Motor 1,5 Dci Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    M_Radu, dupa un timp de utilizare ai sa simti ca sa incalzit motorul. Nu poate nimeni sati zica cit de repede se incalzeste, deoarece depinde de multe. Daca mergi la deal, la vale, daca mergi in rupturi in ambuteiaj, sau mers constant. Important e sa nu dai talpa primele 5-10 minute.

    Comment


    • #47
      Dai drumul la caldura si simti la mana :P
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #48
        Originally posted by M_Radu View Post
        margelatu, tocmai asta era intrebarea mea, cam dupa cat timp ajunge la temperatura de regim, avand in vedere ca nu am in bord indicatorul pentru temperatura?
        Am un Logan 1,5 dCi 75Cp şi îţi pot spune că la o temperatură exterioară de 3-4 grade Celsius, exact cum a fost şi astăzi, cam după vreo 9-10 minute de mers în trafic îmi apar primele două pavele pe ceasul de temperatură!

        Zilele trecute, când a fost mai cald am avut şi patru pavele, asta după aproximativ 35 de minute de mers într-un trafic normal, nici foarte aglomerat, dar nici trafic de Duminică!

        Sper să-ţi fie de folos!

        Comment


        • #49
          Loganul 2 nu mai are pavele, nu mai are indicator de temperatura.

          Indicatiile din manual au in vedere si protectia mediului (adica sa nu poluezi pentru a proteja motorul), insa e bine sa nu pleci cu masian de pe loc pana ce motorul nu ajunge la 60 grade, stiu ca in cazul loganului 2 nu ai cum sa iti dai seama de temperatura, dar pacar 2-3 minute sa o lasi pornita pana sa pleci cu ea de pe loc. Eu o las cam 2-3 minute acum, când sunt in jur de 0 grade dimineata, iar când sunt -8 o las 5-6 minute (dau un exemplu).
          sigpic

          Comment


          • #50
            Două minute o las şi eu dimineaţa!
            Anul trecut când a fost mai frig stăteam cam 4-5 minute, deci cam tot pe acolo!

            Comment


            • #51
              Intrebare: o lasati la ralanti sau o turati la 1750-2000rpm?

              Comment


              • #52
                Normal că la ralanti, doar nu este Dacia 1300 să o ţinem din acceleraţie, ca să nu "moară" motorul!

                Comment


                • #53
                  PAi daca nu e dacia 1300 da-i drumu si te plimba cu ea nu astepta sa se incalzeasca, trage si la -20 de grade.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #54
                    Tu când te trezeşti dimineaţa, nici nu te dai jos din pat şi începi imediat să alergi prin casă?

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by M_Radu View Post
                      margelatu, tocmai asta era intrebarea mea, cam dupa cat timp ajunge la temperatura de regim, avand in vedere ca nu am in bord indicatorul pentru temperatura?
                      Daca esti incepator pe diesel si nu-l "simti", iti cumperi un elm 327 comunicare pe bluetooth, instalezi "torque" pe un telefon cu android si vezi ce temperatura are motorul !

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Ampt View Post
                        Tu când te trezeşti dimineaţa, nici nu te dai jos din pat şi începi imediat să alergi prin casă?
                        Nu alerg prin casa ca n-am loc, dar ma duc sa opresc ceasul desteptator, insa comparatia e inutila. Pompierii stau iarna cu masina pornita sa fie calda? Ambulanta? Nu stiu cum e la tine, insa masina am luat-o sa munceasca ea pentru mine, sa ma ajute sa castig timp, nu vice versa.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #57
                          daca in manual scrie ca poti sa-i dai bice imediat dupa pornire ,nu cred sa dauneze motorului.o fi vreo conspiratie si se strica motorul daca faci dupa manual.ai dracu astia de la Dacia.nu e rau nici asa dar e vorba de ceva economie la carburant si timp.e adevarat si cant te bagi int-o masina la cald e alta viata.fiecare face cum pofteste.
                          Last edited by margelatu; 17 January 2014, 18:13.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #58
                            Din întâmplare, acum vreo doi ani am avut ocazia să răsfoiesc un manual de instrucţiuni de folosire de la un miniexcavator japonez nou (motorul care echipa utilajul era Mitsubishi, filtrele de pe motor erau scrise în japoneză, furtunele la fel, toate provenienţă Made in Japan).

                            După pornire era recomandat să laşi motorul să funcţioneze 2-3 minute, exista chiar un desen care reprezenta motorul făcând câteva exerciţii de înviorare!

                            Poate că sunt mai exageraţi japonezii aştia!

                            P.S Manualul nu avea decât vreo 700 de pagini!

                            Comment


                            • #59
                              nu comparam utilaje cu turisme.ala are sisteme hidraulice care necesita un timp sa mearga in gol pana creste presiunea in instalatii sau mai stiu eu ce alte minuni.asa si cu un camion nu poti pleca pana nu faci presiune in sistemul de franare.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • #60
                                Are dreptate margelatu. Eu nu inteleg de ce unii vor sa inventeze mersul pe jos si apa calda. Daca in manual scrie sa pleci de pe loc imediat dupa pornire, unii trebuie sa se gandeasca ei ca totusi e mai bine sa faca altfel. Cum de ex. sunt persoane care au o problema cu antifonatul, fiindca asa stie el ca se facea sau tot la fel scoteau uleiul din cutie si punea un amestec de ulei cu vaselina, frate, unii sunt bolnavi , sa nu mai spun de un mos care a desfacut motorul masinii noi si a schimbat setul, ca ala de fabrica e de calitate proasta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google