, eu unul nu am auzit de asa ceva si nici de biele indoite la masinile lor.
                                Am mai spus intr-un post anterior, atata timp cat motorul functioneaza in parametri de ungere si temperatura optime atunci nu va avea de suferit.
                                Si tot la fel cunosc un caz al unui tip care avea un BMW serie 1 si care il cumparase pe leasing. Imi spuneau cei care ii cipuisera masina ca nu mai putea plati ratele si astepta sa vina sa I-o ridice, dar pana atunci se hotarase sa o distruga cu orice chip si spre surprinderea tuturor nu reusea. Ziceau baietii ca nu exista semafor sa nu o rupa in gura, blana non-stop si nimic. Asta se intamplase timp de vreo 2 luni, probabil I-au ridicat-o intre timp.
                                Cum dracu sa nu mai poata plati ratele nu inteleg ,,,poate era roman stau in camin de nefamilisti sau in gazda si imi iau bmveu.Un om cu capul pe umeri nu aloca pentru masina maimult de 15-20% din venit.
                                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google