Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ Ampt

    ...cu mare placere !

    Comment


    • Si eu sunt luni programat, am 39200, dar pana luni vor fi sigur aproape de 40 de mii. Sunt curios ce scor va fi.

      Comment


      • Originally posted by Remus77 View Post
        Am fost azi la Autoglobus Timisoara sa intreb cat costa schimb ulei si placute frana si sa fac o programare. Masina are 31.000 km deci nu e revizia normala dar trebuie schimbate placutele de frana si m-am gandit sa schimb si uleiul.
        Am cumparat placutele si 5 L ulei (elf 5w30 rn0720).
        Raspunsul de la Autoglobus a fost ca nu accepta alt ulei decat cel cumparat de la ei ca altfel pierd garantia!
        Pretul la ei, la cele 2 operatii, cu piesele incluse si manopera = intre 900-1000 lei!
        Ori am cumparat eu mercedes si cred ca e dacia ori astia nu au nici un strop de bun simt!
        Asa ca am facut programare la Autoeuropa pentru luni pentru aceleasi operatiuni. Le-am zis si lor ca am deja cumparate placutele si uleiul dar nu au zis ca nu se poate...o sa vad luni!
        In ritmul asta cred ca o sa renunt in curand la garantie. E furt pe fata : acelasi ulei in magazin este 190 lei 5L si la Autoeuropa 300 lei
        Facut operatiile la Autoeuropa.
        Costuri:
        -ulei elf 5w30 DPF = 190 lei (cumparat din oras)
        -placute frana ATE = 160 lei (cumparate din oras)
        -filtru ulei+manopera+test frane stand = 199 lei
        TOTAL = 549 LEI
        Problema este ca am ajuns acasa si am zis sa verific nivelul de ulei. Nivelul este cu aproximativ 5 mm peste maxim!
        O sa scot din el sa fie putin sub maxim.
        Intrebarea este ce se poate intampla daca merg asa inca o zi - doua (aprox 10 km?
        Multumesc!

        Comment


        • Pai de ce sa mergi asa, cand dureaza 2 minute sa cumperi un perfuzor si o seringa de la farmacie,apoi sa tragi niste ulei pe la orificiul de la joja?

          Comment


          • cand ai verificat nivelul la ulei? fix dupa ce ai ajuns acasa? cu motorul cald? incins bine?

            Comment


            • Am verificat la aprox 4-5 ore dupa ce am oprit motorul...deci era "asezat" uleiul.
              O sa incerc sa fac azi cum ai zis mr.K, a doua varianta...maine m-am "programat" la un prieten care are pompa speciala de tras uleiul pe la joja dar asta presupune sa ma deplasez cu masina 2 km

              Comment


              • Ţine minte că la dCi-urile cu DPF, uleiul care intră în motor nu trebuie să depăşească 4,3 litri (chiar dacă toţi mecanici vor turna 4,5 litri).

                Comment


                • Asta stiam Ampt dar nu stiam ca trebuie sa-i informez si pe mecanicii de la REPREZENTANTA DACIA

                  Comment


                  • Si mie mi-au pus 5 litri in loc de 4,1 in 0.9 tce Am crezut ca mecanicul a facut o greseala dar l-am intrebat chiar pe seful de service si a fost de acord ca 5 litri trebuie sa fie, nu cum zice cartea pe care am citit-o si eu:4,1l Dupa ce s-a investigat (in stil criminalistic) nivelul uleiului indicat de joja, cu mult peste maxim, l-am rugat sa caute prin service pe cineva care stie sa citeasca o carte tehnica, sa masoare un lichid si sa-l toarne unde trebuie. Deh, rebuie sa recunosc ca, uneori, atrag oameni de o prostie incomensurabila Sper sa nu ma coste prea mult. Pentru ca pana acum vad ca nu sunt probleme, chiar daca o luna de zile a functionat cu mult prea mult ulei. 0.9 tce pare a fi un motor robust.

                    Comment


                    • Eu n-as merge cu aproape 1 litru in plus in motor nici sa ma bati cu sapca uda.
                      Sunt curios cum e afectata ungerea turbinei.
                      Reiau sfatul:
                      cumperi un perfuzor si o seringa de la farmacie,apoi sa tragi niste ulei pe la orificiul de la joja
                      Last edited by mr.K; 23 June 2015, 14:42.

                      Comment


                      • Cand mi-am facut recent schimbul de ulei am pus lichid pana la fix nivelul maxim de pe joja si tot mi se parea ca trebuia totusi sa pun cu vreo 100-200 de mil. mai putin , dar sa circuli cu un litru de ulei in plus parca-i prea de tot.Pai "mecanicul" in service nu s-a uitat si el pe joja sa controleze nivelul ?!?!
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Mie mi-au pus 3,7 L, desi in carte scrie 4L, au zis ca atat intra, nici mai mult, nici mai putin, ca mai ramane in motor, ca nu se scurge tot.

                          Comment


                          • Cred ca pentru 200-300 mll in plus sau in minus va faceti prea multe probleme, eu la 1.6 mpi din 2005 trebuie sa pun 3.7-3.8 litri sa-mi arate maxim pe joja cand cartea spune 3.3.
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • Originally posted by Remus77 View Post
                              ...,dar nu stiam ca trebuie sa-i informez si pe mecanicii de la REPREZENTANTA DACIA
                              "Paza bună trece primejdia rea", chiar şi pentru mecanicii dintr-o reprezentanţă Dacia.

                              Comment


                              • Originally posted by 827sam View Post
                                Cred ca pentru 200-300 mll in plus sau in minus va faceti prea multe probleme, eu la 1.6 mpi din 2005 trebuie sa pun 3.7-3.8 litri sa-mi arate maxim pe joja cand cartea spune 3.3.
                                Ori ti s-a lungit baia, ori ... schimba joja. ;)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google