Motor 1,5 Dci Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Poza e de pe net de la un Dokker dci, dar motorul e identic.
    Attached Files

    Comment


    • #92
      Am rezolvat problema la service.
      Nu lipseste nicio clema dar se slabeste/largeste imbinarea respectiva.
      Nu am vazut exact ce a facut dar a durat vreo 10 minute si nu a inlocuit nimic.
      Banuiesc ca a pus ceva silicon sau vreo improvizatie.
      Important e ca acum motorul e silentios.

      Comment


      • #93
        Este un fel de silicon, mastic. Din surse, aceasta este o solutie propusa chiar de uzina din cauza numeroaselor astfel de probleme. Probabil pe masinile noi exista 'reparatia' din fabrica, cum si eu, model 2014, am o astfel de 'reparatie' la teava de la AC care trece pe langa prinderea amortizorului stang (cum te uiti la motor).

        Comment


        • #94
          Originally posted by cosmins2000 View Post
          Am rezolvat problema la service.
          Nu lipseste nicio clema dar se slabeste/largeste imbinarea respectiva.
          Nu am vazut exact ce a facut dar a durat vreo 10 minute si nu a inlocuit nimic.
          Banuiesc ca a pus ceva silicon sau vreo improvizatie.
          Important e ca acum motorul e silentios.
          Problema a reaparut.
          As vrea sa o rezolv singur, dar mai intai trebuie sa dau jos tubul pentru aer.
          Daca cineva l-a mai dat jos, am rugamintea sa posteze pas cu pas cum se face.
          Multumesc.

          Comment


          • #95
            Problema rezolvata. Sper definitiv.
            Furtunul iasa prin tragere.
            Am folosit pe post de colier, o bucata taiata in sectiune dintr-o anvelopa bicicleta.

            Comment


            • #96
              @cosmins2000: Câteva poze nu ar strica, mai ales că poate le dai ceva idei şi celor de la uzină.

              Comment


              • #97
                Originally posted by masinamica View Post
                Nu mai exista pana ptr ca are pompa de amorsare cand pui contactul se aude,la fel cand opresti motorul.Eu am peste 50k km cu logan 1.5 75 si sandero 1.5 90 ambele merg exemplar fara nicio problema,mult mai silentioase ca prima generatie de logan1 pe care am avut motorul de 65 respectiv 67 cai.
                Ce-mi place este felul in care raspunde,foarte flexibil si agil,nu ai zice ca are doar 90 cai,fara lag fara balbaieli.Comparat cu ce mai am prin ograda adica focus 2010 1.6tdci 90 si Mitshubishi asx 1.8 150 cai motorul asta dci este cel mai silentios si cel mai bine optimizat pe plaja de turatie,fara lag fara balabieli dupa cum spuneam.
                Imi poti spune ce turatie ai la 130km/h la ambele ?
                Last edited by Allyn_y; 3 May 2015, 17:45.

                Comment


                • #98
                  Originally posted by yo9ict View Post
                  Este un fel de silicon, mastic. Din surse, aceasta este o solutie propusa chiar de uzina din cauza numeroaselor astfel de probleme. Probabil pe masinile noi exista 'reparatia' din fabrica, cum si eu, model 2014, am o astfel de 'reparatie' la teava de la AC care trece pe langa prinderea amortizorului stang (cum te uiti la motor).
                  Originally posted by cosmins2000 View Post
                  Problema rezolvata. Sper definitiv.
                  Furtunul iasa prin tragere.
                  Am folosit pe post de colier, o bucata taiata in sectiune dintr-o anvelopa bicicleta.
                  Poze va rog ?

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by cosmins2000 View Post
                    Problema rezolvata. Sper definitiv.
                    Furtunul iasa prin tragere.
                    Am folosit pe post de colier, o bucata taiata in sectiune dintr-o anvelopa bicicleta.
                    Am rezolvat si eu problema doar ca am folosit banda de pasla cu adeziv pe o parte.
                    Captain of the black pearl

                    Comment


                    • In acest moment e mai greu cu poze pentru ca nu se mai vede nimic si nu mai dezasamblez tuburile pentru ca imbinarea am fortat-o.
                      Dar , e foarte simplu si incerc sa explic in cuvinte.
                      E vorba de imbinarea a doua tuburi prin suprapunere , exact ca la burlanele de scurgere de pe acoperis.
                      La loganul meu, tubul ce trebuia sa aiba diametrul in exterior egal cu diametrul interior al celuilalt cu care se face imbinarea, avea diametrul mai mic si juca la trepidatiile motorului .
                      Simplu, am pus cauciucul taiat din anvelopa in sectiune (inelul de cauciuc), in portiunea unde trebuia facuta imbinarea , diametrul a crescut in dimensiune si prin presare le-am imbinat.

                      Comment


                      • Am eu poze.
                        La mine imbinarea este festa dar se poate desface mai usor pentru ca aluneca mai bine pe pasla aceea.
                        Attached Files
                        Last edited by GFN; 4 May 2015, 12:37.
                        Captain of the black pearl

                        Comment


                        • @GFN Ai facut cele mai edificatoare poze.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google